Skrevet av Emne: Tuan tran - The ultimate body!!  (Lest 41831 ganger)

Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Sv: Tuan tran - The ultimate body!!
« #30 : 20. mai 2010, 21:31 »
.
.
.
.
.

<------



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Tuan tran - The ultimate body!!
« #31 : 20. mai 2010, 21:32 »
"natural bodybuilding" er en vits.

De testes på konkurranser, og det gjøres det i IFBB også. altså på VM og EM osv...

og slike tester er ikke verdt en dritt.

Det eneste testregimet som fungerer er et regime med uanmeldte tester året gjennom.

det er kjempelett å være rein på konkurranser hvis man bare blir testet der.

Utlogget kassa86

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 77
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 77

Sv: Tuan tran - The ultimate body!!
« #32 : 20. mai 2010, 21:35 »
.
.
.
.
.

<------
PG is the MAN! =) vi tar forresten like mye i benken.. *stolt* hehe Tongue

Utlogget Smiley!

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 115
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 115

Sv: Tuan tran - The ultimate body!!
« #33 : 20. mai 2010, 21:44 »
Rett og slett en gudebenådet fysikk! fantastiske linjer og muskelvolum!

Hvis jeg kunne sett slik ut på min høyde, altså like stor relativt sett... så hadde jeg vært helt sykt fornøyd!

Om han er rein??

Who cares?

Men 999 av 1000 vil aldri greie å komme nær en slik fysikk uten å måtte trikse. og selv DA vil de fleste mislykkes.

Poenget mitt er da at hvorvidt tran her er rein eller ikke er egentlig knakende likegyldig.
Denne fysikken er tilnærmet perfekt i balanse hva kommer til estetikk og muskularitet.

han har sikkert litt tynne bein, i forhold til de ekstreme armene og overkroppen, men det se bra ut uansett!

man kan slette alle andre kommentarer å sperre posten med dette innlegget, mer trengs ikkje  sies.
Nå har jo ikke fettprosent så veldig mye å si i forhold til muskelmasse da, teknisk sett. Selv om logikken bak resonnementet ditt er greit, så må en huske at for å fortsette å øke i muskelmasse så trenger en ikke nødvendigvis å fortsette å øke i fettmasse. Hvor man ønsker å legge seg på et vedlikeholdsnivå vil jo avgjøre dette, eventuelt et lite overskudd og perioder med innstramming.

Det er mange gode eksempler på folk i god form, og som har flotte fysikker - se bare her på treningsforum. Og de jeg tenker på er også rene. Så en trenger ikke se på youtube fra over dammen for å få slik inspirasjon.

Derimot når det gjelder denne karen så vil jeg gjette at han har brukt noe. Ikke på grunn av størrelsen eller hva han sier (har ikke lyd her, og gidder ikke høre på uansett) - men hvordan han ser ut. Steroider gjør noe med muskulaturen utseendemessig, slik at det går ann å si med en viss sannsynlighet om hva som har gått gjennom en kropp bare ved å se på individet. Muskulaturen får et mye "råere" utseende, med rundere muskelbuker og markante skiller. Ikke lett å forklare, men mye enklere i praksis. Dersom en ser på en line-up fra atheltic fitness (eller CBB hvor det er noen som er rene), så vil det være lettere å forklare (og forstå).

Denne karen er litt i grenseland, men synes å helle mer mot "the dark side" Wink
det er fint mulig å gå opp i muskelmasse å holde seg på ''lav'' fettprosent ja, men ikkje på det nivået der, er man natural med så lav fettprosent vil man gå ned i muskelmasse sakte men sikkert.  Karen har lavere fettprosent en det kroppen vil, -kroppen går i katabol fase. noe man forhindrer med bruk av AAS som Egil hinter til.


EDIT: dette er hvis han er sånn hele tia da.. den formen er selvfølgelig mulig å fikse rein hvis du er begavet:) -men beholde formen året rundt er umulig rein..

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: Tuan tran - The ultimate body!!
« #34 : 20. mai 2010, 21:57 »
man kan slette alle andre kommentarer å sperre posten med dette innlegget, mer trengs ikkje  sies.det er fint mulig å gå opp i muskelmasse å holde seg på ''lav'' fettprosent ja, men ikkje på det nivået der, er man natural med så lav fettprosent vil man gå ned i muskelmasse sakte men sikkert.  Karen har lavere fettprosent en det kroppen vil, -kroppen går i katabol fase. noe man forhindrer med bruk av AAS som Egil hinter til.


EDIT: dette er hvis han er sånn hele tia da.. den formen er selvfølgelig mulig å fikse rein hvis du er begavet:) -men beholde formen året rundt er umulig rein..

Mulig er det.. Vanskelig: ja.

Han så helt grei ut, ganske bra form - men ikke i noe scene form. Det er absolutt ikke umulig, er flere som holder en veldig bra form året rundt. Til og med bodyfitness jenter (som er rene) klarer å holde en ganske bra form året rundt. Enkelte har det litt lettere enn andre, og i tillegg så er det flere som er veldig dedikerte til å holde en god form.

Hvordan kan jeg påstå noe sånt? Jo, jeg kjenner flere eksempler på utøvere som er i god form året rundt. Jeg mistenker at Tuan der holder en tilnærmet grei form, men at han har ulike perioder hvor han øker litt på kaloriene - og tilsvarende hvor han går litt ned på kaloriene (som jeg påpekte).

Flere ekspertkommentarer fra Smiley hvor forutgående innlegg blir forsøkt lest men likevel neglisjert?

Utlogget Smiley!

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 115
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 115

Sv: Tuan tran - The ultimate body!!
« #35 : 20. mai 2010, 22:16 »

Hvordan kan jeg påstå noe sånt? Jo, jeg kjenner flere eksempler på utøvere som er i god form året rundt. Jeg mistenker at Tuan der holder en tilnærmet grei form, men at han har ulike perioder hvor han øker litt på kaloriene - og tilsvarende hvor han går litt ned på kaloriene (som jeg påpekte).

Alt eg sa, er hvis fyren holder den formen han har på filmen året rundt er han nok ikkje rein. Fordi det ville vært bortimot umulig. da å HOLDE formen..
 Å oppnå formen er fullt mulig rein.   edit: -trenger forøvrig ikkje være steroider.. men hva som helst som er anabolt.. Fks clenbuterol.

Du snakker om at du kjenner til eksempler på utøvere.. vel, hvis eg gransker skallen kjenner eg vel til en del titalls byggere og andre sportutøvere som hevder å være reine -uten at de er det. Hundretalls tenker eg vi sier..
Eg ser forøvrig ikkje noe galt i dopingbruk.. Be all that you can be..


som du påpeker tidligere, fyren har utvilsomt bra gener! Og det ligger mye hardt arbeid bak uansett, så all respekt til ham. Sier ikkje noe på det;)

Utlogget Deff

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 000
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 000

  • Natural fitness
Sv: Tuan tran - The ultimate body!!
« #36 : 25. mai 2010, 16:04 »
Møtte Tuan Tran på Musclemania Miami i 2007. Han var bra, men det var da mange bedre byggere der, og da snakker jeg selvfølgelig om rene byggere.
Men Tran har en flott fysikk og den er selvfølgelig fullt oppnåelig uten drugs.

By the way, Kevin Levrone har sett lyset: http://levronereport.com/

På Musclemania avlegger alle utøvere prøve, og ALLE utenlandske + finalister blir testet.
Etter hva  jeg forstår så er testing innen IFBB kun på tilfeldige stikkprøver.
Man kan også bli satt i en løgndetektor test.
Da deltagerne kommer fra hele verden er det vanskelig å teste hele året, men det burde være mulig innen et forbund i Norge f.eks. Dette hadde vært svært ønskelig, men det er ikke slik at man bare kan slutte med dop og så tro at man klarer testene. Eneste måten å være sikker på å klare testene er å trene og konkurere reint. Et Natural forbund i Norge eller Skandinavia hadde vært bra. F.eks Musclemania Scandinavia.

Mvh
Deff
Train hard or go home


Drug Testing Criteria

Because the Musclemania World Championships and Figure Universe are natural bodybuilding and ladies figure events, at the discretion of each regional event promoter, the Top 5 Finalists in each Division or Weight Class may be subject to a drug test by urinalysis and/or polygraph methods immediately following their performance at the Finals.  At the America, World and Universe Championships, all competitors will be asked to provide a urine sample and be subjected to thorough urinalysis testing. Attached is a complete list of substances which will be included. If a contestant is tested positive for any of the listed substances, the he/she will be disqualified from the competition, forfeit any prizes and/or rewards and be unable to compete in any Musclemania or Figure Universe event worldwide for at least 2 years. Also, if a contestant refuses to submit to drug testing or attempts to manipulate and/or alter the a urinalysis sample, then he/she will be immediately disqualified from the competition.

Complete list: http://musclemania.com/contest-info/drug-testing.html




Utøver i kroppsbygging og sprint triathlon
_________________________________________________
  http://www.HenningMikal.com

Utlogget Mathew

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 278

Sv: Tuan tran - The ultimate body!!
« #37 : 28. juni 2010, 18:27 »
ja han er sikkert ren etter hva som går som Ren i USA.... det som defineres som juks i Usa er noe helt annet enn det som faller innenfor kategorien i resten av verden, for ikke å nevne Norge. se filmen bigger stronger faster (2008).. Kosttilskudd produsenter som må lage Canadiske versoner av tilskuddet sitt fordi den Amerikanske versjonen inneholder stoffer som er ulovelig i canada..

om man er ren eller ikke kommer ann på hva man tar utgangspunkt i.


Utlogget Deff

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 000
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 000

  • Natural fitness
Sv: Tuan tran - The ultimate body!!
« #38 : 03. august 2010, 14:14 »
Alt du trenger er skummet melk og kyllingfilet og grønnsaker. Har du Rema 1000 innen rekkevidde er det greit. Mange avMusclemania utøverne tar 0 kosttilskudd. Jeg er også av den oppfatning at 95% er rent humbug.  Og protein trenger man 100 gram av per dag maks, og det er under hardtrening.

Utøver i kroppsbygging og sprint triathlon
_________________________________________________
  http://www.HenningMikal.com

Utlogget Sanderjarl

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 25

  • Flex and stretch.
Sv: Tuan tran - The ultimate body!!
« #39 : 09. august 2010, 19:48 »
mange bra her, MEN INGEN SLÅR Justin Wilcox. Mitt forbilde.

http://www.youtube.com/watch?v=gHWRnMi5LXU#noexternalembed

INSANE !
178 høy.
80 kg.
23 år.

Maks benk : 115 kg
Maks Mark : 185 kg
Maks Squat : 160 kg

Utlogget loveme

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 17

Sv: Tuan tran - The ultimate body!!
« #40 : 22. september 2010, 22:53 »
han siste der så værtfall ut som en natural freak Cheesy

Mulig han asiatern ikke har direkte steroider.. men vekst-hormon, definetivt.. hvis det var mulig å få en sånn kropp uten hjelpemidler, så er det veldig rart at han ikke ligger inne til undersøkelser i hue og rævva av forskere som har oppdaget ett genetisk mirakel.....

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sv: Tuan tran - The ultimate body!!
« #41 : 23. september 2010, 18:58 »
Utrolig fysikk på han der, om jeg på min høyde kan se slik ut er det 100% perfekt. Selv etter 15år med trening.  Så at det var en lengre oppi her som sa at asiater ikke kunne se slik ut uten dop... Kan hende det var ironi, er ikke god til å skimte det via tekst, men asiater og spesielt viatnamesere ser ut til å ha flere tilfeller av folk som har utrolige utgangspunkter. Det ligger dels i at de er lave, og da ser mer massive ut slik, mørkere farge på huden vil gi en illusjon av at det er større og somehow virker det som noen utvalgte har herlig genetikk for å opprettholde lav fett %. En god venn av meg som er vietnameser, er ikke store karen, men når han drar av seg skjorta ser han brutal ut, og han har ikke trent styrke på 2 år. Med andre ord er det sludder og pølsevev at asiater ikke har forutsetningene til å bli slik uten dop.

Alle som snakker om doping, kan sjekke ut verdensmesteren i natural bodybuilding. så kan man se hvor langt man kan gå uten doping.
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Retfex

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 149
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 149

Sv: Tuan tran - The ultimate body!!
« #42 : 28. september 2010, 23:32 »
Jeg tror også på at det går ann å få sånn kropp uten steroider, men da må man sikkert spise perfekt, og trene rimelig mye og riktig, ikke minst ta tiden til hjelp.

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sv: Tuan tran - The ultimate body!!
« #43 : 28. september 2010, 23:42 »
Man må værtfall ta tiden godt i bruk ja, desverre er det jo også genetikk det går på. Er ikke alle som kommer dit, er vel snarere en mindre gjeng med privilegerte.
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Retfex

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 149
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 149

Sv: Tuan tran - The ultimate body!!
« #44 : 28. september 2010, 23:46 »
Ja det er sant, må ha gener til å bli sånn også.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!