Skrevet av Emne: tips ønskes fra kunnskapsrike treningsnarkomaner  (Lest 575 ganger)

Utlogget jøs

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Hei

Jeg er ny her på treningsforumet, og er ute etter tips om kosttilskudd.

Trente veldig aktivt før med gode resultater, men falt helt ut av etter å ha hatt en lang pause der jeg mistet motivasjonen.

Har alltid vært veldig glad i å trene og interresert i sundt kostold, men etter nedturen har jeg utviklet i mitt syn en litt usunn livstil med dårig kosthold. Føler meg ofte slapp, bleik og umotivert til det meste. Kanskje litt deprimert rett og slett. Blir til at jeg driter i hva jeg spiser når jeg ikke trener.

Er på tide å forandre livsstilen nå som jeg er nybakt pappa. Ønsker et sundt og godt liv Smiley

Jeg har forholdsvis grei peiling på kosthold og trening, men det jeg i utgangspunktet lurte på er om noen kunne gitt meg noen tips på hvilke kosttilskudd som kunne vært gunstige og nyttige for meg.

- Jeg ønsker å bygge muskler og trene litt kondisjon. Vil også bli definert, men er i utgangspunktet nokså tynn. Har et fettlager på magen seff Tongue 185cm, 73kg og 23 år gammel.

- Jeg ser for meg at jeg trenger tilskudd av proteiner, vitaminer, mineraler, antioxidanter og essensielle fettsyrer. Noe annet som burde vært med? Og hvilke gode alternativer til de forskjellige er d? Er det f.eks. noe bra multivitamin tilskudd som dkker behov for vitaminer, mineraler og antioxidanter?

- Proteiner vil jeg prøve å få mest mulig i meg gjennom mat til å begynne med, men tenkte på et tillskudd som er bra rett etter trening?

Setter pris på tilbakemeldinger Smiley

Mvh

Utlogget The Vulture

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 615
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 615

Jeg ville begynt med å sette opp et sikkelig kosthold med mat for å se ann litt.
Men ja, protein er veldig greit å få i seg, kreatin er mange som synes er essensielt for styrke trening. Å hva annet du trenger og burde ha er vanskelig å si, for jeg vet ikke dit nåverende kosthold i forhold til trening, forbrenning osv. Men begynne med sikkelig mat Smiley

Det spørs jo alltids litt på hvor mye penger du vil hive i kosttilskudd.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!