Skrevet av Emne: Gjør poker lovlig i Norge - Underskriftskampanje  (Lest 22312 ganger)

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Mye mer gøy å spille Crysis.

Utlogget javel234

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 29

jeg har en god løsning på gambling: forby forbruksgjeld. da kan ingen låne penger av banker for å finansiere spillingen, og hvis de likevel skulle gå konkurs, rammer det ikke samfunnet like ille.

å forby forbruksgjeld er forresten en smart løsning på verdens økonomiske problemer.

Utlogget Hugenott

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 191

  • Sitt ikke inne når alt håp er ute.
Mye mer gøy å spille Crysis.
Visste du at det er ca like mange som ringer til hjelpelinjen for spillavhengige pga av spill som Crysis og World of warcraft... Spilleavhengighet dreier seg om mye mer enn rent det økonomiske.

Hva som gøy, og hva som er tullete, er subjektivt, og har forsåvidt ingenting å si for diskusjonen.

jeg har en god løsning på gambling: forby forbruksgjeld. da kan ingen låne penger av banker for å finansiere spillingen, og hvis de likevel skulle gå konkurs, rammer det ikke samfunnet like ille.

å forby forbruksgjeld er forresten en smart løsning på verdens økonomiske problemer.

Faktisk ett godt forslag sånn generelt, men det kommer neppe aldri til å skje. Folk flest klarer å betale for seg.
Mitt mål er å tie med tilbakevirkende kraft.

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Hele driten bør forbys sier nå jeg.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Visste du at det er ca like mange som ringer til hjelpelinjen for spillavhengige pga av spill som Crysis og World of warcraft... Spilleavhengighet dreier seg om mye mer enn rent det økonomiske.
Hjelpelinjen pga. Crysis? Noen tall, takk.

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Hele driten bør forbys sier nå jeg.
Alt bortsett fra Joker Nord bør forbys. Hehehehe.

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Visste du at det er ca like mange som ringer til hjelpelinjen for spillavhengige pga av spill som Crysis og World of warcraft... Spilleavhengighet dreier seg om mye mer enn rent det økonomiske.

Hva som gøy, og hva som er tullete, er subjektivt, og har forsåvidt ingenting å si for diskusjonen.

Faktisk ett godt forslag sånn generelt, men det kommer neppe aldri til å skje. Folk flest klarer å betale for seg.

Syns godt blizzard kunne begrenset spilletiden per spiller per dag til maks 10 timer f.eks. eller 60 timer ukentlig.

Utlogget razorth

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 234
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 234

Hele driten bør forbys sier nå jeg.
Fin holdning. Treningssentere bør forbys siden det finnes bolehuer der.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Frihet under ansvar er ihvertfall min mening... hvorfor skal voksne personer ha statlige barnevakter? Skal man kutte alle tv-sendinger og internett klokka 22.30 hver kveld så folk legger seg, og så gå rundt og banke på dører så folk står opp klokka 07.00 dagen etterpå?






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget javel234

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 29

Frihet under ansvar er ihvertfall min mening... hvorfor skal voksne personer ha statlige barnevakter? Skal man kutte alle tv-sendinger og internett klokka 22.30 hver kveld så folk legger seg, og så gå rundt og banke på dører så folk står opp klokka 07.00 dagen etterpå?

godt sagt. jeg velger frihet over trygghet any day

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Frihet under ansvar er ihvertfall min mening... hvorfor skal voksne personer ha statlige barnevakter? Skal man kutte alle tv-sendinger og internett klokka 22.30 hver kveld så folk legger seg, og så gå rundt og banke på dører så folk står opp klokka 07.00 dagen etterpå?

Så når halvparten av befolkningen har ødelagt helsa/økonomien sin, skal resten av oss da betale gi nesten alle våre hardt tjente penger for å holde liv i disse parasittene? Alternativet er å la samfunnet gå til helvette mens det sakte men sikkert transformeres ti et cest-pool av en slum? Alternativt kan vi skyte alle som er en belastning! Smiley

Utlogget mr.jasidet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 118
  • Honnør: 48
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 118

Vil tro de fleste oppegående mennesker klarer å innse sin avhengighet/svakhet før det er for sent og kutte helt ut om de vet at de ikke klarer å holde seg unna det de er avhengig av.

Det finnes alltid noe som mennesker kan ødelegge seg på. Det er jo de som er tv-slaver og, som bare må se det ene programmet etter det andre. Skal man så forby TV?

Det finnes også de som bruker hele helgen foran tv istedetfor med familien, fordi de skal få med seg fotball, langrenn og whatever. Skal man så forby sending av slik sport?

Folk må jammen ta ansvar for eget liv. Dersom man driter på draget, så er det ens egen feil, ikke noen andres. Intill man skjønner det, så synes jeg ikke synd på noen.

Selvsagt er det mange triste skjebner her i verden, men slik har det vært i alle tider.

Man kan jo se hvor mye reklame det er for lotto i Norge, og lotto pushes til og med i kassa på rema... Men poker skal være forbudt..

Ansvar for eget liv og helse sier nå jeg.


Utlogget Hugenott

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 191

  • Sitt ikke inne når alt håp er ute.
Hjelpelinjen pga. Crysis? Noen tall, takk.

Det er ikke Crysis spesielt, men spill uten penger, som f.eks Crysis. Dette tallet er for 1. kavratal 2010 på 47 stk oppringninger til hjelpelinja. Samtidig har poker 48 oppringninger til hjelpelinja.

Kilde: http://www.lotteritilsynet.no/dav/13679f44d6.pdf
Mitt mål er å tie med tilbakevirkende kraft.

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Vil tro de fleste oppegående mennesker klarer å innse sin avhengighet/svakhet før det er for sent og kutte helt ut om de vet at de ikke klarer å holde seg unna det de er avhengig av.

Det finnes alltid noe som mennesker kan ødelegge seg på. Det er jo de som er tv-slaver og, som bare må se det ene programmet etter det andre. Skal man så forby TV?

Det finnes også de som bruker hele helgen foran tv istedetfor med familien, fordi de skal få med seg fotball, langrenn og whatever. Skal man så forby sending av slik sport?

Folk må jammen ta ansvar for eget liv. Dersom man driter på draget, så er det ens egen feil, ikke noen andres. Intill man skjønner det, så synes jeg ikke synd på noen.

Selvsagt er det mange triste skjebner her i verden, men slik har det vært i alle tider.

Man kan jo se hvor mye reklame det er for lotto i Norge, og lotto pushes til og med i kassa på rema... Men poker skal være forbudt..

Ansvar for eget liv og helse sier nå jeg.



Jeg er helt enig i at folk må ta ansvar for eget liv, problemet er at i de fleste tilfeller når noen driter seg fulstendig ut så går det utover resten av samfunnet. Alt fra sykehusregninger til kriminalitet.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Så når halvparten av befolkningen har ødelagt helsa/økonomien sin, skal resten av oss da betale gi nesten alle våre hardt tjente penger for å holde liv i disse parasittene? Alternativet er å la samfunnet gå til helvette mens det sakte men sikkert transformeres ti et cest-pool av en slum? Alternativt kan vi skyte alle som er en belastning! Smiley

Frihet under eget ansvar betyr også at en må ta konsekvensen av dette... Jeg vil heller betale 1000,- ekstra i skatt enn å ikke få lov til å innta alkohol, røyke, snuse, være oppe sent om kvelden, kjøre bil når jeg vil og dit jeg vil, gå tur på fjellet, ta den jobben jeg vil, spille poker om jeg vil, hoppe i fallskjerm osv - men det betyr jo også at jeg sier ja til å ta konsekvensen av det.

Historien har vist at samfunn der staten skal regulere "alt" til folkets eget beste går til helvete...






Svak, bitter og dopingfri



Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!