Skrevet av Emne: Kjøra på!  (Lest 15391 ganger)

Utlogget mtMH

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 133
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 133

Sv: Miriam´s logg
« #105 : 06. januar 2011, 12:05 »
Neh, groupie virksomhetene kan du holde på privaten for min del Tongue vil se fallskjerm å surfing jeg Cheesy var det bra konsert?

Det var en bra konsert ja, men det sier seg nesten selv når Jay-Z er først på scenen etterfulgt av U2 Grin

Utlogget mtMH

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 133
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 133

Sv: Miriam´s logg
« #106 : 30. juli 2011, 11:07 »
Lenge siden jeg har oppdatert her! Får se om jeg kan få opp en logg eler to fremover, for i dag: super digg beintrening inkludert 285kgx4 i beinpress -> det kommer seg  Grin

Utlogget mtMH

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 133
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 133

Kjøra på!
« #107 : 05. august 2011, 11:57 »
Ble bakkeløp i dag tidelig, strake vegen opp ca 30 min, så blir det skuldre og biceps seinere i dag.

Utlogget mtMH

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 133
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 133

Sv: Kjøra på!
« #108 : 31. januar 2012, 23:17 »
Nå er det lenge siden jeg har benyttet meg av loggen her på TF, litt synd egentlig for det er artig å se fremgangen over tid. Det jeg har gjort i lengre perioder nå er å trene en god del base og favoritt øvelser uten å logge. Dog har jeg nok en gang insett at det ikke fungerer optimalt, så de siste to ukene har jeg igjen begynt å logge i bok, og det hjelper så absolutt å ha en nøyaktig oversikt over hva som blir gjort fra gang til gang mtp økning av vekter. 

Så har jeg en artig utfordring forran meg de neste fire ukene, det blir bare strikk trening og lette hantlere noe som kan by på utfordringer, det blir da en del bulgarsk, ettbeins mark, skulderpress, kroppsvekt øvelser osv. Jeg har fundert på om jeg ikke skal ta opp igjen loggingen her underveis, både for å holde styr på sysakene og fordi det var veldig motiverende å benytte seg av loggen da jeg begynte å trene tungt.

Så om jeg klarer å holde tunga rett i munnen blir det forhåpentigvis et fornuftig system fremover.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!