Skrevet av Emne: B.B og Unknown Soldiers sommerfight 2010  (Lest 41728 ganger)

Utlogget Zuul

Sv: B.B og Unknown Soldiers sommerfight 2010
« #270 : 23. juli 2010, 22:38 »
haha, nå har det blitt folk av både Samebob og MisantroP Smiley Hva blir det neste, smeller du i gang noen små Unknown?  Grin

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: B.B og Unknown Soldiers sommerfight 2010
« #271 : 24. juli 2010, 10:33 »
Har vært på ferie småen:-)

Nå er jeg tilbake og kjører for fullt igjen fra i morgen av. Har ikke vært no trening i ferien så jeg har bare økt boledosene mine og satset på at det hjalp.

BTW nå blir det bryllup på meg også Wink

Ja, why not! Grattis!

Jeg drar i femundsmarka, skal leve på abbor og bær en uke, så SLÅ den naturlige deffen du! Skal padle og gå så ræva bare blir to skinkebiter som henger og dasker. Er visstnok mye natturlig kreatinhydrat i vannet der oppe også.

Kommer ikke til å trene seriøst styrke igjen før skaden er helt fin. Nå gidder jeg ikke mer (for åttende gang). Seriøs denne gangen. Kun trening som ikke går ut over skuldra.

Roy: Ja, hu begynner å bli verpesjuk. Snart bor vi på et lite småbruk i Hedemark med to små frihetskjempende møkkaunger! Skal bare gjøre ferdig skolen, ta jegerprøven, skaffe meg en pumpehagle, så er det bye bye Oslo city. Satser på at jeg fortsatt har noen år på meg før apokalypsen kommer. !!

Sa brura

Utlogget Zuul

Sv: B.B og Unknown Soldiers sommerfight 2010
« #272 : 24. juli 2010, 11:27 »
De fleste har vel venta på endetiden en stund, og det kan vel hende det blir en stund til. Men, flytter du til Hedemarken kommer du vel til å lengte mot enden what

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: B.B og Unknown Soldiers sommerfight 2010
« #273 : 24. juli 2010, 18:26 »
Ja, why not! Grattis!

Ja, jeg tror tidspunktet for å "binde renta" er bra. Dessuten kommer jeg til å bli så sexy det neste året at Trine bør ha noe juridisk på meg for at damene skal ligge unna.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!