Skrevet av Emne: Gribbens treningslogg  (Lest 40485 ganger)

Utlogget The Vulture

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 615
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 615

Sv: Gribbens treningslogg
« #375 : 25. april 2011, 11:32 »
Hadde en økt på fredag, men nå har jeg glemt hva jeg tok.. det ble vertfall lette vekter, hadde lite energi.. Så blir det vell en økt i dag en gang.

Utlogget The Vulture

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 615
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 615

Sv: Gribbens treningslogg
« #376 : 25. april 2011, 17:41 »
Litt vanskelig å komme sikkelig i gang med trening igjen, ble i grunn en dårlig økt i dag, hadde lite motivasjon, så ble jeg utrolig låk i haude hver gang jeg gjor noe..

-Benk:        80 kg                       15-3-3-3-3-3-8     (myo-reps 10-15 sek pause mellomsettene)
-Skråbenk m/manuala:               35 kg    2x6    -   30 kg     4x10
-Bicepscurl:    20 kg                    3x12
-Tricepsextensions:                  30 kg          4x12       (smalbenk direkte som vanlig..)
-bicepscurl:    15 kg                 20-5-5-5-5-5    (10-15 sek pause)
 + mage

Tror jeg dropper å logge en stund fremover, det er bare stress. Men jeg fortsetter å trene.

Utlogget Cube

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 062
  • Honnør: 290
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 062

  • Type 3 Mindset
Sv: Gribbens treningslogg
« #377 : 26. april 2011, 12:12 »
Tror jeg dropper å logge en stund fremover, det er bare stress...

Nei Sad Det tar ikke så lang tid å logge, samt at vi som er interessert i fremgangen din får følge med hvordan det går! Treningsforum vil tape stort på om du slutter å logge... Sad
's WorkOut Log! | StrongLifts 5x5 | Jim W. 531 | 415 (18/09-10)

Utlogget The Vulture

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 615
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 615

Sv: Gribbens treningslogg
« #378 : 27. april 2011, 16:31 »
Hehe, du Cube, du Cube, til tross for att jeg følte det du skrev var litt overdrevet (a) så har jeg tenkt til å prøve å fortsette å logge litt. Så får vi bare se. Hehe, takk forresten Cheesy

Så over til økten i dag, ble en tidlig økt i dag, i halv 2 tiden, å dette funket i grunn knall. Ehm, var i grunn i fin form i dag styrke messig, følte jeg klarte tunge vekter med reps i dag, angrer litt på jeg ikke prøvde å løfte litt tyngre, spesielt siden benken var så lett.
 Ehm, forresten så trenger treningsstudioet nå tyngre manualer, 35 kg er høgeste, å d blir litt lite for tung benk, osv...

Til tross for veldig fin form løfte messig i dag, så ble jeg sykt låk i hode av å løfte i dag, svimlet og nesten så jeg besvimte noen ganger, sjønner ikke helt hvorfor, men det gikk seg litt til etterhvert. Noen som vet hva det kan ha seg? Cube?


-Benk:                         90 kg           3x15    (Det er vell meste reps jeg har løftet på 90, fårnøgd med d)
-Skråbenk m/manuala: 35 kg           3x10    (Dette er vell også meste reps jeg har hatt her)
-Nakkepress(?):            40 kg          3x15     (Bare for å komme i gang med skuldertrening igjen)
-Fronthev:                    10 kg          2x12     -    12,5 kg       2x10
-Skråflies:                    20 kg          2x15     -      25 kg       2x12
-Bicepscurl:                  27,5 kg       2x4       -      30 kg       1x1       -    25 kg    2x6
-Bicepscurl:                  20 kg          3x10
-Tricepsextensions:       30 kg          3x12     (direkte smalbenk etterhvert set)
+ magetrening

Utlogget The Vulture

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 615
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 615

Sv: Gribbens treningslogg
« #379 : 29. april 2011, 20:41 »
Grei økt i dag, mye pump. Har blitt litt ensidig trening siste øktene, har vert litt lei, men lysten begynner å komme tilbake. Men nok en gang veldig låk i hode med en gang jeg begynner å ta i. Såpass att jeg svimler og må sette meg ned.

-Benk:                                 95 kg               4x8
-Skråbenk m/manualar:        35 kg               4x8
-Nakkepress:                       50 kg               4x12
-Skråflies:                           25 kg               4x12
-Fronthev:                           10 kg               4x12
-Bicepscurl:                         25 kg               1x8           -        20 kg      4x10-12
-Tricepsextensions:              30 kg               3x15     (direkte smalbenk etter hvert set)
                                       

Utlogget Cube

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 062
  • Honnør: 290
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 062

  • Type 3 Mindset
Sv: Gribbens treningslogg
« #380 : 29. april 2011, 20:58 »
Det kan være godt for både kropp og sjel å endre rutinene opp litt, slik at variasjon inntreffer en liten periode. Andre øvelser f.eks, som å legge inn litt løping i tillegg og/eller istedenfor noe styrke, ol. noe i den duren. Spesielt om motivasjonen er på vei ned som du hinter til her. Det er flott at motivasjonen din er på oppsving though! Treningen må ha en mening hos hvert individ, ellers føles det som en meningsløs, unødvendig og tidskrevende oppgave.

En ting jeg ikke skjønner, er hvorfor det er så få som følger med på denne loggen (virker det som), da du er grisesterk, én linjal høyere enn meg og bare atten tillogmed. Dagen min får ihvertfall en oppsving når jeg ser NY på Grabber sin logg i abonement-feltet mitt til høyre, og kan lese om erfaringer du har tatt for deg, samt personlige rekorder i baseøvelser som jeg bare kan drømme om å klare en gang i fremtiden.
's WorkOut Log! | StrongLifts 5x5 | Jim W. 531 | 415 (18/09-10)

Utlogget The Vulture

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 615
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 615

Sv: Gribbens treningslogg
« #381 : 01. mai 2011, 15:11 »
Ja du har rett i det, variasjon er alltid bra, men vanskelig å finne et program å begynne med, et det ser ut som jeg vil like liksom. Liker i grunn det jeg kjører nå, å føler jeg klarer å øke bra med det, ha motivasjonen er helt klart på bedringens vei, siste to øktene har i grunn vært fin. Blir muligens en økt senere i dag, er så fint vèr nå, å d vil jeg nyte.

Tusen takk Cube, er godt å høre att noen følger med vertfall, har i grunn følt det att det ikke er noen så følger med her. Men takk, å bare vent du når meg nok straks igjen! Syns du imponerer veldig i bøy så der tar du meg nok hvert øyeblikk! Stå på! Smiley

Utlogget The Vulture

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 615
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 615

Sv: Gribbens treningslogg
« #382 : 01. mai 2011, 19:58 »
Ja nei hva skal en si. Fikk hodepine og ble svimmel med en gang jeg begynte å trene i dag også, går seg litt til utover i øktene men likevell veldig irriterende... Det ble en økt med mye øvelser i dag, bare for å føle det greit å ta en liten pause der jeg heller beveger meg litt ute i friskluft, jogging og fjellturer, bare for å kjenne om jeg får hodepine da også.

-Begynte økten med litt lett mark, bare reppa litt på 130-150 kg
-Benk:                                80 kg            20-3-3-3-5-7    (myoreps, 10-15 sek pause)
-Skråbenk/m manualar:       30 kg            3x12   
-Nakkepress:                      50 kg            3x10
-Skråflies:                          20 kg            3x15
-Fronthev:                          10 kg            3x10
-Bicepscurl:                        20 kg            15-3-3-3-3-3    (myoreps, 10-15 sek pause)

+mage, shrugs, barbellroing og litt nedtrekk


Utlogget The Vulture

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 615
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 615

Sv: Gribbens treningslogg
« #383 : 02. mai 2011, 17:28 »
I dah hadde vi gymtest på skolen, ble nok en gong utrulig dårlig i hode, samt jeg svimlet og ble kvalm...
Men jeg klarte heldigvis 6er på kondisjonstesten (pip-test)

Godt å vite att kondisjonen ikke har forsvunnet helt.

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: Gribbens treningslogg
« #384 : 03. mai 2011, 20:48 »

- Benkpress   80 kg          5x5     

Grin

Det og løfte 20 reps med 80 i benk er ikke noe annet en imponerende, litt gøy og se hva du løftet for ca et halvt år siden, tviler sterkt på at jeg klarer 20 reps med  6-7 RM jeg hadde den gangen.  Wink

Gratulerer med 6 er på pip testen, tror jeg gratulerte deg igår men var litt borte vekk selv etter testen.  Tongue
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget The Vulture

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 615
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 615

Sv: Gribbens treningslogg
« #385 : 03. mai 2011, 21:57 »
hehe, takker Cheesy Er litt gøy å se tilbake ja, jeg har egentli ikke tenkt så mye over det! Men jeg føler jeg er sterkere i reps enn i rep om du sjønner.
  Psst! Klart du klarer 20 reps med du tok 6-7 reps på da, supermarmarius!

Takk for det! Ja jeg tror vi begge var litt vekk i hode. Men gratulerer selv med en 5er, er sterkt det!
 Og ikke minst 6ern i curl og sit-ups, men det kom vell ikke som en overraskelse på deg, tipper jeg :p

Utlogget LilleF0t

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 094
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 094

Sv: Gribbens treningslogg
« #386 : 03. mai 2011, 22:13 »

Men jeg klarte heldigvis 6er på kondisjonstesten (pip-test)

Godt å vite att kondisjonen ikke har forsvunnet helt.

Hvilken level er det ?  Smiley Vet dog at det finnes flere bib-test varianter

Utlogget The Vulture

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 615
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 615

Sv: Gribbens treningslogg
« #387 : 03. mai 2011, 22:30 »
Er ikke skumle greier tror jeg, for jeg er dårlig trent kondisjons messig og klarte 6er :p

Visst en klarer over 13-10 elns så blir det 6er. Smiley

Utlogget The Vulture

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 615
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 615

Sv: Gribbens treningslogg
« #388 : 09. mai 2011, 14:18 »
Tok resten av gymtesten i dag. Ble vell 6er i allegrenene, det er ikke akkurat veldig harde krav for de som på det jamne har vært i fysisk aktivitet. Læreren kaller de styrketester, men 30reps++ ville jeg heller kalt en utholdenhetstest.

- Sit-ups med å holde oppe i 3 sek:       50 stk = 6er       (Dette var greit)
- Benkpress:                                  40 kg x30 = 6er       (Denne var vell veldig grei)
- Bicepscurl:                                  20 kg x35  = 6er      (Dette var litt tungt, uvant med så mye reps)
- Spensttest (markere av et punkt med strak arm, så hoppe å markere av nytt punkt, så måle avstanden mellom:                            70 cm+ = 6er      (Denne klarte jeg akkurat 70 blank, litt flaks)

Må snart prøve meg på en styrkeøkt nå! Men kjente jeg svimla litt i dag også.

Utlogget The Vulture

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 615
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 615

Sv: Gribbens treningslogg
« #389 : 14. mai 2011, 20:19 »
Etter en lang pause så ble det en økt igjen i dag, tiltross for forstuet hånd. Klarte ikke å vente lenger, godt å få komme igang igjen, men var noen øvelser jeg måtte droppe pga. hånden.

Ok form for å være første økten på ca. to uker. Fikk ikke låkt i hodet, og svimlet ikke så det er positivt.
Vekten har gått veldig ned i d siste og i dag viste den 89,7 kg... Postivt? nææ, egentli ikke.

-Benk:                          80 kg                         15-15-12-12
-Arnoldpress:                22,5 kg                      3x10
-Skråbenk m/manuala:  30 kg                         4x10
-Skrå flies:                   20 kg                         3x15
-Fronthev:                    10 kg                         2x12
-Bicepscurl:                  17,5 kg                      4x15

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!