Skrevet av Emne: - Bør takke innvandrerne  (Lest 5006 ganger)

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: - Bør takke innvandrerne
« #15 : 24. april 2010, 14:05 »
Haha, du har INGEN peiling om hva du snakker om. Tror du vi jobber i 1930?

  Ja sorry, glemte at du er presseansvarlig for innvandrere i Norge. Om du kjenner 2 innvandrere som er arbeidere, snakker ikke de for resten av Norge vett du. Jeg vet du elsker innvandrere , og vil bruke hver eneste diskusjon til å rose oppførselen og verdiene deres, men når det kommer til ting som du klart ikke har peiling på, så gjør du lurt i å bare sitte på sidelinjen til det kommer en diskusjon der du faktisk vet noe.


Du leser jo ikke hva jeg sier. Min omgangskrets er bare nesten utelukkende utlendinger, og ja de synes nordmenn er sleipe på jobb, det var det jeg sier, så kan du trekke den konklusjonen du vil. Du skjønner vist ikke hva jeg sier du.

Igjen: Det er ingen bevis, statistikk osv. men hva jeg hører og hva jeg har opplevd. Get it?

Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Quasar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

  • Dualle steidn, jordeple og tjokke hosse
Sv: - Bør takke innvandrerne
« #16 : 24. april 2010, 14:32 »
Synes det er morsomt at du klarer å få fram så sterke meninger om nordmenn, når du helt klart ikke har peiling på hva du snakker om. Du viser jo at du aldri har vært på en byggeplass, men allikevel er du så sikker på at nordmenn er late, utnytter sykemeldinger, (når det er snakk om utnytting av penger ifra staten skal du ikke si så mye mer tror jeg), og tar så mye pauser som de vil ha.

Om jeg sier til deg alle alle innvandrere er late og sleipe siden de ikke gidder å prøve komme seg i arbeid en gang, eller at alle muslimer er terrorister? Da hadde du sakt at jeg var en rasist siden jeg rakker ned på noe jeg ikke hadde hatt peiling på? Men når du rakker ned på nordmenn, om noe du klart ikke har peiling på er det greit. Siden det er din mening liksom. Du bruker ytringsfriheten som du for et par innlegg siden klaget over at nordmenn utnyttet Smiley

Du er så full av dobbelmoral at jeg blir kvalm.
- A day without sunshine is like, you know, night.

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: - Bør takke innvandrerne
« #17 : 24. april 2010, 17:56 »
Skal vi ha fram norges syn på utlendinger i arbeid? Er vel en grunn til at nordmenn foretrekker å ansatte nordmenn. Må jeg engang nevne grunnene?

At dine utlendings venner kjenner 2 slaskette rørleggere, sooo what. Er en grunn til at de er rørleggere. Nordmenn er faktisk kjent for å jobbe effektivt, i motsetning til utlendinger. Hvordan i svarte tror du vi klarer å konkurere med utlendinger? Vi jobber 7 timer om dagen og tar 200 kr i timen. Mens i andre land jobber de 15 timer om dagen, tar 15 kr timen og vi kan fortsatt konkurere med dem. Nok er nok, nordmenn er ikke dråg.

Skal du se dråg. Dra ned til et muslimsk land å se hvor raske de er til å arbeide. De får ikke ting gjort, det er ikke grundig gjort og det er rett og slett mye dårlig arbeid. Men med engang de blir frakta til norge, er de plutselig effektive og suverene. lol unknown

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: - Bør takke innvandrerne
« #18 : 24. april 2010, 18:53 »
Skal vi ha fram norges syn på utlendinger i arbeid? Er vel en grunn til at nordmenn foretrekker å ansatte nordmenn. Må jeg engang nevne grunnene?

At dine utlendings venner kjenner 2 slaskette rørleggere, sooo what. Er en grunn til at de er rørleggere. Nordmenn er faktisk kjent for å jobbe effektivt, i motsetning til utlendinger. Hvordan i svarte tror du vi klarer å konkurere med utlendinger? Vi jobber 7 timer om dagen og tar 200 kr i timen. Mens i andre land jobber de 15 timer om dagen, tar 15 kr timen og vi kan fortsatt konkurere med dem. Nok er nok, nordmenn er ikke dråg.

Skal du se dråg. Dra ned til et muslimsk land å se hvor raske de er til å arbeide. De får ikke ting gjort, det er ikke grundig gjort og det er rett og slett mye dårlig arbeid. Men med engang de blir frakta til norge, er de plutselig effektive og suverene. lol unknown

Du misforstår. Nå var det snakk om nordmenn vs. polske arbeidere i NORGE.

Hvor faen kommer muslimske land inn i bildet?
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: - Bør takke innvandrerne
« #19 : 24. april 2010, 18:55 »
Synes det er morsomt at du klarer å få fram så sterke meninger om nordmenn, når du helt klart ikke har peiling på hva du snakker om. Du viser jo at du aldri har vært på en byggeplass, men allikevel er du så sikker på at nordmenn er late, utnytter sykemeldinger, (når det er snakk om utnytting av penger ifra staten skal du ikke si så mye mer tror jeg), og tar så mye pauser som de vil ha.

Om jeg sier til deg alle alle innvandrere er late og sleipe siden de ikke gidder å prøve komme seg i arbeid en gang, eller at alle muslimer er terrorister? Da hadde du sakt at jeg var en rasist siden jeg rakker ned på noe jeg ikke hadde hatt peiling på? Men når du rakker ned på nordmenn, om noe du klart ikke har peiling på er det greit. Siden det er din mening liksom. Du bruker ytringsfriheten som du for et par innlegg siden klaget over at nordmenn utnyttet Smiley

Du er så full av dobbelmoral at jeg blir kvalm.

Det nyter ikke å si noe mer. Jeg sa hva jeg mente, og du mener noe annet.

Polakkere er tusen ganger mer effektive enn nordmenn og tar mindre betalt, og slik er det.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Sv: - Bør takke innvandrerne
« #20 : 24. april 2010, 19:05 »
Innvandrere som kommer til landet for å jobbe er gull verdt og vi er ekstremt heldige som tiltrekker oss disse. Unnasluntrere vil det alltid være, og man får bare håpet systemet blir bedre til å fange dem opp.

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: - Bør takke innvandrerne
« #21 : 24. april 2010, 19:07 »
Du misforstår. Nå var det snakk om nordmenn vs. polske arbeidere i NORGE.

Hvor faen kommer muslimske land inn i bildet?

var ikke overskriftene "utlendinger" generelt?

er jo en del muslimske innvandrere og ja..




- vi har en del arbeidsledighet i Norge, vi tjener nok ikke noe som helst på innvandring, heller det motsatte, så mye vi må betale for å ha dem her!

hvertfall med så dårlig intregrering som det er nå.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: - Bør takke innvandrerne
« #22 : 24. april 2010, 19:12 »
Unknown du tenker jo ikke over hele situasjonen. Polakker drar til Norge, fattige som faen og i håp om å tjene en årslønn på 2 uker her. Så klart de jobber som faen i tiden de er her, for å tjene så mye penger som mulig. Hadde du tatt ett fattig norge, og gitt oss muligheten til å tjene masse penger på kort tid. Så skal jeg love deg at nordmenn hadde vært like effektive, og slurva like mye som polakker gjør.

Det man må sammenligne er polakkers arbeidsmoral etter de har bodd i norge, lært språket, fast jobb og fått sin dose av elendige norske krav (sosialismen på sitt beste). Så kan man sammenligne hvem som er best arbeidere (går ikke ann å bare se på effektive, ettersom ting har krav som må oppfylles). Er polakker så mye bedre når man kommer til enden? Nei, nordmenn er kjent for å ha bra moral(selvfølgelig de som jobber og ikke lever i sosialismens bølge av gratis penger)

Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

Sv: - Bør takke innvandrerne
« #23 : 24. april 2010, 19:45 »
Det nyter ikke å si noe mer. Jeg sa hva jeg mente, og du mener noe annet.

Polakkere er tusen ganger mer effektive enn nordmenn og tar mindre betalt, og slik er det.

Når er vel nordmenn noen av de mest produktive i verden. Riktig nok blir ikke denne måten å måle på alltid like riktig, men endel av det du skriver unknown er kun synsing, og ikke så mye hold i.

Utlogget Quasar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

  • Dualle steidn, jordeple og tjokke hosse
Sv: - Bør takke innvandrerne
« #24 : 24. april 2010, 22:23 »
Polakkere er tusen ganger mer effektive enn nordmenn og tar mindre betalt, og slik er det.

Heh, du er akkurat som et lite barn. Hva legger du ordet effektivitet? Jobbe raskt. Eller en kombinasjon av rask jobbing, arbeid som tilfredsstiller de norske byggeforskriftene/sikkerhetsforskriftene, og god kommunikasjon med de andre arbeidsgruppene på byggeplassen. Til og med du må vel forstå at du kan ikke automatisk kan dømme flere hundre tusen nordmenn på grunn av en av fetterne dine har forklart deg deg at 3 rørleggere på arbeidsplassen deres tok 40min isteden for 30min pause.

Men igjen viser du bare at du er ute etter å rakke ned på nordmenn, og prøve å støtte våre nye landsmenn til enhver pris, men når du kaster deg innpå en diskusjon der du faktisk ikke vet noe som ser det faktisk bare dumt ut, og du kan spare meg for "det er bare min mening" crapet ditt, for når du klarer å lage "fasiten" på hele byggebransjen i Norge etter et besøk av en polakk, og alle de "hundre tusenvis" av vennene dine du har snakket med viser du igjen at du bare er ute etter å rakke ned på nordmenn. (Noe jeg forsåvidt ikke forstår når du faktisk får bo i dette landet)
- A day without sunshine is like, you know, night.

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: - Bør takke innvandrerne
« #25 : 25. april 2010, 01:08 »
Det nyter ikke å si noe mer. Jeg sa hva jeg mente, og du mener noe annet.

Polakkere er tusen ganger mer effektive enn nordmenn og tar mindre betalt, og slik er det.



Regner med du ikke er håndtverker og ikke da har jobbet med /opp mot polakker, så spar meg. En ting å være effektiv..kan gjøre syyyykt mye i løpet av en dag, men det er KVALITETEN på arbeidet. INGEN i byggebransjen (unntatt prosjektledere (som gir f) og andre sjefer) vil ha polakker o.l arbeid..Slik er det bare. Det var en gang da det kom enkelte polakker til norge som man kunne kommunisere med og de var veldig flinke! Men nå skal plutselig ALLE komme til norge. Og vet du hva, det er sykt lett å få tak i fagbrev (falsk sådann) i utlandet.


Og det som er snakk om nå, å gjøre det lettere å få arbeidskraft inn fra utlandet er en forferdelig ide! Det gjør det jo bare lettere for dem med som ikke kan faget sitt å komme hit og jobbe, og vet du hva, når du først har ansatt noen er det meget vanskelig å sparke dem igjen å. Få heller ALLE håndtverkere i arbeid før man får inn utlendinger. Merker jeg blir litt irritert når jeg hører ordet polakk (ikke bare dem med latvia etc også) for har vært borti så sykt mye dårlig arbeid fra de folkegruppene..

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: - Bør takke innvandrerne
« #26 : 25. april 2010, 01:23 »

Regner med du ikke er håndtverker og ikke da har jobbet med /opp mot polakker, så spar meg. En ting å være effektiv..kan gjøre syyyykt mye i løpet av en dag, men det er KVALITETEN på arbeidet. INGEN i byggebransjen (unntatt prosjektledere (som gir f) og andre sjefer) vil ha polakker o.l arbeid..Slik er det bare. Det var en gang da det kom enkelte polakker til norge som man kunne kommunisere med og de var veldig flinke! Men nå skal plutselig ALLE komme til norge. Og vet du hva, det er sykt lett å få tak i fagbrev (falsk sådann) i utlandet.


Og det som er snakk om nå, å gjøre det lettere å få arbeidskraft inn fra utlandet er en forferdelig ide! Det gjør det jo bare lettere for dem med som ikke kan faget sitt å komme hit og jobbe, og vet du hva, når du først har ansatt noen er det meget vanskelig å sparke dem igjen å. Få heller ALLE håndtverkere i arbeid før man får inn utlendinger. Merker jeg blir litt irritert når jeg hører ordet polakk (ikke bare dem med latvia etc også) for har vært borti så sykt mye dårlig arbeid fra de folkegruppene..

Nå klarer de vel helt sikkert å bygge hus som ikke raser sammen, mure vegger som ikke flisene faller av, legge rør som ikke er lekk, male tak uten skjolder osv ... i Polen også?

Dessuten ... det ironiske er nordmenn som vil inn i EU, men som ikke synes noe om grunnpilarene som EU-systemet forfekter: Fri flyt av arbeidskraft, kapital og varer og tjenester.

Å stille krav til arbeidskraft er jo en selvfølge. Å ikke godta sosial dumping er også en selvfølge. Oppdragsgiver vil helst ha kvalitet gratis. Mennesker skal avlønnes riktig for det arbeidet de gjør. Det bør være en grunnforutsetning for enhver bransje.


Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: - Bør takke innvandrerne
« #27 : 25. april 2010, 02:38 »
Dessuten ... det ironiske er nordmenn som vil inn i EU, men som ikke synes noe om grunnpilarene som EU-systemet forfekter: Fri flyt av arbeidskraft, kapital og varer og tjenester.


Ja vi vil jo bare ha godene og ikke "ugodene"(feil ord..dere skjønner), vi vil ikke ha andre på markede etc etc, er vell grunnen til at vi ikke er i EU.
Men hvis det blir slik med "fri flyt av arbeidskraft" så må det til med med en eller annen måte å sikre seg at arbeiderne som kommer har kvalifikasjonene; og snakker engelsk og begynner på norsk kurs (er ikke alle som kan snakke engelsk). Har dog ikke lest nok om det der forslaget om fri flyt av arbeidskraft så vet ikke om hvilke planer de har lagt, men kjenner jeg politikerne godt nok er den osten full av hull.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!