Skrevet av Emne: hvordan kvitte seg med det "umulige" fettet ?  (Lest 8999 ganger)

Utlogget Rez

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • KALLISTI
Sv: hvordan kvitte seg med det "umulige" fettet ?
« #60 : 27. april 2010, 20:09 »
Amen B.B

Mennesker er skapt så utrolig flott at ingen er lik. Og samme er det når man skal på diett. Så første gang man skal på diett , starte en mnd i forveien (hvis du har planer om å bli fit til ett tidspunkt). Man må prøve og feile til man finner den perfekte dietten som passer din kropp! Noen har syk høy metabolisme og kan ligge myye høyere enn andre i kcal inntak og andre må ligge mye lavere, noen kan ikke ete ditt og datt. Så ha ett utgangspunkt, test ut og modifiser!:)

hear ye, all men of different skillset and headset Smiley

Utlogget Elvis

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 67
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 292

Sv: hvordan kvitte seg med det "umulige" fettet ?
« #61 : 27. april 2010, 21:31 »
Dere er trangsynte hele bunten Cool Det verste er at alle har rett men ingen vil innrømme det.

-Kaloriunderskudd. Helt riktig, men det er ikke 100% sort/hvitt. Det er mange faktorer som spiller inn, men du vil bestandig gå ned i vekt på kcal underskudd. Spørsmålet er bare HVA du mister.

-Nazi diett med brokkoli og kylling 8 måltider om dagen. Også riktig for noen. Tenk deg for et psykisk overtak man har når man klarer å følge et så strengt regime. Selvfølgelig funker det! Og skal du bli helt tørr så nytter det ikke spise en snickers om dagen.

-Periodisk faste. Prøvd det selv og det fungerer fint som snus. Problemer er å stå å krangle med en sur unge i barnehagen som ikke vil hjem, på tom mage, når alt du vil er å komme hjem å spise i 8 timer.

-Ketose diett. Perfekt for store fettap, ikke spesielt egnet over lang tid for personer som trener mye vekter.
Blir fort sliten og det tærer mye på muskulaturen. 

Get over it, alle og ingen har rett.



Så jeg er trangsynt fordi jeg vil ha frem et poeng om at det finnes tusen måter man kan gå ned i vekt på og at man ikke er avhengig av bestemte typer matvarer? Samt at dietten bør tilpasses den enkeltes preferanser og mål. Jeg trodde det var motsatt av trangsynt Tongue

Og jeg kommer aldri til å gi meg på at så lenge man ligger i kaloriunderskudd så vil man tape vekt Wink

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: hvordan kvitte seg med det "umulige" fettet ?
« #62 : 27. april 2010, 21:42 »
Jeg sier bare at alt er riktig og det er tull å kverulere, og du har selvfølgelig rett i at du vil gå ned i VEKT ved kaloriunderskudd. Om du kan stille i Mr. Olympia er en annen sak.  Dette skrev jeg ganske tydelig i sort/hvitt Wink


Utlogget Elvis

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 67
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 292

Sv: hvordan kvitte seg med det "umulige" fettet ?
« #63 : 27. april 2010, 21:49 »
Jeg sier bare at alt er riktig og det er tull å kverulere, og du har selvfølgelig rett i at du vil gå ned i VEKT ved kaloriunderskudd. Om du kan stille i Mr. Olympia er en annen sak.  Dette skrev jeg ganske tydelig i sort/hvitt Wink



Takk for de to setningene, vurderer nesten om jeg skal gi deg honnør Smiley

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: hvordan kvitte seg med det "umulige" fettet ?
« #64 : 27. april 2010, 22:14 »
Takk for de to setningene, vurderer nesten om jeg skal gi deg honnør Smiley


Gjør det gjør det gjør det!!!!

Utlogget Elvis

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 67
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 292

Sv: hvordan kvitte seg med det "umulige" fettet ?
« #65 : 27. april 2010, 22:21 »
Gjør det gjør det gjør det!!!!

Haha ja ok, nå kommer du vel til å sove som et barn i natt Wink

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: hvordan kvitte seg med det "umulige" fettet ?
« #66 : 27. april 2010, 22:35 »
Haha ja ok, nå kommer du vel til å sove som et barn i natt Wink

I will!

Utlogget ToBigForDoors

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 962
  • Honnør: 492
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 962

Sv: hvordan kvitte seg med det "umulige" fettet ?
« #67 : 28. april 2010, 01:36 »
Jeg skryter av fremgangen min?  Når gjorde jeg det? Han sa at jeg var så sinnsykt svak, da sa jeg at jeg mest sannsynlig hadde hatt bedre fremgang enn han. Og ja, jeg tok det 5 ganger, har jeg sakt noe annet? Har ikke prøvd og makset, som sakt.
Folk som deg gjør at jeg får bare mindre og mindre lyst til å henge på treningsforum Wink

Ja du skriver at du mest sannsynlig har hatt bedre fremgang enn han? Hva baserer du det på chrissy? Første gang jeg tok mark tok jeg 70kg og neste dag 110 og 3 dager senere 130. Det kan ikke i nærheten sammenlignes med å øke fra 230 til 240 i mark.

Alle har ulike utgangspunkt. Det har du og Boyscout bevist her. Snakker ikke om muskelstyrke nei, den kan tross alt trenes opp....Generell folkeskikk, takt, høflighet, vennlighet etc etc...

Hjelp gutten videre for pokker isteden for å hakke på'n som noen jævla mobbere i barneskolen...

Folkeskikk og takt er for folk med god tid
24 og feit

Utlogget Aleksander86

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

Sv: hvordan kvitte seg med det "umulige" fettet ?
« #68 : 28. april 2010, 01:45 »
Folkeskikk og takt er for folk med god tid
Her virker det som om du har misforstått noe... Er ganske mange apekatter her inne som ikke klarer annet enn å høgge til med en gang de ser muligheten for å drite andre ut for da å kanskje virke smartere selv... Det merkelige her er vel at alle som sitter på TF har noe tid til overs og da ifølge ditt utsagn burde ha god folkeskikk og takt... (noe som jeg ikke har sett for mye til her inne selv Tongue) Og detter ikke ment negativt på noen måte mot deg, bakgrunnen for at jeg gadd skrive dette var for å styrke innlegge fra Rez som du hadde sitert i at folk her inne ofte oppfører seg som idioter...


TF er en GENIAL side så lenge man hadde klart å prate på en saklig og skikkelig måte!!!!
No pain, No gain!!! - No Gain, just pain!!!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!