Dæven bra jobba! Kan du si litt om hvordan du har gått fram? MAnge kcal du har ligget på om dagen osv. Mye kardio?
Pent lite kardio, 20-40min her og der på elipsemaskina, ca 250-350kalorier pr gang så ikke stort å gå på der

Kostholdet er hvor jeg har gjort det meste, startet med at jeg alltid tok en sunn vri på det jeg ville ha, feks: ville jeg ha biff osv laga jeg dobbelt opp med kjøtt, halverte potet/ris showet og laget vannbasert saus istedet for smørbasert.
så gikk jeg over på litt strengere kosthold:
frokost: 4egg med 2skiver bacon og litt ketchup sammen med funlight
Pre trening: 1boks mager kesam med funlight og 60g proteinshake
post workout: 4-600g kylling/kjøtt sammen med endten 100g ris eller grønnsaker og vannbasert saus, laga gryte av det.
kveld: 1boks kesam(mager) med funlight og 60-80g protein.
om jeg har arbeidsdager(jobber fra 20-03) så tok jeg kesam som post workout, så lager jeg kjøttretten , spiser halve før jobb og halve sammen med proteinshaken iløpet av arbeidsdagen.
de gangene jeg har regna på det kommer jeg opp i ca 2300-2500kcal(spørs på ris eller grønnsaker med maten).
Nå er det påskeferie fra og med imorgen av, dvs: ØL, KJØTT, ØL, SPRIT, SNØSCOOTER og isfiske, frem til lørdag. Så på Mandag blir det diett igjen.
blir små endringer også, blir ris og grønnsaker med maten, 3eggehviter og 2plommer istedet for 4 og tror jeg kutter en boks kesam til fordel for en kyllingfilet. Må se det ann litt, starter med en justering og går videre til den neste når jeg stagnerer, skal prøve å få inn litt mere karb uten at det endrer kcal inntaket også så det blir mere trykk.
dvs: mindre kcal, blir vel kardioshow og, sommer snart, har det travelt!