Skrevet av Emne: Trenger hjelp til å få flat mage  (Lest 2414 ganger)

Utlogget bartlaus

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Trenger hjelp til å få flat mage
« #15 : 09. april 2010, 10:32 »
...som gikk av moten etter 1945!

Har dessverre vært et par retro-bølger etter den tid, men uansett tar det seg ikke særlig bra ut.

Utlogget Big-P

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 345
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 345

Sv: Trenger hjelp til å få flat mage
« #16 : 09. april 2010, 10:52 »
Legg deg på ca. 1500-1600 kcal. Kutt ned på karbohydratene og spis mer protein, grønnsaker og sunt fett for eks. pr. dag: 180 g proteiner, 80 g karbs og 75 g fett.

For å gjøre det enkelt spiser du for eks. 150 g kjøtt, 100-150 g ris eller potet og 1-2 ss olje pr. måltid + trene abs rollouts (magerull??) og plankevarianter: http://www.youtube.com/watch?v=xhykXmetOf8#noexternalembed
Born weak, die weak, live strong

Knebøy: 125 kg
Benkpress: 110 kg
Markløft: 160 kg
Militærpress: 55 kg

Utlogget clenclen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 96
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 96

Sv: Trenger hjelp til å få flat mage
« #17 : 09. april 2010, 11:57 »
Nei, det blir litt mer konsentrasjonsleiroffer-look.

hehe ja

Utlogget Kristian E

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

Sv: Trenger hjelp til å få flat mage
« #18 : 09. april 2010, 12:20 »
Ikke sats på å gå ned i fettprosent til du får frem sixpacken. (skinnypacken) Det besteme jeg meg for å gjøre, og jeg måtte ned ganske mye, selv om jeg ikke var noe feit. Jeg vegde 55kg, og måtte ned til 45 for å få frem 4 packen. Det samme kommer trolig til å skje med deg, at du går ned så mye at du ser helt sykt tynn ut. Sats heller på å bygg muskler nå, og når den tiden kommer, at du har litt for mye fett på kroppen, da kan du begynne å tenke på deffing.

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: Trenger hjelp til å få flat mage
« #19 : 09. april 2010, 19:12 »
Ikke sats på å gå ned i fettprosent til du får frem sixpacken. (skinnypacken) Det besteme jeg meg for å gjøre, og jeg måtte ned ganske mye, selv om jeg ikke var noe feit. Jeg vegde 55kg, og måtte ned til 45 for å få frem 4 packen. Det samme kommer trolig til å skje med deg, at du går ned så mye at du ser helt sykt tynn ut. Sats heller på å bygg muskler nå, og når den tiden kommer, at du har litt for mye fett på kroppen, da kan du begynne å tenke på deffing.

Denne må jeg bifalle.

~ 1,80 høy og 60 kg tilsier at slanking ikke er det første som bør stå i hodet på deg.

Utlogget Muskelsmurf

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 316
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 316

Sv: Trenger hjelp til å få flat mage
« #20 : 10. april 2010, 01:29 »
Ikke sats på å gå ned i fettprosent til du får frem sixpacken. (skinnypacken) Det besteme jeg meg for å gjøre, og jeg måtte ned ganske mye, selv om jeg ikke var noe feit. Jeg vegde 55kg, og måtte ned til 45 for å få frem 4 packen. Det samme kommer trolig til å skje med deg, at du går ned så mye at du ser helt sykt tynn ut. Sats heller på å bygg muskler nå, og når den tiden kommer, at du har litt for mye fett på kroppen, da kan du begynne å tenke på deffing.

Enig... er lite imponerende med en mann på 55-60 kg med sixpack igrunn.
"I have fought the good fight. I have finished the race, I have kept the faith" - Rocky

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Trenger hjelp til å få flat mage
« #21 : 10. april 2010, 02:24 »
Denne må jeg bifalle.

~ 1,80 høy og 60 kg tilsier at slanking ikke er det første som bør stå i hodet på deg.

Sats på å bygg muskler du!:) selv samme høyde som deg..men hadde aldri i verden klart å kommet meg under 75 kg..så kjør på og bygg muskler gutt, jo mer muskler du har jo mer forbrenner du også Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!