Skrevet av Emne: Kosttilskudds forhandlere  (Lest 1341 ganger)

Utlogget 007

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Kosttilskudds forhandlere
« : 09. april 2010, 20:51 »
Noen som er missfornøyd med produktene sine?

Jeg føler omtrent alt av det jeg har prøvd hos en av norges største kosttilskudds forhandler, retten og sletten ikke fungerer, jeg har vært på denne tanken((med flere av produktene dems ikke fungerer) for lenge siden også, men kjøpte meg kreatin kre-alkyl til 599kr i pulverform, pga butikken lå rett i byen,  å brukt dette i 4 dager (dette skal fungere med engang) og jeg merker ikke en ting, verken til utholdenhet,styrke,pump, eller trykk i kroppen. Jeg er på diett å får i meg nok proteiner og masse vann. Har kamerater som har bytta for lengesiden til en annen forhandler pga di har ment det samme som meg.

Noen her inne som har samme erfaring?

Utlogget NK

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 847
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 847

  • Norkost
Sv: Kosttilskudds forhandlere
« #1 : 09. april 2010, 21:08 »
Kre-alkyl har jeg ikke hørt om, er det kre-alkalyn du muligens mener så er det som alle andre kreatiner et produkt som gjerne trenger 1-2ukers bruk før du merker noen effekt.


Utlogget GrEmLiNgS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 151

  • WWW.NORKOST.NO
Sv: Kosttilskudds forhandlere
« #2 : 09. april 2010, 22:57 »
Noen som er missfornøyd med produktene sine?

Jeg føler omtrent alt av det jeg har prøvd hos en av norges største kosttilskudds forhandler, retten og sletten ikke fungerer, jeg har vært på denne tanken((med flere av produktene dems ikke fungerer) for lenge siden også, men kjøpte meg kreatin kre-alkyl til 599kr i pulverform, pga butikken lå rett i byen,  å brukt dette i 4 dager (dette skal fungere med engang) og jeg merker ikke en ting, verken til utholdenhet,styrke,pump, eller trykk i kroppen. Jeg er på diett å får i meg nok proteiner og masse vann. Har kamerater som har bytta for lengesiden til en annen forhandler pga di har ment det samme som meg.

Noen her inne som har samme erfaring?

først og fremst kan du kanskje fortelle HVEM dette gjelder ( fordi om jeg sannsynligvis klarer å gjette hvem) slik at vi vet hvem du mener Smiley

jeg har opplevd forskjeller blant kreatin typer men aldri null virkning om det hjalp deg litt på vei Smiley

Utlogget 007

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: Kosttilskudds forhandlere
« #3 : 10. april 2010, 12:02 »
Kre-alkyl har jeg ikke hørt om, er det kre-alkalyn du muligens mener så er det som alle andre kreatiner et produkt som gjerne trenger 1-2ukers bruk før du merker noen effekt.



Ja mente Kre-alkalyn       jeg får gi det litt mere tid,  men når det står det fungerer umiddelbart. så regner jeg med man kjenner det med engang. Som med andre produkter ( riktig nok usa produkter villle gjort til nå) gjør. 

først og fremst kan du kanskje fortelle HVEM dette gjelder ( fordi om jeg sannsynligvis klarer å gjette hvem) slik at vi vet hvem du mener Smiley

jeg har opplevd forskjeller blant kreatin typer men aldri null virkning om det hjalp deg litt på vei Smiley

Nei var en grunn til at jeg ikke ville nevne navn, for ville vite om flere har merka det samme som meg og di nevner den forhandleren jeg tenkte på Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!