Skrevet av Emne: Steroider, eller ikke?  (Lest 67778 ganger)

Utlogget Muskelsmurf

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 316
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 316

Sv: Steroider, eller ikke?
« #90 : 09. mai 2010, 02:40 »
Anabole steroider er kun lovlig på resept fra lege i Norge.

De som er reine har jobbet som ett helvete for å nå målene sine, de som tar boler har faila - enkelt og greit.
"I have fought the good fight. I have finished the race, I have kept the faith" - Rocky

Utlogget razorth

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 234
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 234

Sv: Steroider, eller ikke?
« #91 : 09. mai 2010, 02:42 »
jejeje, du er litt av en smarting.. er lov til å spise dritt hvis du vil det også Tongue er mye som er lov, men trenger vel ikke være BRA for kroppen din fordet.. Hvorfor mener du folk bruker det da? Livet handler om mer enn å få en bra kropp vettu Wink
Jeg mener at folk bruker det fordi de vurderer fordelene til å være større enn ulempene. Er ikke det innlysende? Det er mye som er lov ja, men det er veldig mye mer som ikke er lov som burde vært lov.

Utlogget razorth

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 234
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 234

Sv: Steroider, eller ikke?
« #92 : 09. mai 2010, 02:44 »
Anabole steroider er kun lovlig på resept fra lege i Norge.

De som er reine har jobbet som ett helvete for å nå målene sine, de som tar boler har faila - enkelt og greit.
Nå er du ikke særlig saklig. Anabole steroider er lovlig, resept eller ei. Det er dog ikke lov å importere, selge eller oppbevare (mer enn brukerdose). Ergo er det litt problematisk å få tak i, men det er ikke ulovlig å bruke.

De tar anabole steroider og når målene sine har lykkes like mye som de som ikke tar anabole steroider og når målene sine. Hvorfor mener du at de har feilet? Kan du begrunne det eller vet du ikke helt selv hvorfor du mener det?

Utlogget kassa86

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 77
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 77

Sv: Steroider, eller ikke?
« #93 : 09. mai 2010, 02:45 »
Likte svaret ditt Smurf!! Smiley Å du mener alle ulempene er veldig godt dokumentert Riino??

Utlogget razorth

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 234
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 234

Sv: Steroider, eller ikke?
« #94 : 09. mai 2010, 02:47 »
Likte svaret ditt Smurf!! Smiley Å du mener alle ulempene er veldig godt dokumentert Riino??
Det får bli en sak for de som velger å bruke anabole steroider, jeg skal ikke legge meg opp i hvordan folk gjør prioriteringene sine. En ting er i alle fall sikkert, de som er imot steroider overdriver bivirkningene kraftig. Samtidig som de som er for steroider sannsynligvis tar litt for lett på bivirkningene.

Utlogget kassa86

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 77
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 77

Sv: Steroider, eller ikke?
« #95 : 09. mai 2010, 02:50 »
og hva får du ut av boling egentlig?? Du ofrer helsa di med å putte ting som er ulovlig frakta inn i landet inn i kroppen din som du ikke kan være helt sikker på hva inneholder.. kun for å få ett par år i livet ditt hvor du kan briske deg rundt på byen å føle deg som King Kong..

Utlogget razorth

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 234
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 234

Sv: Steroider, eller ikke?
« #96 : 09. mai 2010, 02:53 »
og hva får du ut av boling egentlig?? Du ofrer helsa di med å putte ting som er ulovlig frakta inn i landet inn i kroppen din som du ikke kan være helt sikker på hva inneholder.. kun for å få ett par år i livet ditt hvor du kan briske deg rundt på byen å føle deg som King Kong..
Og dette er et valg du mener at du har nok kunnskap og erfaring til å ta for andre? Du mener at siden du ikke ønsker å ta den risikoen, så skal ingen andre ønske det også? Er det slik å forstå? Jeg mener at folk må få lov til å velge selv, de får veie opp fordelene mot ulempene, så får de finne frem til den løsningen de selv er mest fornøyd med. Så skal jeg heller respektere det valget de tar, selv om jeg selv aldri kunne begynt med anabole steroider.

For å svare spesifikt på spørsmålet ditt: Du får en godt trent kropp, sannsynligvis haugevis med damer. Du får respekt av gutta. Anabole steroider kan også være med å helbrede sykdommer o.l.

Utlogget kassa86

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 77
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 77

Sv: Steroider, eller ikke?
« #97 : 09. mai 2010, 03:02 »
folk får nå gjøre akkurat hva man vil, jeg bryr meg ikke så mye.. men alle som velger å bruke det bør ihvertfall vente til dem har trent en del år og fått ett litt reflektert forhold til ting og klarer å ta modne avgjørelser.. og hvorfor vil ikke du bruke det om jeg tør spørre?

Utlogget Muskelsmurf

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 316
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 316

Sv: Steroider, eller ikke?
« #98 : 09. mai 2010, 03:05 »
Og dette er et valg du mener at du har nok kunnskap og erfaring til å ta for andre? Du mener at siden du ikke ønsker å ta den risikoen, så skal ingen andre ønske det også? Er det slik å forstå? Jeg mener at folk må få lov til å velge selv, de får veie opp fordelene mot ulempene, så får de finne frem til den løsningen de selv er mest fornøyd med. Så skal jeg heller respektere det valget de tar, selv om jeg selv aldri kunne begynt med anabole steroider.

For å svare spesifikt på spørsmålet ditt: Du får en godt trent kropp, sannsynligvis haugevis med damer. Du får respekt av gutta. Anabole steroider kan også være med å helbrede sykdommer o.l.

http://www.steroider.net/index.php?option=com_content&task=view&id=104&Itemid=28


Good luck & Have fun!
Hva skal du med damer? Har prata med tenåringer før som har innrømt å ha brukt steroider en periode. De fortalte hvordan det var, de hadde null sexlyst, var helt oppbrukt for energi og orker ingenting i hverdagen. Å eksprimentere med kroppen har flere prøvd, og korte løsninger er sjeldne de beste.
Til slutt lurer jeg faktisk på hvor gammel du er? Synes det blir helt forferdlig av en voksen å sitte her å halveis anbefale steroidebruk.

Og NEI, det er ikke lov til å kjøpe/oppevare/bruke anabole steroider. Det blir sett på som misbruk.
"I have fought the good fight. I have finished the race, I have kept the faith" - Rocky

Utlogget razorth

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 234
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 234

Sv: Steroider, eller ikke?
« #99 : 09. mai 2010, 03:06 »
folk får nå gjøre akkurat hva man vil, jeg bryr meg ikke så mye.. men alle som velger å bruke det bør ihvertfall vente til dem har trent en del år og fått ett litt reflektert forhold til ting og klarer å ta modne avgjørelser.. og hvorfor vil ikke du bruke det om jeg tør spørre?
Er enig i at mange tar avgjørelsen om å bruke steroider altfor tidlig. Det er det ingen tvil om. Burde kanskje innføre aldersgrense på anabole steroider på lik linje med alkohol og sigaretter. Men selv om folk bør vente, så skal jeg ikke nekte dem å ta valget om å bruke steroider, men jeg vil fraråde dem det.

For det første så driver jeg med organisert idrett. For det andre så synes jeg at fordelene ved bruk av anabole steroider er mindre enn ulempene, i øyeblikket. Men det er ikke umulig at jeg vil prøve det når jeg blir gammel og gretten.

Utlogget razorth

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 234
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 234

Sv: Steroider, eller ikke?
« #100 : 09. mai 2010, 03:13 »
Sitat
Fysiske og psykiske bivirkninger, og andre problemer som er mulig å få ved bruk av anabole steroider:
Sitat
Hva skal du med damer? Har prata med tenåringer før som har innrømt å ha brukt steroider en periode. De fortalte hvordan det var, de hadde null sexlyst, var helt oppbrukt for energi og orker ingenting i hverdagen. Å eksprimentere med kroppen har flere prøvd, og korte løsninger er sjeldne de beste.
Hva så? Dette har ingenting med saken å gjøre. Vi diskuterer ikke ulemper/fordeler ved bruk av anabole steroider, vi diskuterer:
Lovligheten ved bruk av steroider.
Om steroidebrukere er juksere. (Hvis de er det, er da også mennesker med sukkersyke som trenger insulin juksere?)
Om folk skal få lov til å ta egne valg.
Sitat
Til slutt lurer jeg faktisk på hvor gammel du er? Synes det blir helt forferdlig av en voksen å sitte her å halveis anbefale steroidebruk.
Min alder er uten betydning, jeg sitter ikke å anbefaler steroidebruk, det har jeg aldri gjort og det vil jeg aldri gjøre. Du må gjerne sitere meg der du mener jeg anbefaler steroidebruk, ellers anbefaler jeg deg å slette denne påstanden, for den er ganske drøy. Jeg anbefaler folk å ta egne valg. Jeg anbefaler folk å ha respekt for andres valg.
Sitat
Og NEI, det er ikke lov til å kjøpe/oppevare/bruke anabole steroider. Det blir sett på som misbruk.
http://www.steroider.net/index.php?option=com_content&task=view&id=191&Itemid=2
Sitat
Er anabole steroider lovlig å bruke?
 

I følge norsk lov er det faktisk lov å bruke anabole steroider.

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Steroider, eller ikke?
« #101 : 09. mai 2010, 08:45 »
Utenfor organisert idrett finnes det ingen dopingliste, ergo er alle rene utøvere, men man må selvsagt innrette seg etter samfunnet man lever i, ergo er det ikke tillatt med hasj, heroin o.l. Man kan vell si det slik, at lover og regler i et samfunn, er det samfunnets dopingliste.

De fleste som selger bol selger BARE bol? Eller finnes de som selger bol OG annet "snop" som heroin, hasj og kokain/amfetamin? Så pengene man shopper for kan muligens finanisere en heroin-overdose? Det er vel kanskje ikke så viktig. Mulig eg ikke vet ka eg snakker om..
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Smiley!

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 115
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 115

Sv: Steroider, eller ikke?
« #102 : 09. mai 2010, 10:44 »
folk får nå gjøre akkurat hva man vil, jeg bryr meg ikke så mye.. men alle som velger å bruke det bør ihvertfall vente til dem har trent en del år og fått ett litt reflektert forhold til ting og klarer å ta modne avgjørelser.. og hvorfor vil ikke du bruke det om jeg tør spørre?
ja

Utlogget Smiley!

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 115
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 115

Sv: Steroider, eller ikke?
« #103 : 09. mai 2010, 10:51 »
folk får nå gjøre akkurat hva man vil, jeg bryr meg ikke så mye.. men alle som velger å bruke det bør ihvertfall vente til dem har trent en del år og fått ett litt reflektert forhold til ting og klarer å ta modne avgjørelser.. og hvorfor vil ikke du bruke det om jeg tør spørre?
ja, dette er en viktig faktor. og en hver erfaren bruker med vett i hodet vil fortelle deg at du SKAL vente til du har nådd din naturlige grense. Også helst være 25+++
http://www.steroider.net/index.php?option=com_content&task=view&id=104&Itemid=28


Good luck & Have fun!
Hva skal du med damer? Har prata med tenåringer før som har innrømt å ha brukt steroider en periode. De fortalte hvordan det var, de hadde null sexlyst, var helt oppbrukt for energi og orker ingenting i hverdagen. Å eksprimentere med kroppen har flere prøvd, og korte løsninger er sjeldne de beste.
Til slutt lurer jeg faktisk på hvor gammel du er? Synes det blir helt forferdlig av en voksen å sitte her å halveis anbefale steroidebruk.

Og NEI, det er ikke lov til å kjøpe/oppevare/bruke anabole steroider. Det blir sett på som misbruk.
dette kommer ann på produktet man bruker. mange opplvever null sexlyst av nandroloner. da kommer vi tilbake på uerfarenhet. Og hastverk, man bør bruke ihvertfall et år på å samle info før man starter med disse tinga. Det er ett spesielt preparat som alltid bør være med når man bruker steroider, og det er testosterone.. Da mister man ikkje sexlysten, tvært i mot.. det får en 50år gammal mann te å runke flere ganger om dagen..

De fleste som selger bol selger BARE bol? Eller finnes de som selger bol OG annet "snop" som heroin, hasj og kokain/amfetamin? Så pengene man shopper for kan muligens finanisere en heroin-overdose? Det er vel kanskje ikke så viktig. Mulig eg ikke vet ka eg snakker om..
de fleste som selger bol, selger bare bol.
de fleste som selger hasj, amfetamin osv. får også tak i bol og kan selge det.

man finansierer ingen overdose, det er selgeren som ordner det.. eller brukeren selv som oftest.

mens du snakker om finansiere ting her.. .vel, du kan ikkje kjøpe en jævla banan uten at finansierer en eller annen terrorist faen nedi ett eller ana u-land. var faktisk en sak her forr litt siden^^ terrorister tjente penger for å sitte vakt på banan plantasjer^^

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Steroider, eller ikke?
« #104 : 09. mai 2010, 11:48 »
Jeg har nå lest gjennom de siste sidene.

I ytringsfrihetens navn, og med begrunnelse i at det er bedre å diskutere noe ihjel enn å gjøre det spennende og skummelt ved å slette innlegg, så har jeg valgt å la alle innlegg stå som de er.

Jeg vil likevel presisere.

IKKE anklag noen for å oppfordre til steroidebruk bare fordi de har et litt videre og balansert syn enn et strengt negativt et.

Bare fordi man er i stand til å se de positive effektene og selve årsaken til at doping brukes, så betyr ikke det at man automatisk anbefaler det.

Sannheten er at om ikke steroider hadde hatt positive effekter, så hadde ingen brukt det. Det er derimot balanseringen mellom poitivt og negativt som det viser seg at folk strever med å få til... på en måte som heroin.. Wink

Fortsett å diskuter, men hold dere saklige.

btw. dagens rettspraksis og retningslinjene til Str.l. §162 gjør at bruk og oppbevaring av doping til eget bruk ikke er belagt med straff.

Men det kan være tilfeldigheter at det er slik... lovteksten åpner for strengere praksis, men den er ikke benyttet.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!