avstemning
Spørsmål: har 150kg i bøy nå. tror dere jeg klarer 200kg til jul?Huh
Ja
Nei
Vet ikke
Ikkje kjangs i H.....
Easy Match

Skrevet av Emne: Halvmetern  (Lest 429068 ganger)

satell

  • Gjest
Hvis det blir noe RM så får eg satse på at eg ikkje spyr når eg skal prestere å løfte  woot av en eller annen merkelig grunn så brekker eg meg når eg syker meg opp hahaha. eller når eg skal løfte på nye vekter. nervøs eller noe. hahah. Som sagt jeg er ikke helt riktig skrudd sammen  biggrin
jøss, du har ikke vurdert å dra til legen så han kan sjekke skruene og boltene?
Høres snålt ut, men ofte kan en sterk tyggis hjelpe.. Frisker opp liksom.. Jeg pleier ofte det når jeg blir kvalm under migrene anfallene, da mildner det litt Smiley

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

jøss, du har ikke vurdert å dra til legen så han kan sjekke skruene og boltene?
Høres snålt ut, men ofte kan en sterk tyggis hjelpe.. Frisker opp liksom.. Jeg pleier ofte det når jeg blir kvalm under migrene anfallene, da mildner det litt Smiley
haha nei trenger ikke lege for det der. vet jeg begynner sånn når jeg stresser. aldri ellers hahaha. men kun hvis eg stresser på trening Tongue

Utlogget VP

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 119
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 119

Hvis det blir noe RM så får eg satse på at eg ikkje spyr når eg skal prestere å løfte  woot av en eller annen merkelig grunn så brekker eg meg når eg syker meg opp hahaha. eller når eg skal løfte på nye vekter. nervøs eller noe. hahah. Som sagt jeg er ikke helt riktig skrudd sammen  biggrin
Har hatt lignende nervøsitet foran viktige idrettsarrangementer tidligere. Da jeg var yngre. For meg hjalp det å tenke at det bare er lek, at det bare er å gjøre som på trening. Gi litt Faen!  >Cheesy

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Har hatt lignende nervøsitet foran viktige idrettsarrangementer tidligere. Da jeg var yngre. For meg hjalp det å tenke at det bare er lek, at det bare er å gjøre som på trening. Gi litt Faen!  >Cheesy
Jepp Smiley det er faktisk det som hjelper. slappe helt av!!! ikke stresse. merket det selv

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

God Morgen. Kan det ikke være sommer hele året, og la vinteren være på våre poler. Så kunne vi gått rundt i sandaler og shorts hele året Tongue og drukket Hansa sommerøl og spist is til det tøt ut ørene på oss. Da hadde vi gått rundt og glist, og om ikke våre store ører stod i veien, så hadde helt sikkert våre hoder ramlet av Wink))) Ha en fin dag med eller uten hodet på rette plassen  biggrin

Dagens vits Tongue
Det var to tvillinger, Per og Erik. Per eide en gammel, elendig båt, og tilfeldighetene ville det slik at Eriks kone døde samme dag som Pers båt sank. Noen dager senere møtte Per en gammel, snill tante, som tok ham for å være Erik.
Så leit å høre om tapet ditt, sa tanten. – Det må kjennes helt forferdelig.
Per, som trodde at hun snakket om båten hans, svarte:
- Nja, faktisk er jeg bare glad at jeg er kvitt henne, hun var gjennområtten fra første dag. Underdelen var fullstendig revet fra hverandre, og hun luktet som en gammel, død fisk. Hun var lekk hele tiden, og hun hadde en stor sprekk bak og et ganske stort hull fremme også. Hver gang jeg brukte henne ble hullet bare større og større, og hun lakk bare enda mer. Jeg går ut fra at det som til syvende og sist tok knekken på henne, var da jeg leide henne ut til fire karer som ville ut og ha det litt moro. Jeg advarte dem om at hun var i ganske dårlig forfatning, men de ville ha henne likevel. Idiotene prøvde alle å komme seg inn i henne samtidig, så hun sprakk på midten. Men det er ikke så farlig, det er vel bare å begynne å sjekke annonsene om man vil skaffe seg en ny.

Utlogget Ncz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 160
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 160



En vits Tongue
Det var to tvillinger, Per og Erik. Per eide en gammel, elendig båt, og tilfeldighetene ville det slik at Eriks kone døde samme dag som Pers båt sank. Noen dager senere møtte Per en gammel, snill tante, som tok ham for å være Erik.
Så leit å høre om tapet ditt, sa tanten. – Det må kjennes helt forferdelig.
Per, som trodde at hun snakket om båten hans, svarte:
- Nja, faktisk er jeg bare glad at jeg er kvitt henne, hun var gjennområtten fra første dag. Underdelen var fullstendig revet fra hverandre, og hun luktet som en gammel, død fisk. Hun var lekk hele tiden, og hun hadde en stor sprekk bak og et ganske stort hull fremme også. Hver gang jeg brukte henne ble hullet bare større og større, og hun lakk bare enda mer. Jeg går ut fra at det som til syvende og sist tok knekken på henne, var da jeg leide henne ut til fire karer som ville ut og ha det litt moro. Jeg advarte dem om at hun var i ganske dårlig forfatning, men de ville ha henne likevel. Idiotene prøvde alle å komme seg inn i henne samtidig, så hun sprakk på midten. Men det er ikke så farlig, det er vel bare å begynne å sjekke annonsene om man vil skaffe seg en ny.

HAHAH xD
I don't eat for taste, I eat for function!

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

God Morgen. Kan det ikke være sommer hele året, og la vinteren være på våre poler. Så kunne vi gått rundt i sandaler og shorts hele året Tongue og drukket Hansa sommerøl og spist is til det tøt ut ørene på oss. Da hadde vi gått rundt og glist, og om ikke våre store ører stod i veien, så hadde helt sikkert våre hoder ramlet av Wink))) Ha en fin dag med eller uten hodet på rette plassen  biggrin

Dagens vits Tongue
Det var to tvillinger, Per og Erik. Per eide en gammel, elendig båt, og tilfeldighetene ville det slik at Eriks kone døde samme dag som Pers båt sank. Noen dager senere møtte Per en gammel, snill tante, som tok ham for å være Erik.
Så leit å høre om tapet ditt, sa tanten. – Det må kjennes helt forferdelig.
Per, som trodde at hun snakket om båten hans, svarte:
- Nja, faktisk er jeg bare glad at jeg er kvitt henne, hun var gjennområtten fra første dag. Underdelen var fullstendig revet fra hverandre, og hun luktet som en gammel, død fisk. Hun var lekk hele tiden, og hun hadde en stor sprekk bak og et ganske stort hull fremme også. Hver gang jeg brukte henne ble hullet bare større og større, og hun lakk bare enda mer. Jeg går ut fra at det som til syvende og sist tok knekken på henne, var da jeg leide henne ut til fire karer som ville ut og ha det litt moro. Jeg advarte dem om at hun var i ganske dårlig forfatning, men de ville ha henne likevel. Idiotene prøvde alle å komme seg inn i henne samtidig, så hun sprakk på midten. Men det er ikke så farlig, det er vel bare å begynne å sjekke annonsene om man vil skaffe seg en ny.

Det er en av de beste vitsene jeg har hørt rofl Gull
Honnør er vell fortjent.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Det er en av de beste vitsene jeg har hørt rofl Gull
Honnør er vell fortjent.
hahah takker for det Wink

satell

  • Gjest
Syns jeg skal vekkes med en vitse-sms hver morgen nå siden jeg er syk! Cheesy

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Syns jeg skal vekkes med en vitse-sms hver morgen nå siden jeg er syk! Cheesy
hehe. er du ikke i bedre form idag ? kjedelig å være syk!!

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Syns jeg skal vekkes med en vitse-sms hver morgen nå siden jeg er syk! Cheesy
hehe. er du ikke i bedre form idag ? kjedelig å være syk!!

Du vet det der var en indirekte invitasjon til sms-roulette mellom dere 2?.

Jeg ville spilt med var jeg deg  Tongue Wink
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

satell

  • Gjest
hehe. er du ikke i bedre form idag ? kjedelig å være syk!!
Er egentlig verre. Hoster og harker som en gammal sjømann Tongue Så spørs om jeg ikke tar helt treningsfri denne uka, så blir jeg helt frisk og kan gønne på til uka igjen Smiley

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Er egentlig verre. Hoster og harker som en gammal sjømann Tongue Så spørs om jeg ikke tar helt treningsfri denne uka, så blir jeg helt frisk og kan gønne på til uka igjen Smiley
ja innimellom så trenger kroppen litt fri Wink Får ligge inn fler vitser så du kan lese Tongue

satell

  • Gjest
ja innimellom så trenger kroppen litt fri Wink Får ligge inn fler vitser så du kan lese Tongue
Ja, nytter ikke trene når energien er på bånn - blir jo bare dassende rundt på gymmet da. Har orka å lage havregrøt i hvertfall, er ikke dårlig bare dèt! Tongue Vitser er gøy, så fyr løs! Cheesy

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Ja, nytter ikke trene når energien er på bånn - blir jo bare dassende rundt på gymmet da. Har orka å lage havregrøt i hvertfall, er ikke dårlig bare dèt! Tongue Vitser er gøy, så fyr løs! Cheesy
Syndeforlatelse
I kirken står
nonnene i kø for å bekjenne sine synder for presten. Den første
sier: "Velsign meg fader,for jeg har syndet, jeg har sett en manns penis."
Presten er enig i at dette er syndig, men sier at hun kan få tilgivelse
...ved å vaske øynene i vievann. Den neste nonnen kommer frem, og
sier: "Jeg har også syndet, fader... Jeg har befølt en manns
penis." Presten sier at hun også kan tilgis, hvis hun vasker hendene
i vievann. Presten oppdager så at de to neste i køen slåss
med nebb og klør om å bli neste til å bekjenne. Han spør
om hvorfor de slåss. Den fjerde nonnen svarer; "Vel, Jeg prøver
å få henne til å forstå at jeg ikke vil drikke av vannet
etter at hun har hatt rumpa nedi!"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!