Skrevet av Emne: Nå må vi få stopped de forbanna ateistene!  (Lest 2258 ganger)

Utlogget razorth

• Aktivt medlem
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

Utlogget anabol

• Aktivt medlem
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

Sv: Nå må vi få stopped de forbanna ateistene!
« #1 : 22. mai 2010, 15:28 »
Fy faen.

USA er veldig frempå når det gjelder å fremskaffe frihet og menneskerettigheter i andre land i verden, men det virker som om de kanskje burde renske opp i sitt eget land først.
"I do not feel obliged to believe that the same God who endowed us with sense, reason, and intellect, had intended for us to forgo their use."
-Galileo Galilei

Utlogget loft

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

• No pain, no gain! Woo ha
« #2 : 22. mai 2010, 15:33 »
--Evolusjonsteorien får ikke ungdom i Texas høre om – der er jorden Guds verk, skapt gjennom såkalt «intelligent design».

--FN og store miljøorganisasjoner skal omtales som en trussel mot amerikaneres individuelle frihet.

--I tillegg vil flertallet i skolestyret fjerne noen betydningsfulle personer fra lærebøkene, blant annet borgerrettighetsforkjempere.

Det blir jo som å hjernevaske ungdommene :s

jizez

Utlogget Karky

• Erfaren bruker
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

« #3 : 22. mai 2010, 15:39 »
Ja, så det der. Syke greier..
Skummelt hvordan politikk gjennomborer alt nå til dags. Man burde egentlig ikke blande så mye politikk inn i utdanningen spørr du meg.

Utlogget Unknown_Soldier

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

« #4 : 22. mai 2010, 16:02 »
Så lenge folk er så jævla dumme, vil Verden aldri bli noe stabilt sted. Ikke rart alt går til helvette snart.
Sa brura

Utlogget razorth

• Aktivt medlem
  • Utlogget Utlogget

« #5 : 22. mai 2010, 16:06 »
Så lenge folk er så jævla dumme, vil Verden aldri bli noe stabilt sted. Ikke rart alt går til helvette snart.
Helvete er fryst til is, og tar ikke imot flere nå, didn't you know?

"Dr. Schambaugh, of the University of Oklahoma School of Chemical Engineering, Final Exam question for May of 1997. Dr. Schambaugh is known for asking questions such as, "why do airplanes fly?" on his final exams. His one and only final exam question in May 1997 for his Momentum, Heat and Mass Transfer II class was: "Is hell exothermic or endothermic? Support your answer with proof."

Most of the students wrote proofs of their beliefs using Boyle's Law or some variant. One student, however, wrote the following:

"First, We postulate that if souls exist, then they must have some mass. If they do, then a mole of souls can also have a mass. So, at what rate are souls moving into hell and at what rate are souls leaving? I think we can safely assume that once a soul gets to hell, it will not leave.

Therefore, no souls are leaving. As for souls entering hell, let's look at the different religions that exist in the world today. Some of these religions state that if you are not a member of their religion, then you will go to hell. Since there are more than one of these religions and people do not belong to more than one religion, we can project that all people and souls go to hell. With birth and death rates as they are, we can expect the number of souls in hell to increase exponentially.

Now, we look at the rate of change in volume in hell. Boyle's Law states that in order for the temperature and pressure in hell to stay the same, the ratio of the mass of souls and volume needs to stay constant. Two options exist:
If hell is expanding at a slower rate than the rate at which souls enter hell, then the temperature and pressure in hell will increase until all hell breaks loose.
If hell is expanding at a rate faster than the increase of souls in hell, then the temperature and pressure will drop until hell freezes over.

So which is it? If we accept the quote given to me by Theresa Manyan during Freshman year, "that it will be a cold night in hell before I sleep with you" and take into account the fact that I still have NOT succeeded in having sexual relations with her, then Option 2 cannot be true...Thus, hell is exothermic.""

Utlogget Ryū

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

• Street Fighter
« #6 : 22. mai 2010, 16:16 »
The land of the free. Minner om USSR-tilstander.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget razorth

• Aktivt medlem
  • Utlogget Utlogget

« #7 : 23. mai 2010, 14:11 »
i RLE (tid. KRL) boken min i 3.klasse vgs stod det at Darwin så ingen konflikter mellom the origin of species og bibelen / den kristne tro.

som vi alle vet var dette noe Darwin slet enormt med nettop fordi han så disse enorme konfliktene, og at hans kone var dypt religiøs.

så vi har noen nutcases i norge også.

Utlogget Marmarius

• Superavhengig
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

« #8 : 23. mai 2010, 14:18 »
Stupid rednecks!
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget Unknown_Soldier

• Treningsnarkoman
  • Utlogget Utlogget

« #9 : 23. mai 2010, 14:19 »
The land of the free. Minner om USSR-tilstander.

You are free to do what we tell you to do!
Sa brura

Utlogget Unknown_Soldier

• Treningsnarkoman
  • Utlogget Utlogget

« #10 : 23. mai 2010, 14:20 »
i RLE (tid. KRL) boken min i 3.klasse vgs stod det at Darwin så ingen konflikter mellom the origin of species og bibelen / den kristne tro.

som vi alle vet var dette noe Darwin slet enormt med nettop fordi han så disse enorme konfliktene, og at hans kone var dypt religiøs.

så vi har noen nutcases i norge også.

Gud kan være så mangt. Det som er retardert er å basere sitt livssyn og tro på en bok skrevet av en gjeng undertrykkende jævler for tusenvis av år siden.
Sa brura

Utlogget NattJegeren

• Aktivt medlem
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

« #11 : 23. mai 2010, 14:30 »
Utrolig hvordan man kan påvirke menneskers livssyn gjennom utdanning. Dette er et spennende forsøk må jeg si. De burde dog dratt det mye lenger. Det er jo ikke bar FN som truer friheten, hva med kommunistisk tenking som fagforeninger? Helsesystemet som kommunistsatanen B O innførte burde bare omtales som det det er, nemlig en snik-kommunisering av USA.

Utlogget Profeten

• Erfaren bruker
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

« #12 : 24. mai 2010, 16:55 »
Sprøtt at dette kan skje i et vestlig land i vår tid. Men det er Texas vi snakker om her, og det gjør det jo i grunn mindre sjokkerende. Hadde dette vært snakk om hele USA som det ser ut som om enkelte mener, hadde det vært fullstendig hårreisende, men det er det heldigvis ikke.

Utlogget Ryū

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

• Street Fighter
« #13 : 24. mai 2010, 17:07 »
Sprøtt at dette kan skje i et vestlig land i vår tid. Men det er Texas vi snakker om her, og det gjør det jo i grunn mindre sjokkerende. Hadde dette vært snakk om hele USA som det ser ut som om enkelte mener, hadde det vært fullstendig hårreisende, men det er det heldigvis ikke.

Texas selger skolebøker til andre stater, så det gjelder ikke bare Texas.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Rez

• Erfaren bruker
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

• KALLISTI
« #14 : 24. mai 2010, 17:22 »
Helvete er fryst til is, og tar ikke imot flere nå, didn't you know?

"Dr. Schambaugh, of the University of Oklahoma School of Chemical Engineering, Final Exam question for May of 1997. Dr. Schambaugh is known for asking questions such as, "why do airplanes fly?" on his final exams. His one and only final exam question in May 1997 for his Momentum, Heat and Mass Transfer II class was: "Is hell exothermic or endothermic? Support your answer with proof."

Most of the students wrote proofs of their beliefs using Boyle's Law or some variant. One student, however, wrote the following:

"First, We postulate that if souls exist, then they must have some mass. If they do, then a mole of souls can also have a mass. So, at what rate are souls moving into hell and at what rate are souls leaving? I think we can safely assume that once a soul gets to hell, it will not leave.

Therefore, no souls are leaving. As for souls entering hell, let's look at the different religions that exist in the world today. Some of these religions state that if you are not a member of their religion, then you will go to hell. Since there are more than one of these religions and people do not belong to more than one religion, we can project that all people and souls go to hell. With birth and death rates as they are, we can expect the number of souls in hell to increase exponentially.

Now, we look at the rate of change in volume in hell. Boyle's Law states that in order for the temperature and pressure in hell to stay the same, the ratio of the mass of souls and volume needs to stay constant. Two options exist:
If hell is expanding at a slower rate than the rate at which souls enter hell, then the temperature and pressure in hell will increase until all hell breaks loose.
If hell is expanding at a rate faster than the increase of souls in hell, then the temperature and pressure will drop until hell freezes over.

So which is it? If we accept the quote given to me by Theresa Manyan during Freshman year, "that it will be a cold night in hell before I sleep with you" and take into account the fact that I still have NOT succeeded in having sexual relations with her, then Option 2 cannot be true...Thus, hell is exothermic.""

Årets sitat det der ja Smiley

Ikke overaskende at noe sånt kommer fra USA.

Avslutter med en av mine egne favoritt mantraer:

"We beleive in nothing-
The Chaotic void within-
The Chaotic void without-
Between Nothing and Nothing-
Let us conjure Great Doing"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!