Da får man vel oppdatere litt da

Etter sommern ifjord har det skjedd mye gitt.
Er etter 3år som samboer blitt singel, noe som resulterte i det som det ofte gjør, 3mnder på flaska! gikk hardt uttover kroppen det gitt.. hehe
Men så har man kommet seg over kneika, kommet seg tilbake til rutinene osv og kommet over "smellen".
Treningen har gått relativt greit, har klart meg greit på treninga osv og ikke lat matsuget ta HELT overhånd, og jaggu er det sommerfest i år og, tittel`n fra ifjord må forsvares og det betyr at man går fra XL til small i t-skjorte size igjen.
profilen er ikke lang så man bør klare å finne tidligere bilder selv , men legger ved fjorårets resultat .
Utgangspunktet for deffen ifjord var dette.

resultet var dette:

så er det årets løsninger da.
bildene er tatt med 9dagers mellomrom sånn ca. altså de 2første er fra 17. de to siste fra 26.
vekta ligger på 94-95kg, så får vi se hva jeg ender opp på.
Dietten er igang, de siste tre ukene har jeg spist bortimot det samme hver dagen. ca 1kg indrefilet, bortimot 100g(veid ukokt) ris, 2-3bokser mager kesam og 6speilegg med ca 80g bacon, og en 60g proteinshake til kvelds.
Har første kutt i matinntaket nå på mandag, og det er da risen det går uttover først, kutter ned til 80g ukokt. så venter jeg 2uker før jeg kutter igjen, dette pga at det blir mer og mer cardo så trenger den lille karbmengden jeg får for å fungere.
Treninga akkurat nå består av en simpel 2splitt.
mandag Tungdag: bryst, skuldre, tric, fremside lår
tirsdag Tungdag: rygg, bic, bakside lår
tors: Høyrep bryst,skuldre,tric,fremside lår
fre: høyrep rygg, bic, bakside lår.
føler det fungerer fint for meg, men blir som sist gang, endringer desto nermere jeg kommer "konkurransen".
Det som er gøy i år er at Gunnar Strand J. (eier av Kaliber gym) er med i konken

Kjører ingen logg i år, men blir å oppdatere med nogenlunde bra formbilder annenhver uke, da latspread og vanlig positur forfra og bakfra i riktig lys og riktig vinkel.
Ellers er det som ifjord, mye fettlagring på sidene, som ikke slapp helt ifjord, men i år har jeg nesten 6mnder med diett, burde gjøre susen
F.