Skrevet av Emne: Problemer med å se bilder  (Lest 10128 ganger)

Utlogget Stekig

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 43
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 43

Problemer med å se bilder
« : 23. mai 2010, 14:41 »
Heisann  Smiley

Helt fersk til forumet, men har reket rundt her i noen dager nå. Så har det seg slik at jeg ikke klarer å se det meste av bilder her inne. klarer det ellers over alt med denne nettleseren (google chrome), og kan også finne noen bilder her inne som funker.

Nedenfor fant jeg et eksempel på hva "feilmeldingen" til bildet er. Har jo selvfølgelig snusa litt rundt på internett og forumet her for å prøve å finne en løsning på problemet, men var ikke så lett. Vet noen av dere hvordan jeg får fiksa dette?

På forhånd takk  Cheesy



Utlogget 007

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: Problemer med å se bilder
« #1 : 23. mai 2010, 18:19 »
Heisann  Smiley

Helt fersk til forumet, men har reket rundt her i noen dager nå. Så har det seg slik at jeg ikke klarer å se det meste av bilder her inne. klarer det ellers over alt med denne nettleseren (google chrome), og kan også finne noen bilder her inne som funker.

Nedenfor fant jeg et eksempel på hva "feilmeldingen" til bildet er. Har jo selvfølgelig snusa litt rundt på internett og forumet her for å prøve å finne en løsning på problemet, men var ikke så lett. Vet noen av dere hvordan jeg får fiksa dette?

På forhånd takk  Cheesy



  it was funny,           naaaaaaaaat!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!