Skrevet av Emne: Nytt nummer i salg :-) Heidi Vonka Koi som cover  (Lest 7107 ganger)

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Nytt nummer i salg :-) Heidi Vonka Koi som cover
« #15 : 25. juni 2010, 00:41 »
Jeg digget når det sto at Tutta tok 150kg i stokkpress  biggrin



Hehe ... den så jeg - men den var ikke i den nesten ferdige pdf'en jeg fikk til korrektur. Litt småfeil vil alltid forekomme - det skjer i alt av trykksaker - men det blir bedre for hver gang, og til slutt må vi jo bare bli perfekte. Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Zuul

Sv: Nytt nummer i salg :-) Heidi Vonka Koi som cover
« #16 : 25. juni 2010, 08:48 »
Hehe ... den så jeg - men den var ikke i den nesten ferdige pdf'en jeg fikk til korrektur. Litt småfeil vil alltid forekomme - det skjer i alt av trykksaker - men det blir bedre for hver gang, og til slutt må vi jo bare bli perfekte. Wink

Etter å ha laget noe sånt som 150 FM har jeg innsett at perfeksjon er overvurdert Smiley Man må nesten lage slike publikasjoner selv for å innse hvor mye arbeid det krever, hvor mye tid det tar og hvor umulig det er å lage noe som er feilfritt. Selv store organ med helt andre muligheter for kvalitetssikring har skrive og faktafeil. Det er uungåelig Smiley

Utlogget pinglo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 438
  • Honnør: 140
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 438

  • Oslo SK-løfter
Sv: Nytt nummer i salg :-) Heidi Vonka Koi som cover
« #17 : 30. juni 2010, 17:45 »
Det er egentlig bare småting (bladet er jevnt over kjempebra) men når for eksempel ordet "misbruk" konsekvent staves "missbruk" gjennom en hel artikkel (sukkeravhengighet) får jeg vondt langt inn i sjelen. Småfeil blir det alltid, men noe sånt burde jo en word-stavekontroll plukke opp?

Forøvrig stor fan av David Skaufjords tegneserier, hyggelig å se han tegne annet enn Campus. Dere burde hatt flere av dem Grin

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Nytt nummer i salg :-) Heidi Vonka Koi som cover
« #18 : 30. juni 2010, 19:58 »
Det er egentlig bare småting (bladet er jevnt over kjempebra) men når for eksempel ordet "misbruk" konsekvent staves "missbruk" gjennom en hel artikkel (sukkeravhengighet) får jeg vondt langt inn i sjelen. Småfeil blir det alltid, men noe sånt burde jo en word-stavekontroll plukke opp?

Forøvrig stor fan av David Skaufjords tegneserier, hyggelig å se han tegne annet enn Campus. Dere burde hatt flere av dem Grin

Jeg er ikke sikker på om jeg fikk den artikkelen til korrektur, men jeg er helt enig med deg i at det er en feil som ikke skal godkjennes, og om jeg leste korrektur så skjemmes jeg.
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Nytt nummer i salg :-) Heidi Vonka Koi som cover
« #19 : 01. juli 2010, 14:06 »
Etter å ha bidratt et par ganger skjønner jeg godt at det ikke er lett å få lest korrektur på alt.  :Smiley
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!