avstemning
Spørsmål: har 150kg i bøy nå. tror dere jeg klarer 200kg til jul?Huh
Ja
Nei
Vet ikke
Ikkje kjangs i H.....
Easy Match

Skrevet av Emne: Halvmetern  (Lest 429854 ganger)

satell

  • Gjest
Kan hende at det hjelper deg litt hvis du har vondt. er ikke sikker faktisk siden jeg ikke har så god erfaring med dette hehe.
skarreRRRR-staden ja Wink bare til å komme hahahaha
Du får høre med han Izzat mannen da, kanskje han vet! Tongue virka som han er en god motivatør Smiley
Har faktisk hatt lyst til å se mer av Norge lenge, så kanskje jeg skal starte der Smiley

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Du får høre med han Izzat mannen da, kanskje han vet! Tongue virka som han er en god motivatør Smiley
Har faktisk hatt lyst til å se mer av Norge lenge, så kanskje jeg skal starte der Smiley
Ja Ove e en knall god venn Smiley er kjempe gla jeg har han som venn å trener Smiley Har litt å jobbe med i bøy å slikt så da er det greit å ha Ove der Smiley Ja skal ta å høre med han. å hvis noen andre leser dette så kan de kanskje svare Smiley

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Ser ut som du mestret bindene veldig bra, ifh til at det var første gang! Men med tiden bør du nok anskaffe deg titan/Inzer bind Smiley Bra jobbet! Og Rm er et perfekt stevne som debutant, ikke for stort men stort nok til at du får et innblikk i hvordan ting er Smiley
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Ser ut som du mestret bindene veldig bra, ifh til at det var første gang! Men med tiden bør du nok anskaffe deg titan/Inzer bind Smiley Bra jobbet! Og Rm er et perfekt stevne som debutant, ikke for stort men stort nok til at du får et innblikk i hvordan ting er Smiley
Jepp tror det er greit med et slikt stevne å få sett hvordan det er. har jo vært å sett på stevner å litt sånn. men er helt sikkert noe annet når man står der selv å skal gjøre seg klar å varme opp, å alt dette før man skal inn å løfte Smiley Skal bestille noen par av de om ikke så lenge, så jeg har noen, Så satser jeg på at løftingen blir bedre etterhvert Smiley

AntiXrist

  • Gjest
Alltid lurt på om det er vondt med bind?
Høres vondt ut, det må da presse og slite på baksida av låret?

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Alltid lurt på om det er vondt med bind?
Høres vondt ut, det må da presse og slite på baksida av låret?
det eg merket va at det presset godt på baksiden ja.nedre del av låret kan man vel si. å at det var vanskeligere å sette seg hehe. Men noe godt va det ikke. å no hadde nok ikke jeg de på så stramt som mulig, så gruer meg til den dag kommer, men man blir sikkert vandt til det å..

AntiXrist

  • Gjest
det eg merket va at det presset godt på baksiden ja.nedre del av låret kan man vel si. å at det var vanskeligere å sette seg hehe. Men noe godt va det ikke. å no hadde nok ikke jeg de på så stramt som mulig, så gruer meg til den dag kommer, men man blir sikkert vandt til det å..

Hehe, høres ut som noe jeg ikke har lyst til å prøve egentlig, høres vondt ut Smiley
Er du fortsatt på diett mot julen?
Hvordan går det?

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Hehe, høres ut som noe jeg ikke har lyst til å prøve egentlig, høres vondt ut Smiley
Er du fortsatt på diett mot julen?
Hvordan går det?
Diett å diett Tongue spiser stortsett bra mat. kylling å slikt. men tror jeg bare skal holde vekten der den er no. å forbedre det som er. hvis jeg skal prøve meg på styrkeløft kan jeg ikke drive med jojo slanking Tongue hehe. men merker midjemålet muligens har gått litt ned. får strammet belte et hakk lengre inn enn før no. ellers er det bare fettet som legger seg over å på utsiden av belte >Cheesy

AntiXrist

  • Gjest
Diett å diett Tongue spiser stortsett bra mat. kylling å slikt. men tror jeg bare skal holde vekten der den er no. å forbedre det som er. hvis jeg skal prøve meg på styrkeløft kan jeg ikke drive med jojo slanking Tongue hehe. men merker midjemålet muligens har gått litt ned. får strammet belte et hakk lengre inn enn før no. ellers er det bare fettet som legger seg over å på utsiden av belte >Cheesy

I see Smiley
Nei sant nok, er vel ikke akkurat gunstig i styrkeløft å gå ned 10 kg Smiley

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

I see Smiley
Nei sant nok, er vel ikke akkurat gunstig i styrkeløft å gå ned 10 kg Smiley
Nei det er vel ikke det Smiley å jeg tror ikke jeg skal gå så mye opp heller pga høyden min.

satell

  • Gjest
Ja Ove e en knall god venn Smiley er kjempe gla jeg har han som venn å trener Smiley Har litt å jobbe med i bøy å slikt så da er det greit å ha Ove der Smiley Ja skal ta å høre med han. å hvis noen andre leser dette så kan de kanskje svare Smiley
Det er godt med en som hjelper til og viser deg litt åssen det skal gjøres når det gjelder sånne ting - er så kjett med folk som bare står og ser på..

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Det er godt med en som hjelper til og viser deg litt åssen det skal gjøres når det gjelder sånne ting - er så kjett med folk som bare står og ser på..
Sant det Wink glad jeg kjenner Ove. Skal bli kjekt å kjøre opp mot RM hvis alt går som det skal. satser på skulderen e helt fin no etter nyttår Smiley

satell

  • Gjest
Sant det Wink glad jeg kjenner Ove. Skal bli kjekt å kjøre opp mot RM hvis alt går som det skal. satser på skulderen e helt fin no etter nyttår Smiley
Være flink med rulla di du, så skal den nok bli bra Smiley Vi har en go'ing på gymmet nå, en gammel bygger som "trener seg ned", og han kommer gjerne med tips om han ser jeg gjør noe litt feil, eller bare smiler og sier "stå på ungdommen" "godt dere er her å trener i dag og" osv.. Selvom det bare er noen små ord, så hjelper det ofte på motivasjonen der og da..

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Være flink med rulla di du, så skal den nok bli bra Smiley Vi har en go'ing på gymmet nå, en gammel bygger som "trener seg ned", og han kommer gjerne med tips om han ser jeg gjør noe litt feil, eller bare smiler og sier "stå på ungdommen" "godt dere er her å trener i dag og" osv.. Selvom det bare er noen små ord, så hjelper det ofte på motivasjonen der og da..
Sant det. Alltid kjekt å få inspirasjon fra folk som har trent en stund Smiley

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Hvis det blir noe RM så får eg satse på at eg ikkje spyr når eg skal prestere å løfte  woot av en eller annen merkelig grunn så brekker eg meg når eg syker meg opp hahaha. eller når eg skal løfte på nye vekter. nervøs eller noe. hahah. Som sagt jeg er ikke helt riktig skrudd sammen  biggrin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!