Skrevet av Emne: 10 vitkige faktorer for bedre fremgang på dietten  (Lest 12467 ganger)

Utlogget ggi3201

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 570

Stian L. !

du kan jo ta deg en titt på f.eks
www.leangains.com <-- karen selv, og gutta han har som han coacher faster i 16 timer og spiser i 8
www.andreazengstrom.se <-- har vunnet diverse konkurranser, spiser på samme måte (er vel forsåvidt en

og så har har man jo selveste BEEFCAKE (ehhe) og ChristopherA her på forum, sikkert mange fler som har killer fysikk og spiser på denne måten. Tupperware er ut Wink Neida, men ser ikke noen grunn til å være redd for å miste musklene av å spise skjeldnere, våre kropper er sterke og tåler enn vi tror
Mål for sommern:
Vedlikehold +-

Profile

Utlogget Beefcake

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 969
  • Honnør: 1175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 969

  • Spiser til failure
Er virkelig interessert i dette fordi jeg alltid har trodd at det å spise ofte har vært en viktig del av det å bygge muskler og forbrenne fett. Før jeg får bekreftet at flere kjente bra byggere spiser 3 måtider per dag også i konkurranseforberedelser, tør nok ikke jeg å forandre på måltidsfrekvensen min er jeg redd.  Å spise sjeldnere hadde helt klart vært mer praktisk.

Ja, alle har vi våre grunner til å gjøre ting vi egentlig ikke liker Wink

Skal ærlig erkjenne at jeg ikke er så oppdatert i hvordan ulike byggere spiser, men f.eks. så har Vince Taylor klart seg fint på 2-3 måltider om dagen.



"Three meals a day seems inconceivable for a top tier bodybuilder like yourself?"

"VT: About three usually. It might be down to two depending on if I eat or skip breakfast. I'm out the door to the gym. Come home and have a meal between 12 and one. Back to the gym at five, come home and have something to eat, and have my scotch. All of a sudden you have only had two or three meals for the day. I'm used to that. I can go all day with only one meal."

http://www.bodybuilding.com/fun/drobson169.htm


Et annet eksempel er Frank Zane, selv om han kanskje er i eldste laget og kanskje ikke kan sammenlignes med dagens proffbyggere.



Holder dog formen godt, her 64 år i 2007:



"I basically eat a breakfast and an early dinner - two major meals a day, and two snacks."


Han har en del rare egenkomponerte teorier om forskjellige ting, men sier og mye bra synes jeg. Liker særlig dette:

"What I found works best for me is to cultivate the feeling, the sensation of hunger. I think people eat way too much and if you want to have good definition I don't think you should eat very much. So I wait until I get hungry. And the first time I get hungry I still don't eat."

http://www.bodybuilding.com/fun/drobson294.htm


Utlogget Børge A. Fagerli

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 595
  • Honnør: 156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 595

Jeg kan vel slenge med at jeg også gradvis gikk over til et rent periodisk faste opplegg siste 4 uker mot Oslo GP og trivdes bedre med det, jeg trente da på fastende mage med kun 10g BCAA før trening - riktignok med 14t faste og ikke 16 som Berkhan anbefaler.

Mindre sultfølelse, mer energi (økte jevnt i styrke helt til siste uka), mer våken - og for de som følger med på bloggen til Berkhan dukker det stadig vekk opp studier som indikerer at det har store fordeler ift næringspartisjonering.
Personlig Trener
MyRevolution.no - sjekk våre nettsider for gode tilbud

Utlogget Kengdal

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 237
  • Honnør: 220
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 237

Mindre sultfølelse, mer energi (økte jevnt i styrke helt til siste uka), mer våken - og for de som følger med på bloggen til Berkhan dukker det stadig vekk opp studier som indikerer at det har store fordeler ift næringspartisjonering.
Tror du dette er hovedsaklig pga forbedret insulinsensitivitet som følge av fasten?
Passion trumps fucking everything!

Utlogget Børge A. Fagerli

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 595
  • Honnør: 156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 595

Nja, jeg holder mer en knapp på mine hemmelige og magiske ritualer i skogen ved fullmåne, der jeg ofrer jomfruer og proteinbarer til skogsguden Pan.
Personlig Trener
MyRevolution.no - sjekk våre nettsider for gode tilbud

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Hahaha!
Jeg har selv fått sansen for trening på fastende mage den siste tiden...

Utlogget highalldatyhme

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 157

blei helt satt ut av han med kjetting og kjønnshår jeg
"Pour cristal in the blender, make a protein shake" - 50 Cent

Utlogget Frosten

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Veldig bra lesning som vanlig. Sitter og humrer over dine elegante krumspring som det denne gangen florerte av Cheesy

Veldig finfin diskusjon i tråden her også.

Utlogget razorth

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 234
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 234

Veldig bra lesning som vanlig. Sitter og humrer over dine elegante krumspring som det denne gangen florerte av Cheesy

Veldig finfin diskusjon i tråden her også.
Et tips: Når du skriver dine, så er det en fordel at du nevner hvem du snakker til, eventuelt siterer vedkommende så det er lettere å forstå hvem du faktisk mener.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!