Skrevet av Emne: Fra glamour til fitness-scenen:)  (Lest 19881 ganger)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Fra glamour til fitness-scenen:)
« #105 : 22. april 2010, 11:18 »
Ville du da "trekt" for det som dommer -at de er for store altså? ? ? ?


Det kan helt klart trekkes for "forstyrrende" implants. I utgangspunktet burde de seff vært forbudte i konkurransesammenheng, men siden disse plastikkbrystene er blitt så poppis blandt jenter med lav selvtillit, stort eksponeringsbehov eller litt sære karriærer, så er det jo ikke sååå lett å få gjort noe med lissom.

Skal imidlertid litt til før brystimplantater trekker ned - de trekker vel oftere opp - men i en situasjon der to jenter står ved siden av hverandre og den ene har noe som er helt ute av proposjoner sammenlignet med den andre...vel da trekker det jo i praksis ned.

Nå var ikke nevnte jente spesielt deffet, og da blei det ikke så ille som det kunne ha vært, men det trekker definitivt ned inntrykket av fysikken hennes i bikinirunden. Hun var uansett ikke eneste jente der med noe gal size på plastikken i forhold til å stille i BF, så hun har jo ingen grunn til å skjemmes lissom.

..når det er sagt, så er seff graden av hvor grelle brystimplants ser ut på jenter i form, bare en av mange visuelle trekk en vurderer ved fysikken... Total package lissom Smile


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

andysmuck

  • Gjest
Sv: Fra glamour til fitness-scenen:)
« #106 : 22. april 2010, 11:35 »
Kan forsåvidt ikke huske å ha sett menn som stuffer i konkurransesammenheng, er dette lov? (altså stuffe ting i shortsen slik som: sokker, aubergin, potet?)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Fra glamour til fitness-scenen:)
« #107 : 22. april 2010, 12:18 »
Kan forsåvidt ikke huske å ha sett menn som stuffer i konkurransesammenheng, er dette lov? (altså stuffe ting i shortsen slik som: sokker, aubergin, potet?)

Nope - det står endog nevnt i regelverket at sokker er til for å ha på føttene og ikke i posering"buksene" (lett omskrevet)


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Fra glamour til fitness-scenen:)
« #108 : 26. april 2010, 09:53 »
Sitter her og leser igjennom det som blir sagt her, og kjenner jeg blir bare kjempeforvirra angående bf,hehe
Jeg kan ingenting om denne sporten, og hvordan det skal være osv. Men kjenner heller ikke jeg blir noe særlig klokere på det etter å være å se på konkurranse og lese innlegg her inne f.eks.,hehe
Skjønte fort at standarer som jeg tenkte var bra ikke var regnet som bra i oslo, for jeg tippet ofte feil når det kom til finaleplasseringene, så dette med hva som skal og ikke skal være iforhold til bf, får jeg ikke helt tak på,hehe

For å nevne jenta det er snakk om, så syns jeg hun har bein i nesa som turte å stille, for jeg kjente nesten at jeg var nervøs på deres vegne, og jeg satt i salen Tongue

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!