Skrevet av Emne: hvordan kvitte seg med det "umulige" fettet ?  (Lest 9000 ganger)

Utlogget speclous

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 68
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 68

hvordan kvitte seg med det "umulige" fettet ?
« : 26. april 2010, 21:17 »
hei, som overskriften sier, så er det jeg villig til å kvitte meg med det "umulige" fettet som ligger under navlen. det er her nede jeg sliter mest, jeg ser også at nederste delen av ryggen er omringet av dette fettet. Jeg har prøvd alt mulig fra hard trening til sunt spising, uansett hva jeg prøver på, så vil det ikke vekk. Mens over navlen så synes jeg det ser relativt greit ut. Det er kun den lille delen som er under navlen som jeg vil kvitte meg med!!

noen forslag? nei, det er ikke vits å si at man må spise sunt osv, alt dette er prøvd..

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: hvordan kvitte seg med det "umulige" fettet ?
« #1 : 26. april 2010, 21:20 »
hvis du er på stadiet hvor du har prøvd å "spise sunt" men det ikke har virket, så er du på et såpass nybegynner stadie at du ikke burde obsesse over småting som ekstra fett under navlen. Eneste måten å gå ned fett på, uansett hvor på kroppen, er kcalori underskudd, som du oppnår ved å spise mindre og/eller trene mer. Høyt proteininntak er også viktig.

Utlogget Kristian E

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

Sv: hvordan kvitte seg med det "umulige" fettet ?
« #2 : 26. april 2010, 21:21 »
Jo, det er vits i å si "at man må spise sunt osv" Det er det eneste du kan gjøre.
Gå inn på www.kalorikalkulator.no og finn ut hvor mange kalorier du skal ha i løpet av en dag, og ta det talet minus 500. Da finner du ut hvor mange kalorier du trenger å spise for å gå ned i vekt. Med dette vil du gå ned 0.5-1kg i uken.

Utlogget speclous

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 68
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 68

Sv: hvordan kvitte seg med det "umulige" fettet ?
« #3 : 26. april 2010, 21:22 »
ok, kan alltids prøve, selv om jeg som tidligere nevnt. har prøvd på dette..

Utlogget Kristian E

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

Sv: hvordan kvitte seg med det "umulige" fettet ?
« #4 : 26. april 2010, 21:27 »
Om du er så lite motivert kommer ikke det til å gå. Du må ville dette her. Og ikke vits å komme tilbake om 1 uke og si at du ikke har gått ned noe. For da er det bare deg selv du har lurt, og ikke noen andre. Kutt ut alt av godteri, junkfood, brus og sukkerholdige drikker.  Ta nye bilder av deg hver 2.uke, og se forskjellen.

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: hvordan kvitte seg med det "umulige" fettet ?
« #5 : 26. april 2010, 21:29 »
kosthold kosthold kosthold.
Lettere for oss å si hva som er gærnt med det hvis du skriver opp hva du eter i løpet av en dag

Utlogget Rez

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • KALLISTI
Sv: hvordan kvitte seg med det "umulige" fettet ?
« #6 : 27. april 2010, 04:41 »
Kalkulert og sammensatt kcal underskudd. Vekttrening, cardio morgen og kveld. Gjør du dette riktig og fremdeles ikke brenner det fettet, så gjør du det ikke riktig Wink

Utlogget Aleksander86

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

Sv: hvordan kvitte seg med det "umulige" fettet ?
« #7 : 27. april 2010, 06:23 »
Kalkulert og sammensatt kcal underskudd. Vekttrening, cardio morgen og kveld. Gjør du dette riktig og fremdeles ikke brenner det fettet, så gjør du det ikke riktig Wink
Honnør er gitt for denne!!! =) Kunne ikke vært mer enig!!! Jeg slanket meg 37kg på 3 mnd ved denne metoden!!! Spis kaloriunderskudd og tren som fan...  Når du kjører cardio ville jeg lagt meg på 65 -70% av makspulsen... Jeg føler dett har gitt best resultat forbrenningsmessig for min del i allefall!!!  Lykke til!"!!
No pain, No gain!!! - No Gain, just pain!!!

Utlogget Elvis

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 67
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 292

Sv: hvordan kvitte seg med det "umulige" fettet ?
« #8 : 27. april 2010, 06:52 »
Jo, det er vits i å si "at man må spise sunt osv" Det er det eneste du kan gjøre.


Neida det er strengt tatt ikke nødvendig å spise sunt, for å sette det på spissen så kan man slanke seg ved å leve på snickerser. Det handler kun om kaloriunderskudd.
Man bør selvsagt også spise sunt men det er av andre grunner, men man trenger ikke trykke i seg en masse ting man ikke liker.


Personlig foretrekker jeg karbonade og egg til frokost istedet for en dødskjedelig havgrynsgrøt basert på vann som mange spiser. Jeg trenger heller ikke så mye karbohydrater om morgenen fordi jeg sitter på kontor hele dagen.
Jeg spiser vanlig middag bare i mindre mengde.
Til "tross" for dette har jeg gått ned 8kg de siste seks ukene og er fint i rute.

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: hvordan kvitte seg med det "umulige" fettet ?
« #9 : 27. april 2010, 07:27 »
Skriv opp det umulige kostholdet ditt som du ikke gikk ned i vekt av da

Utlogget Kristian E

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

Sv: hvordan kvitte seg med det "umulige" fettet ?
« #10 : 27. april 2010, 09:10 »
Neida det er strengt tatt ikke nødvendig å spise sunt, for å sette det på spissen så kan man slanke seg ved å leve på snickerser. Det handler kun om kaloriunderskudd.
Man bør selvsagt også spise sunt men det er av andre grunner, men man trenger ikke trykke i seg en masse ting man ikke liker.


Personlig foretrekker jeg karbonade og egg til frokost istedet for en dødskjedelig havgrynsgrøt basert på vann som mange spiser. Jeg trenger heller ikke så mye karbohydrater om morgenen fordi jeg sitter på kontor hele dagen.
Jeg spiser vanlig middag bare i mindre mengde.
Til "tross" for dette har jeg gått ned 8kg de siste seks ukene og er fint i rute.

Jo du må spise sunt for å gå ned på den sunne måten. Hvem blir mett av å spise noen snickers om dagen? Og noe annet er jo proteinen. Du får ikke i deg i nærheten så mye protein som du skal ha i deg.

Utlogget Elvis

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 67
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 292

Sv: hvordan kvitte seg med det "umulige" fettet ?
« #11 : 27. april 2010, 09:53 »
Jo du må spise sunt for å gå ned på den sunne måten. Hvem blir mett av å spise noen snickers om dagen? Og noe annet er jo proteinen. Du får ikke i deg i nærheten så mye protein som du skal ha i deg.

Ja ok.

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: hvordan kvitte seg med det "umulige" fettet ?
« #12 : 27. april 2010, 10:38 »
Jo du må spise sunt for å gå ned på den sunne måten. Hvem blir mett av å spise noen snickers om dagen? Og noe annet er jo proteinen. Du får ikke i deg i nærheten så mye protein som du skal ha i deg.

Nå satte han det på spissen. Det går faktisk an å deffe på snickers. Det handler kun om kaloriunderskudd, men om det er den sunne måten å deffe på, går an å diskutere Wink
Smiley

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: hvordan kvitte seg med det "umulige" fettet ?
« #13 : 27. april 2010, 10:44 »
Insulinfølsomhet og å kvitte seg med vann blir et problem med snickers-diett da

Utlogget Elvis

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 67
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 292

Sv: hvordan kvitte seg med det "umulige" fettet ?
« #14 : 27. april 2010, 11:05 »
Alt dreier seg om hvilke mål man har, det er klart at hvis man skal stille i en av disse kroppsbyggerkonkurransene så deffer man ikke på Snickers, ihvertfall ikke de siste ukene Tongue

Skal man bare ha frem vaskebrettet til sommeren så er det ikke nødvendig å være nazi med kostholdet, det finnes mange veier dit så lenge man bare teller kaloriene sine og holder seg innenfor grensene.

For personer som bare skal ta av noen kg så vil de antagelig sprekke hvis de skal  følge en konkurransediet for en kroppsbygger, de har ikke den motivasjonen. Da er det mye bedre å sette opp et kosthold som består av ting man faktisk liker.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!