avstemning
Spørsmål: har 150kg i bøy nå. tror dere jeg klarer 200kg til jul?Huh
Ja
Nei
Vet ikke
Ikkje kjangs i H.....
Easy Match

Skrevet av Emne: Halvmetern  (Lest 429677 ganger)

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Hahaha, sånn går det når du ikke henger med langhåra idioter i tenåra Tongue
Ja, var veldig koselig! Smiley var på jobb dobbelt så lenge som vanlig, siden vi hadde julemesse først. Så satt vi på jobb og kosa vårs med litt alk før vi dro til ei på jobben som hadde laget verdens beste indiske mat! Cheesy Cheesy Ikke spist noe som har smakt så digg på leeenge.. Kjenner jeg er sleten nå, så trening venter til mandag Smiley

Godt med pizza i dag da? Smiley
hehe pizza e alltid godt Smiley no e det sengen på  meg Wink jobb imorgen Tongue kjekt med litt fri i helgen fra trening Wink skal å se på stevne i morgen i bergen sk å se en venn løfte i benk Smiley

satell

  • Gjest
hehe pizza e alltid godt Smiley no e det sengen på  meg Wink jobb imorgen Tongue kjekt med litt fri i helgen fra trening Wink skal å se på stevne i morgen i bergen sk å se en venn løfte i benk Smiley
Pizza er godt ja! gleder meg til i morgen, svin indrefilet med spekeskine surra rundt, og grattispotet. Tror det blir bildelogging i morra Cheesy Wink

HAHA, du jobber i helgene du Tongue kose deg på jobb og stevne da Smiley Nattinatt

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Pizza er godt ja! gleder meg til i morgen, svin indrefilet med spekeskine surra rundt, og grattispotet. Tror det blir bildelogging i morra Cheesy Wink

HAHA, du jobber i helgene du Tongue kose deg på jobb og stevne da Smiley Nattinatt
Bra då blir det rompe i hotpants Tongue haha. god natt Wink

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Klar for en tur ut å se på stevne Bergen SK skal ha idag Smiley

kjærringa hadde pussa opp hytta for 40 000 og nu lå ho fornøyd og sola sæ nakenutafor hytteveggen. En mannlig turgåer kom forbi, han hilste høflig før han sa: "Fin fetta du har". Ho hørte litt dårlig og trudde han sa hytta,og svarte stolt: "Ja,æ har nettopp pussa ho opp for 40 000,men æ har ennu ikkje fått peis i ho

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Var å så på Stevne på Bergen SK idag Smiley Ove Andreassen løftet Smiley men fy faen så uorganisert å rotete. løka dommere. følger ikke med når folk skal begynne løfte sitt eller noe. helt utrolig.

Dommer roper press 5cm før stangen har nåd kassen i benk på minst 10stykk  Grin hahaha då må eg bare le. å sitter å roter med papirer når en god løfter skal prøve seg på 300 i mark slik at han må stå å vente når de har sagt at stang å alt e klart og han var på vei til å bøye seg for å spenne opp.. å godkjenner løft når det mangler vertfall 10cm på knebøy dybden. hahahahahaa. mye merkelige løft som ble godkjent idag ja Cheesy

Utlogget Bacon

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 322
  • Honnør: 50
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 322

  • Eat yellow snow ... It might be beer!
Var å så på Stevne på Bergen SK idag Smiley Ove Andreassen løftet Smiley men fy faen så uorganisert å rotete. løka dommere. følger ikke med når folk skal begynne løfte sitt eller noe. helt utrolig.

Dommer roper press 5cm før stangen har nåd kassen i benk på minst 10stykk  Grin hahaha då må eg bare le. å sitter å roter med papirer når en god løfter skal prøve seg på 300 i mark slik at han må stå å vente når de har sagt at stang å alt e klart og han var på vei til å bøye seg for å spenne opp.. å godkjenner løft når det mangler vertfall 10cm på knebøy dybden. hahahahahaa. mye merkelige løft som ble godkjent idag ja Cheesy

Hehe var en del knot der ja Tongue må si jeg gleder meg steike til hele stord sk skal ut å løft Cheesy
Ove Andreassen - Kompis, Trener og Forbilde

Stord SK

Høyde: 173cm
Vekt: 109kg

Stevnepers utstyrsfritt
Bøy: 150kg
Benk: 145kg
Mark: 170kg
Mål: Delta i NM styrkeløft
Bacon`s Gymtimer
Blogg Med filmer å logg Smiley

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Hehe var en del knot der ja Tongue må si jeg gleder meg steike til hele stord sk skal ut å løft Cheesy
ja håper vi alle får en super oppkjøring til RM Smiley

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Lå meg tidlig igår. men fy faen så trøtt i tryne eg skulle være idag. skjønner ikkje helt dette. så vi får se kor godt treningen går idag Smiley Bøy på menyen Smiley
Vits
kjærringa hadde pussa opp hytta for 40 000 og nu lå ho fornøyd og sola sæ nakenutafor hytteveggen. En mannlig turgåer kom forbi, han hilste høflig før han sa: "Fin fetta du har". Ho hørte litt dårlig og trudde han sa hytta,og svarte stolt: "Ja,æ har nettopp pussa ho opp for 40 000,men æ har ennu ikkje fått peis i ho

AntiXrist

  • Gjest
Lå meg tidlig igår. men fy faen så trøtt i tryne eg skulle være idag. skjønner ikkje helt dette. så vi får se kor godt treningen går idag Smiley Bøy på menyen Smiley
Vits
kjærringa hadde pussa opp hytta for 40 000 og nu lå ho fornøyd og sola sæ nakenutafor hytteveggen. En mannlig turgåer kom forbi, han hilste høflig før han sa: "Fin fetta du har". Ho hørte litt dårlig og trudde han sa hytta,og svarte stolt: "Ja,æ har nettopp pussa ho opp for 40 000,men æ har ennu ikkje fått peis i ho

Hehehe Cheesy

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Lett sykling 10min

Knebøy
1x10-20kg
1x10-40kg
1x5-60kg
1x4-80kg
1x2-100kg
1x1-125kg
1x1-145kg
1x1-165kg ny pers Smiley regner med jeg har inne 170 på mandag som kommer Smiley
1x3-110kg
2x3-100kg

Markløft
1x10-50kg
1x10-70kg
1x5-100kg
1x2-120kg
4x2-130kg

Nordic hamstring
2x8

skikkelig bra trykk i kroppen. har vertfall fått perset i bøy før jul. selvom jeg ikke har fått løftet så tungt i mark eller benk de siste ukene Smiley men regner med jeg kanskje får et maksløft i benken neste uke Smiley

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206


AntiXrist

  • Gjest
Impressive, sinnsykt dyb bøy Smiley
Her snakker vi ATG Smiley

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Impressive, sinnsykt dyb bøy Smiley
Her snakker vi ATG Smiley
Ja den ble rimelig dyp idag følte jeg Cheesy ville ikke være for grunn Tongue hehe. så får vi håpe at 170 går greit opp neste mandag.

satell

  • Gjest
Videoen vil ikke!!!!!  Angry

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Videoen vil ikke!!!!!  Angry
Den vil her hos meg heheh Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!