Skrevet av Emne: Tuan tran - The ultimate body!!  (Lest 41772 ganger)

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Tuan tran - The ultimate body!!
« #15 : 19. mai 2010, 23:33 »
Har man litt talent er den fysikken fullt mulig å oppnå uten dop, selv om de fleste som ser sånn ut bruker. Det som vekker mistanken mest er egentlig de noe overdimensjonerte trapsa.

Unge herr Bergan ser f.eks. mye råere ut enn Tran i mine øyne. Han gamlingen derimot doper utvilsomt.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget kassa86

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 77
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 77

Sv: Tuan tran - The ultimate body!!
« #16 : 19. mai 2010, 23:40 »
Har man litt talent er den fysikken fullt mulig å oppnå uten dop, selv om de fleste som ser sånn ut bruker. Det som vekker mistanken mest er egentlig de noe overdimensjonerte trapsa.

Unge herr Bergan ser f.eks. mye råere ut enn Tran i mine øyne. Han gamlingen derimot doper utvilsomt.

ja, men hvis du ser den ene videoen av han med skolebildet fra han var 14 år ser man tydelig at han har genene i orden.. Smiley

hehe, gammern kunne til og med jeg gjennomskue.. umulig å oppnå det uten "tillskudd" i den alderen..

Utlogget linnhfa

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 157

Sv: Tuan tran - The ultimate body!!
« #17 : 20. mai 2010, 15:18 »
Unge herr bergan? hvem er det?

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget linnhfa

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 157

Sv: Tuan tran - The ultimate body!!
« #19 : 20. mai 2010, 19:14 »
Mener du virkelig han er like stor som tran? :S

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Tuan tran - The ultimate body!!
« #20 : 20. mai 2010, 19:21 »
Rett og slett en gudebenådet fysikk! fantastiske linjer og muskelvolum!

Hvis jeg kunne sett slik ut på min høyde, altså like stor relativt sett... så hadde jeg vært helt sykt fornøyd!

Om han er rein??

Who cares?

Men 999 av 1000 vil aldri greie å komme nær en slik fysikk uten å måtte trikse. og selv DA vil de fleste mislykkes.

Poenget mitt er da at hvorvidt tran her er rein eller ikke er egentlig knakende likegyldig.
Denne fysikken er tilnærmet perfekt i balanse hva kommer til estetikk og muskularitet.

han har sikkert litt tynne bein, i forhold til de ekstreme armene og overkroppen, men det se bra ut uansett!

Utlogget linnhfa

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 157

Sv: Tuan tran - The ultimate body!!
« #21 : 20. mai 2010, 19:23 »
Ja, han er faktisk ganske ekstrem! Smiley
Kunne ønske jeg var på hans nivå!..

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Tuan tran - The ultimate body!!
« #22 : 20. mai 2010, 20:36 »
rofl

han der er så full av hormoner at det er latterlig!

Det fins ikke en eneste asiat som greier å se slik ut uten prestasjonsfremmende midler.

Det skal jeg motbevise... Om en del år... Grin

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget kassa86

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 77
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 77

Sv: Tuan tran - The ultimate body!!
« #23 : 20. mai 2010, 20:44 »
Rett og slett en gudebenådet fysikk! fantastiske linjer og muskelvolum!

Hvis jeg kunne sett slik ut på min høyde, altså like stor relativt sett... så hadde jeg vært helt sykt fornøyd!

Om han er rein??

Who cares?

Men 999 av 1000 vil aldri greie å komme nær en slik fysikk uten å måtte trikse. og selv DA vil de fleste mislykkes.

Poenget mitt er da at hvorvidt tran her er rein eller ikke er egentlig knakende likegyldig.
Denne fysikken er tilnærmet perfekt i balanse hva kommer til estetikk og muskularitet.

han har sikkert litt tynne bein, i forhold til de ekstreme armene og overkroppen, men det se bra ut uansett!



Han har en helt perfekt fysikk, enig med deg der Smiley men jeg mener det betyr noe om han har klart å oppnå dette med å være rein og at dette ikke er helt likegyldig.. Er så utroolig mange som mener at man MÅ dope seg i hue og ræva for å i det hele tatt komme noen vei med treninga.. Og hvis det er tilfelle at tran er rein (noe jeg har stor tro på etter å sett mange av videoene hans) så er han ett bevis på at DET GÅR ANN..

Som sagt har jeg sett flere av videoene hans og han har en utrolig negativ holdning til dopere og "ingen ting går ann uten dop"-prinsippet. Hvorfor i alle dager skulle han gjort dette hvis han trøkka selv. Alle rundt han ville jo tru att var tidenes hykler av en idiot. Er ikke slik at han har mange fans som han skal "bevise" noe for heller.. Relativt få ser videoene hans. Selvfølgelig er det mange dopere som sier dem er reine osv, men etter å ha sett litt av videoene hans virker han av en eller annen grunn ganske troverdig. Riktig nok så selger han sine tjenester som personlig trener som er en faktor som spiller inn her, men jeg velger å la tvilen komme han til gode. Han har trent knallhardt i 14 år for å få den kroppen han har og han har utvilsomt bra gener. Er han ren så er han uten tvil en stor rollemodell som fortjener all den annerkjennelsen og respekten han kan få! Konge att noen tør å "gå mot strømmen"!

sorry hvis det ble litt rotete innlegg Smiley

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Tuan tran - The ultimate body!!
« #24 : 20. mai 2010, 20:49 »
jeg er bare meget sterkt i tvil på om den mengden muskulatur kan opprettholdes på den fettprosenten uten varer. Det må godt kalorioverskudd til for å beholde muskelmasse eller øke i muskelmasse.

mulig bare jeg er kynisk og det motsatte av naiv... Smiley

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: Tuan tran - The ultimate body!!
« #25 : 20. mai 2010, 21:06 »
jeg er bare meget sterkt i tvil på om den mengden muskulatur kan opprettholdes på den fettprosenten uten varer. Det må godt kalorioverskudd til for å beholde muskelmasse eller øke i muskelmasse.

mulig bare jeg er kynisk og det motsatte av naiv... Smiley

Nå har jo ikke fettprosent så veldig mye å si i forhold til muskelmasse da, teknisk sett. Selv om logikken bak resonnementet ditt er greit, så må en huske at for å fortsette å øke i muskelmasse så trenger en ikke nødvendigvis å fortsette å øke i fettmasse. Hvor man ønsker å legge seg på et vedlikeholdsnivå vil jo avgjøre dette, eventuelt et lite overskudd og perioder med innstramming.

Det er mange gode eksempler på folk i god form, og som har flotte fysikker - se bare her på treningsforum. Og de jeg tenker på er også rene. Så en trenger ikke se på youtube fra over dammen for å få slik inspirasjon.

Derimot når det gjelder denne karen så vil jeg gjette at han har brukt noe. Ikke på grunn av størrelsen eller hva han sier (har ikke lyd her, og gidder ikke høre på uansett) - men hvordan han ser ut. Steroider gjør noe med muskulaturen utseendemessig, slik at det går ann å si med en viss sannsynlighet om hva som har gått gjennom en kropp bare ved å se på individet. Muskulaturen får et mye "råere" utseende, med rundere muskelbuker og markante skiller. Ikke lett å forklare, men mye enklere i praksis. Dersom en ser på en line-up fra atheltic fitness (eller CBB hvor det er noen som er rene), så vil det være lettere å forklare (og forstå).

Denne karen er litt i grenseland, men synes å helle mer mot "the dark side" Wink

Utlogget mr.jasidet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 118
  • Honnør: 48
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 118

Sv: Tuan tran - The ultimate body!!
« #26 : 20. mai 2010, 21:08 »
Han har jo deltatt i powerlifting og. Testet forbund. Om man ser bilder fra da han var tenåring, så var han allerede den gang rimelig "jacked" i forhold til sine klassekamerater.

Jeg har da sett folk med fysikker utenom det vanlige som jeg med ganske stor sikkerhet kan si aldri har brukt dopingmidler, så at denne mannen er rein, det skal man ikke se bort fra.

Noen er bare genetisk mer heldige enn andre, samt jobber mye og hardt for å oppnå det dem får til. Man skal ikke trene seriøst i mer enn noen få år før man får dopingbeskyldninger mot seg.

Man skal aldri si noe sikkert, men på meg virker han genuin ihvertfall. Jeg har tatt feil før, og man kan aldri være sikker på noe, men holdningene hans er ihvertfall positive. Han gjør ikke noe halveis den karen der.

Utlogget kassa86

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 77
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 77

Sv: Tuan tran - The ultimate body!!
« #27 : 20. mai 2010, 21:24 »
Dersom en ser på en line-up fra atheltic fitness (eller CBB hvor det er noen som er rene), så vil det være lettere å forklare (og forstå).

Denne karen er litt i grenseland, men synes å helle mer mot "the dark side" Wink
[/quote]

ok, ja det kan absolutt hende jeg er litt for godtroende her Tongue Dere virker jo til å ha peiling.. men hadde vært utrolig artig å sett eksepler fra lineup som du nevner med dine komentarer til Smiley mener du at de fleste av AF-utøverene boler?

Jeg er liksom litt små lei av "muskelbunter" på 18 år som bruker mesteparten av tida på treningsstudio forran speilet, men likevel bare eser ut.. Det gir meg bare enda mer lyst til å trene reint og oppnå ting uten medikamenter ( er på god vei, trent seriøst i ca 5 år, men det tar sin tid Tongue )

men en annen ting.. vet dere hvordan reglene er i "natural" bodybuilding? deltakerne der blir jo testa.. Er det bare å stoppe en kur, så er alle spor uta av kroppen innen en uke liksom? :/

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: Tuan tran - The ultimate body!!
« #28 : 20. mai 2010, 21:27 »
ok, ja det kan absolutt hende jeg er litt for godtroende her Tongue Dere virker jo til å ha peiling.. men hadde vært utrolig artig å sett eksepler fra lineup som du nevner med dine komentarer til Smiley mener du at de fleste av AF-utøverene boler?


Jeg mener absolutt ikke at de fleste i AF boler Grin Men en AF line-up så har du vanligvis eksempler fra begge leire, og da går det ann å sammenligne. Wink

Utlogget linnhfa

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 157

Sv: Tuan tran - The ultimate body!!
« #29 : 20. mai 2010, 21:29 »
Kan noen legge inn et bilde av en totalt ren utøver?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!