avstemning
Spørsmål: har 150kg i bøy nå. tror dere jeg klarer 200kg til jul?Huh
Ja
Nei
Vet ikke
Ikkje kjangs i H.....
Easy Match

Skrevet av Emne: Halvmetern  (Lest 430002 ganger)

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Halvmetern. Trener Styrkeløft!!
« #765 : 06. desember 2010, 08:51 »
Dagens vits Tongue

Noen ganger lurer jeg på om det er MEG det er no’ galt med…

Men så skjønner jeg at det skjer med andre også… En venn av meg, litt oppi årene, fortalte meg denne:
Etter å ha vært gift i 44 år, tok jeg en dag et kritisk blikk på kona og fortalte henne dette: "Elskling, for 44 år siden hadde vi en billig leilighet, en billig bil, vi sov på sofaen i stua, og så på en 10-tommer svart/hvit TV, men jeg gikk hverdag til sengs med et heitt kvinnfolk på 25 år ! Nå har jeg et hus til 4 millioner, en bil til 750.000, en kjempe svær dobbeltseng, og et 50-tommers flat-TV, men jeg må hver kveld gå til sengs med et trøtt kvinnfolk på 65! Så vidt jeg kan se har ikke du fulgt opp her!"

Kona mi er i grunnen et ganske fornuftig kvinnfolk. Hun sa bare:
"Gå bare du ut og finn deg et heitt støkke på 25 år, så skal jeg sørge for at du igjen får: En billig leilighet, en billig bil, en sofaseng og et billig svart-hvitt TV!"

Er ikke gamle jenter flotte? De sørger for å løse dine midtlivskriser på sekundet

satell

  • Gjest
Sv: Halvmetern. Trener Styrkeløft!!
« #766 : 06. desember 2010, 09:18 »
God Morgen godtroende og misstroiske. Enten vi er troende eller ikke, så er det merkelig hvor godt vi stoler på en møtende bil på en smal vei i stor fart. Men å låne en fremmed en hundrings, nei det får da være måte på godtroenhet. Og alle vil til himmels, men ingen vil dø, spookie, eller ??Uansett ” ha en fin dag, Eg e vertfall klar for bøy idag Tongue
Haha, du er galen i dag og! Cheesy Kos deg masse med bøy i dag, jeg skal kose meg med dyne, pledd, te og klementiner.. Blitt shøøøla Sad

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Halvmetern. Trener Styrkeløft!!
« #767 : 06. desember 2010, 09:21 »
Haha, du er galen i dag og! Cheesy Kos deg masse med bøy i dag, jeg skal kose meg med dyne, pledd, te og klementiner.. Blitt shøøøla Sad
hehe litt galen må vel man være innimellom Tongue
   Ha en god bedring Wink Bli fort frisk. masse C-vitamin heheheh

satell

  • Gjest
Sv: Halvmetern. Trener Styrkeløft!!
« #768 : 06. desember 2010, 09:23 »
hehe litt galen må vel man være innimellom Tongue
   Ha en god bedring Wink Bli fort frisk. masse C-vitamin heheheh
Litt gal er jo bare gøy! Cheesy
Takk! (igjen) Smiley 
Ja, skal ornde meg frokost nå og bælme innpå 3-dobbelt c-vitamindose.. Kanskje jeg blir en appelsin til slutt Tongue

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Halvmetern. Trener Styrkeløft!!
« #769 : 06. desember 2010, 09:25 »
Litt gal er jo bare gøy! Cheesy
Takk! (igjen) Smiley 
Ja, skal ornde meg frokost nå og bælme innpå 3-dobbelt c-vitamindose.. Kanskje jeg blir en appelsin til slutt Tongue
hehehe. du får kjøre på å se hva som skjer Tongue

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Lett sykling 10min

Knebøy
2x10-40kg
1x5-50kg
1x2-70kg
1x2-90kg
1x2-110kg
1x1-130 med bind
1x1-140 med bind
1x1-150 med bind
1x1-155 med bind
1x3-110kg
1x5-90kg
1x8-70kg

Frontbøy
3x5-50kg

Markløft
1x5-70kg
1x5-90kg
4x5-100kg
lett økt

Dagen trening var kjempe. veldig uvandt med bind da. så må nok jobbe mer med dette. men er tross alt første gang. så kommer litt frempå i bøyen. føler liksom jeg blir skubbet når bindene er på Tongue å var mye vanskeligere å trakke ut fra stativet med bind det skal sies Cheesy så der ble det litt rot Tongue youtube roter så filmene kommer litt senere!





satell

  • Gjest
Bra løft! Cheesy Likte måten du vagga på  Erter

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Bra løft! Cheesy Likte måten du vagga på  Erter
hehe ja var helt sinnsykt uvant å gå ut med bind på Cheesy var å vanskeligere å stille inn beina. men blir en ny økt med bind på fredag Smiley så kanskje det ser litt bedre ut da. hadde vært supert.
Ser ut som det muligens blir en liten oppkjøring til RM i februar. så da får jeg meg kanskje et lite stevne da Smiley hvis jeg tør Tongue

Utlogget lokey

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 635
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 635

  • Hey Crabman!
Bra løfting Smiley Prøv å få kommet litt mindre frampå så kan du trøkke til litt mer uten å bli skjelven i beina Cheesy
Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99719.new

Status:
2x160 - 150 - 200
Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123729.msg1831570;topicseen#new

Mål:
Holde meg fri for skader, vokse godt, kose meg på trening!

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Bra løfting Smiley Prøv å få kommet litt mindre frampå så kan du trøkke til litt mer uten å bli skjelven i beina Cheesy
hehe jepp Cheesy skal jobbe med det. vingler å greier hehe. er ikke akkurat erfaren på dette område ennå Tongue men blir heldigvis en ny økt på fredag med dette her så eg får øvd meg mer.

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Gikk en del tid på surring av bind å rulle de sammen før jeg skulle bruke de. så det kommer seg sikkert etterhver det å. når jeg får dreisen på det Smiley

satell

  • Gjest
hehe ja var helt sinnsykt uvant å gå ut med bind på Cheesy var å vanskeligere å stille inn beina. men blir en ny økt med bind på fredag Smiley så kanskje det ser litt bedre ut da. hadde vært supert.
Ser ut som det muligens blir en liten oppkjøring til RM i februar. så da får jeg meg kanskje et lite stevne da Smiley hvis jeg tør Tongue
Det skjønner jeg godt ja! Er nok en vanesak sånn som med det meste annet Smiley Lurer på om det vil hjelpe meg noe i pressen, og leg ext jeg.. Sliter med vondt på undersida av kneet ofte..

det tør du! ellers kommer jeg til skarreRRRR-staden og drar deg etter øra Tongue

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Det skjønner jeg godt ja! Er nok en vanesak sånn som med det meste annet Smiley Lurer på om det vil hjelpe meg noe i pressen, og leg ext jeg.. Sliter med vondt på undersida av kneet ofte..

det tør du! ellers kommer jeg til skarreRRRR-staden og drar deg etter øra Tongue
Kan hende at det hjelper deg litt hvis du har vondt. er ikke sikker faktisk siden jeg ikke har så god erfaring med dette hehe.
skarreRRRR-staden ja Wink bare til å komme hahahaha

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!