avstemning
Spørsmål: har 150kg i bøy nå. tror dere jeg klarer 200kg til jul?Huh
Ja
Nei
Vet ikke
Ikkje kjangs i H.....
Easy Match

Skrevet av Emne: Halvmetern  (Lest 429088 ganger)

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Halvmetern.Trener Styrkeløft,Råd for å bli NORSK
« #1065 : 02. januar 2011, 20:34 »
HER ER DE TI BESTE RÅDENE for å bli norsk:
 
1. Gi barna dine svenske navn. I over ti år har norske barn hett Emma, Lukas, Sander og Linnea. Kle gutta i blått og jentene i rosa, og skill beinhardt mellom gutte og jenteleker. Action og biler til gutta, dukker og prinsessutstyr til jentene.
 
2. Vær mot pappaperm og andre statlige likestillingstiltak. Foreldre vet hva som er best for barna. Hvis mor velger å være hjemme er det fordi det passer sånn i akkurat din familie og har ingenting med kultur og tradisjoner å gjøre.
 
3. Engasjer deg i skolen. Bli foreldrerepresentant, bruk foreldremøter på uvesentligheter og klag på lærerne. Skolen har alltid ansvar hvis noe går galt, men det er du som bestemmer. Se pkt 2, hvis i tvil.
 
4. Gi ungene mobiltelefon og pc i syvårsalderen, men sørg for tett overvåkning. Hvem de snakker med, hvor de oppholder seg, hvilke
internettsider de er inne på, etc. Barn har ingen rett til privatliv og må fotfølges overalt.
 
5. Legg deg ut med naboen. Kutt ned trærne hans, start en tomtetvist,eller lag et påbygg som skygger for utsikten. Skyt nabokatta, hvis den gjør fra seg i hagen din. Skaff deg en advokat først som sist. Bor du i leilighet, bli formann  i borettslaget og sørg for at reglene følges til punkt og prikke. Legg dugnaden til en langhelg i mai og heng unnasluntrerne ut på oppslagstavlen.
 
6. Klag på skatter, avgifter og trygdemisbruk. Myndighetene er bare ute etter å flå deg og politikerne er stort sett ubrukelige.
Stem på det partiet som lover deg mest og ikke tenk på andre. De tenker ikke på deg.
 
7. Vær gjerne religiøs, men på en ikke-religiøs måte. Snåsamannen og engler er helt greit. Hvis du absolutt må tro på noe, så hold det for guds skyld for deg selv. Kall det barnetro.
 
8. Legg deg borti hvordan offentlige personer oppfører seg. Hvis en langrennsløper er sint og lei, er det din oppgave å sette ham på
plass. Det er typisk norsk å oppføre seg ordentlig. I hvert fall må alle andre gjøre det. Unntaket er julebord og Sydenturer.
 
9. Finn en lokaliseringsdebatt som passer deg. Sykehus og skoler er best, men kanskje har Ruter flyttet på en trikkeholdeplass i
din nærhet? Skriv leserinnlegg.Lag underskriftskampanjer. Protester heller en gang for mye enn for lite.
 
10. Fyll hjemmet ditt med siste nytt fra utlandet. Ta barna med på dannelsesreiser til eksotiske steder. Lær dem språk. Men vær kritisk til utlendinger som kommer hit, med mindre de er Norgesvenner som synes naturen er vakker og har hørt om fredsprisen.
 
FØLGER DU DISSE RÅDENE blir barna dine garantert ikke selvmordsbombere. De kan ende med å stemme Frp, men den sjansen må alle ta i et liberalt demokrati. Grin Grin Grin Grin

Utlogget Bacon

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 322
  • Honnør: 50
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 322

  • Eat yellow snow ... It might be beer!
Sv: Halvmetern.Trener Styrkeløft,Guttas regler S71
« #1066 : 02. januar 2011, 22:26 »
Ok Smiley Godt nytt år kompis Wink

Du skal få nyttår klem i morgen Wink
Ove Andreassen - Kompis, Trener og Forbilde

Stord SK

Høyde: 173cm
Vekt: 109kg

Stevnepers utstyrsfritt
Bøy: 150kg
Benk: 145kg
Mark: 170kg
Mål: Delta i NM styrkeløft
Bacon`s Gymtimer
Blogg Med filmer å logg Smiley

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Halvmetern.Trener Styrkeløft,Guttas regler S71
« #1067 : 02. januar 2011, 22:43 »
Du skal få nyttår klem i morgen Wink
SUPERT. Vi kan ligge oss på gulvet slik jeg gjør i bildeloggen Grin Grin Grin

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Halvmetern.Trener Styrkeløft,Guttas regler S71
« #1068 : 02. januar 2011, 23:26 »
Slik blir treningen fra imorgen av og frem mo RM. Blir mengdetrening, snakket med Ove og har fått program av han Smiley

Blir 3dager uken. De er satt opp slik som dette:
Mandag
Bøy/benk
Pushups
Mage5xmaks

Onsdag
Mark, smalbenk
Nedtrekk, kabelroing

Fredag
Lett Bøy/benk 5x5. Bicep/tricep
Skulderpress
Facepulls

Bøy
Begynner på 5x5
110kg
Slutter på 125kg 5x5

Benk
5x5
82.5kg
Slutter på 95kg 5x5
Mark
5x5
127.5kg
Slutter på 140kg 5x5
Smalbenk
5x5
75kg
Slutter på 87.5kg 5x5

Har 2.5kg økninger i 7uker på bøy.
2.5kg økninger i 6uker på de andre øvelsene. Skal slippe opp fra mandagen og til helgen når RM er den 19februar

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Halvmetern.Trener Styrkeløft,Guttas regler S71
« #1069 : 03. januar 2011, 10:25 »
Gleder meg til å kjøre litt mengde no fremover Grin litt lettere vekter i begynnelsen. Men kommer nok til å bli sliten!! Bøy e slit uansett Cheesy


Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Halvmetern.Trener Styrkeløft,Guttas regler S71
« #1071 : 03. januar 2011, 21:12 »
Mengdetrening uke1av7
Lett sykling 10min

knebøy
1x10-20kg
1x10-40kg
1x8-50kg
1x6-60kg
1x5-70kg
1x5-90kg
5x5-110kg Et reint helvete selvom det er lette vekter
1x6-90kg
1x8-70kg Så sliten at teknikken detter helt ut så må stoppe Grin

Benkpress
2x10-20kg
1x10-30kg
1x8-40kg
1x6-50kg
1x5-60kg
1x5-70kg
5x5-82.5kg
1x6-70kg
1x8-50kg

Pushup
1x10
Mage
5xmaks


Benken på Elixia SUGER, passer ikke korte armene mine

Bra å komme seg igang på trening igjen. Tungt og begynne med mengdetrening. Sur i beina på 3toppsett. ikke den beste teknikken siden jeg er litt stiv etter en uke fri!!! men det kommer seg nok fort igjen.
Regner med vi er kjapt på Odin etter hvert siden jeg ikke kan bruke benken på Elixia en gang. mister spenn når jeg løfter av. hakket under blir for lavt!!

satell

  • Gjest
Sv: Halvmetern.Trener Styrkeløft,Guttas regler S71
« #1072 : 03. januar 2011, 22:01 »
Artig å se forskjell på vanlig trening og mengde Cheesy Elixia er bais uansett om armer er korte eller lange Wink

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Halvmetern.Trener Styrkeløft,Guttas regler S71
« #1073 : 03. januar 2011, 22:02 »
Artig å se forskjell på vanlig trening og mengde Cheesy Elixia er bais uansett om armer er korte eller lange Wink
Elixia e BOSS. bare komme meg på Odin å trene der fremover Smiley
Men det er ikke mengde for Byggere Smiley de kjører mye fler repper Smiley men forferdelig å gå opp på repper når man har ligget på 2ere på topp siden august Grin

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Halvmetern.Trener Styrkeløft,Guttas regler S71
« #1074 : 04. januar 2011, 13:27 »
Hadde glemt ka gangsperr etter Mengdetrening var, helt til Idag. Kjenner det så sykt i ræven. Vondt å bevege seg.

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Halvmetern.Trener Styrkeløft,Guttas regler S71
« #1075 : 04. januar 2011, 13:35 »
Hadde glemt ka ondt i ræven etter nyttårsaften var, helt til Idag. Kjenner det så sykt i ræven. Vondt å bevege seg.

Det var det jeg visste!

Forresten finnes ikke for lave benker, bare dårlige avløft.  Grin Lav benk betyr bare at han som løfter av til deg må ta i litt ekstra slik at du slipper å presse stangen ut av stativet. Jeg kan lære deg det på tre minutter.
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Halvmetern.Trener Styrkeløft,Guttas regler S71
« #1076 : 04. januar 2011, 13:39 »
Det var det jeg visste!

Forresten finnes ikke for lave benker, bare dårlige avløft.  Grin Lav benk betyr bare at han som løfter av til deg må ta i litt ekstra slik at du slipper å presse stangen ut av stativet. Jeg kan lære deg det på tre minutter.
hehe det va det du visste ja. regner med du tenker på bilde Grin
Det er det øverste feste på benken som er for høy for meg. når jeg tar i stangen der, så har eg helt utstrakte armer. å det under føler eg blir for lavt Smiley skulle hatt et midt i mellom der. men benken på Elixia på laksevåg e bedre Smiley har vært der å prøvd den.. litt bedre utstyr der for styrkeløft.  i tillegg så er benken på Elixia på kokstad pisse skeiv. helt utrolig

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Halvmetern.Trener Styrkeløft,Guttas regler S71
« #1077 : 04. januar 2011, 13:45 »
Det er det jeg sier: hvis du føler at det er for lavt, så kan det løses med et godt avløft. For lavt er uansett tusen ganger bedre enn for høyt, ettersom du kan beholde spennet på en lav benk.
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Halvmetern.Trener Styrkeløft,Guttas regler S71
« #1078 : 04. januar 2011, 13:48 »
Det er det jeg sier: hvis du føler at det er for lavt, så kan det løses med et godt avløft. For lavt er uansett tusen ganger bedre enn for høyt, ettersom du kan beholde spennet på en lav benk.
Enig i den Cheesy for det ble bedre da, en å ha det på den som er for høy igår. men benken på Kokstad e så pisseskeiv i tillegg. du kan ligge på benken å se på at stangen går skeivt fra feste til feste. men de nekter jo å bytte ut utstyret der oppe!!!

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Halvmetern.Trener Styrkeløft,Guttas regler S71
« #1079 : 04. januar 2011, 13:55 »
De burde skjønne at billige benker/utstyr ikke varer evig når de har mange tusen medlemmer. å benken blir brukt flere ganger om dagen over mange år. å det er ikke en så solid benk som en styrkeløft benk.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!