Skrevet av Emne: ser jeg mer tunfisk spyr jeg  (Lest 9672 ganger)

Utlogget Elvis

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 67
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 292

Sv: ser jeg mer tunfisk spyr jeg
« #30 : 01. juni 2010, 11:09 »
Skjønner ikke hvorfor folk på død og liv må sitte og spise boksemat? Er det ikke litt kulere å spise god OG sunn mat, enn å gomle hermetisert fisk fra en boks som en jævla katt? Smiley
Er det ikke bedre å lære seg noen gode matretter sånn at man kan forbinde mat med noe godt og spennende også, ikke bare " faen ass, jævvla mye prott i renna tunaen ass" Man kan lett diske opp måltider med normalporsjon som inneholder 50-60gram proteiner.

Ta et lite øyeblikk gutta og se over hva mange av dere skriver. Presse i seg mat? Høres det ikke ut som om enkelte her har et noe anstrengt forhold til mat? Jeg har selv vært der, og det spiller liten rolle for fremgangen på trening om man spiser 2 bokser tunfisk som man nermest spyr av, eller om man spiser god og variert mat.

Som om jeg skulle sagt det selv, jeg skjønner ikke at folk gidder presse i seg mat de ikke liker. Har dere tenkt å holde på med det resten av livet? Tongue Jeg får for tiden i meg mellom 260 og 300g protein om dagen og jeg spiser kun mat jeg liker og bruker ikke proteintilskudd.
Det går ann å ta seg en tur i butikken å se hva som finnes i hyllene, forrige uke var det tilbud på nydelige sommerkoteletter og jeg fikk kjøpt 8kg for noen hundrelapper.

Utlogget ggi3201

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 570

Sv: ser jeg mer tunfisk spyr jeg
« #31 : 01. juni 2010, 11:13 »
Er vel det at enkelte ikke har fantasi / gidder å lage seg mat til f.eks jobb hver dag. Driver selv å spiser tunfisk på jobb siden kantina ikke vet hva proteiner er.

Dog kan tunfisk "tilberedes" på en rimelig god måte, kjøp litt pepper og en light dressing (f.eks creme fraiche), litt ferdigsalat og vips?! Smiley Hvis man har tid å lage mat før jobb/skole etc finnes det 2kg kyllignfilet (first price riktig nok) på kiwi til 118 kr.


Tunfiskshake er forøvrig noe av det værste jeg har hørt, fysj!
Mål for sommern:
Vedlikehold +-

Profile

Utlogget Elvis

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 67
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 292

Sv: ser jeg mer tunfisk spyr jeg
« #32 : 01. juni 2010, 11:23 »
Hvis man har tid å lage mat før jobb/skole etc finnes det 2kg kyllignfilet (first price riktig nok) på kiwi til 118 kr.


Til informasjon: First price kyllingfileter kommer fra Prior, når Prior får inn for mye kyllingfileter eller fileter som har feil størrelse så fryses det ned og selges som First price.
Så hvorfor dra til Sverige å kjøpe dårlige kyllingfileter til 160kr for 2 kg når man kan kjøpe billigere fileter fra Prior i Norge? Smiley

Utlogget ggi3201

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 570

Sv: ser jeg mer tunfisk spyr jeg
« #33 : 01. juni 2010, 11:36 »
Oh, det visste jeg ikke. Kjøper kun first price selv, synes det har en SMULE mer fett enn prior sine, men ikke noe en god kniv ikke kan ordne Wink
Mål for sommern:
Vedlikehold +-

Profile

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: ser jeg mer tunfisk spyr jeg
« #34 : 01. juni 2010, 11:39 »
Skjønner ikke hvorfor folk på død og liv må sitte og spise boksemat? Er det ikke litt kulere å spise god OG sunn mat, enn å gomle hermetisert fisk fra en boks som en jævla katt? Smiley
Er det ikke bedre å lære seg noen gode matretter sånn at man kan forbinde mat med noe godt og spennende også, ikke bare " faen ass, jævvla mye prott i renna tunaen ass" Man kan lett diske opp måltider med normalporsjon som inneholder 50-60gram proteiner.

Ta et lite øyeblikk gutta og se over hva mange av dere skriver. Presse i seg mat? Høres det ikke ut som om enkelte her har et noe anstrengt forhold til mat? Jeg har selv vært der, og det spiller liten rolle for fremgangen på trening om man spiser 2 bokser tunfisk som man nermest spyr av, eller om man spiser god og variert mat.

Tar jo ikke noe tid å hive i seg en boks tunfisk da. Ikke alltid man orker eller har tid til å lage noe mer.

Utlogget Evjen333

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 198
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 198

  • I squats deeps ;)
Sv: ser jeg mer tunfisk spyr jeg
« #35 : 01. juni 2010, 11:47 »
jeg kan skrive under på tunfisktaco Smiley

men jeg brukte spisskumin i steden for en tacomix-pose for å slippe masse salt og syntetiske stoffer

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: ser jeg mer tunfisk spyr jeg
« #36 : 01. juni 2010, 13:11 »
Tar jo ikke noe tid å hive i seg en boks tunfisk da. Ikke alltid man orker eller har tid til å lage noe mer.

Nei, nettop. Men det minner da litt om spiseforstyrrelser når inntak av mat kun handler om at det skal gå fort og være jævvla mye protteiner (ass). Mat handler jo også om smaker, opplevelse og kos. Det er jo svært få av oss som noen gang har tenkt til å ha kroppsbygging som levebrød, faktisk så tviler jeg på at noen her er så dedikerte at de kan leve av det. Jeg fordømmer ikke livsstilen, men hva er liksom poenget? Du hadde fått like god fremgang, om ikke bedre med et mer variert kosthold. Hva er så farlig med nybakt brød og omelett eller pai med egg, kjøtt og grønnsaker? Fisk i saus? biff og kylling i marinade og grønnsaker, eller en bakt potet til.

Tror veldig mange her er FOR besatt av protteiner. Men men, dere finner ut av det en dag, most do Smiley
Sa brura

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: ser jeg mer tunfisk spyr jeg
« #37 : 01. juni 2010, 13:18 »
Jeg har et kjempetips til dere som syns maten er traurig og kjedelig. Kjøp dere en Thaimat bok eller meld dere på et kurs i thaimat. Her snakker vi mager kost med masse proteiner og tilnærmet ingen karbohydrater. Det fins så mye oppskrifter at du aldri vil klare å pløye gjennom alt, så sjansen for at du blir lei er lik null. Du kan bruke alt slags kjøtt, fisk whatever og det smaker knall. Alle ingredienser får du i nærmeste ICA eller innvandrerbutikk.

Hilsen B.B som får servert thaimat hver dag...

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: ser jeg mer tunfisk spyr jeg
« #38 : 01. juni 2010, 13:22 »
Det viser i hvertfall en form for dedikasjon mht å oppnå resultater når en med stor iver gaffler i seg noe som sjøl skabbete katter ville skygga unna! Smile
hehe ,angående laksen så hørtes den ikke god ut,men hva slags råvarer er det som er spiselige etter å ha ligget noen år på boks?spiste en boks med krabbeklør for ikke så lenge siden ,fytt i H for en smak Grin
plutselig så smakte tunfisk på boks nesten godt igjen 
derimot ordentlig tunfiskbiff feks på grillen, det  er jo bare helt toppers
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget ggi3201

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 570

Sv: ser jeg mer tunfisk spyr jeg
« #39 : 01. juni 2010, 13:24 »
Nei, nettop. Men det minner da litt om spiseforstyrrelser når inntak av mat kun handler om at det skal gå fort og være jævvla mye protteiner (ass). Mat handler jo også om smaker, opplevelse og kos. Det er jo svært få av oss som noen gang har tenkt til å ha kroppsbygging som levebrød, faktisk så tviler jeg på at noen her er så dedikerte at de kan leve av det. Jeg fordømmer ikke livsstilen, men hva er liksom poenget? Du hadde fått like god fremgang, om ikke bedre med et mer variert kosthold. Hva er så farlig med nybakt brød og omelett eller pai med egg, kjøtt og grønnsaker? Fisk i saus? biff og kylling i marinade og grønnsaker, eller en bakt potet til.

Tror veldig mange her er FOR besatt av protteiner. Men men, dere finner ut av det en dag, most do Smiley

My thoughts put into words Smiley

Spiser selv for kosen, bruker heller et par minutter ekstra for å planlegge maten om jeg er på diett slik at jeg får i meg variert og god mat + fremdeles er i underskudd. JAaaja Wink Man finner nok utav det etterhvert.
Mål for sommern:
Vedlikehold +-

Profile

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: ser jeg mer tunfisk spyr jeg
« #40 : 01. juni 2010, 13:28 »
Jeg har et kjempetips til dere som syns maten er traurig og kjedelig. Kjøp dere en Thaimat bok eller meld dere på et kurs i thaimat. Her snakker vi mager kost med masse proteiner og tilnærmet ingen karbohydrater. Det fins så mye oppskrifter at du aldri vil klare å pløye gjennom alt, så sjansen for at du blir lei er lik null. Du kan bruke alt slags kjøtt, fisk whatever og det smaker knall. Alle ingredienser får du i nærmeste ICA eller innvandrerbutikk.

Hilsen B.B som får servert thaimat hver dag...
det beste er vel å kjøpe seg ei thaikjerring,det er  nesten like billig som å kjøpe tunfisk på boks
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget VP

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 119
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 119

Sv: ser jeg mer tunfisk spyr jeg
« #41 : 01. juni 2010, 13:46 »
Hvis dere skal drikke den klumpete og jævlige tunfiskshaken, hvorfor tar dere ikke bare en proteinshake? Mye enklere, bedre på smak, bedre kvalitet på protein og minst like billig per gram protein. Blir som å drikke rå egg for å leke Rockyhardcorejævel.

Utlogget Vermin

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 115
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 115

Sv: ser jeg mer tunfisk spyr jeg
« #42 : 01. juni 2010, 13:55 »
Spiser daglig tunfisk, smaker helt jævlig rett fra boksen så det gidder jeg ikke tvinge i meg.
Jeg har ferdigkokte "boil in bag"" poser med ris i kjøleskapet som jeg slenger i wokpanna sammen med en boks tunfisk og jalapenos/chilli og olje. Steikes på høy varme i 5minutter og smaker ganske så digg.

Mortenminstemann

  • Gjest
Sv: ser jeg mer tunfisk spyr jeg
« #43 : 01. juni 2010, 15:08 »
jeg kan skrive under på tunfisktaco Smiley

men jeg brukte spisskumin i steden for en tacomix-pose for å slippe masse salt og syntetiske stoffer

Hvor kjøper du spisskumin?

jeg er ganske skeptisk på de tackrydderne jeg og, men jeg har brukt de i 3-4 uker nå og vil gjerne finne noe annet.


Utlogget Evjen333

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 198
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 198

  • I squats deeps ;)
Sv: ser jeg mer tunfisk spyr jeg
« #44 : 01. juni 2010, 16:04 »
jeg kjøpte på ica, men jeg tror det skal finnes på de fleste butikker

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!