Skrevet av Emne: Fylla  (Lest 38765 ganger)

Utlogget leifarne

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 93

  • Snill som få =)
Sv: Fylla
« #45 : 28. juni 2010, 13:52 »
haha, den var lur.. har du prøvd den? evt. funka den?  men, jeg er 17, kan ikke gå på byn enda og kjøpa drinker osv... må ta privat fester som utgangspunkt..

"halle snuppa, åssen henger puppa ? Cheesy"  hehe, den er vell noe man åpner jenta med når man treffer henne, funker sikkert den, men hva skal man prate om? :p

PS. har blitt litt bedre på dette nå, er jo bare å prate i vei og få vedkommende til å le :p

Jeg tror ikke de to siste dere er noe og satse på Wink

Utlogget bjoern777

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 173
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 173

  • Michael Jai White!
Sv: Fylla
« #46 : 29. juni 2010, 16:53 »
Jeg tror ikke de to siste dere er noe og satse på Wink
ånei, greit xD

Utlogget weightchamp

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

Sv: Fylla
« #47 : 10. juli 2010, 17:46 »
Damer vil ha oppmerksomhet, og du må la de jobbe litt for å få den Wink

Enig med SEXRM. Vær "hard to get". Jenta du prøver deg på har sansynligvis blitt sjekket opp flere hundre ganger før og vet hvordan hun skal avslå deg. Gi noen negger (ikke vær frekk) , vær overlegen og sørg for a være AMOG, så skal du se hun kommer løpende;)

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: Fylla
« #48 : 10. juli 2010, 17:51 »
Enig med SEXRM. Vær "hard to get". Jenta du prøver deg på har sansynligvis blitt sjekket opp flere hundre ganger før og vet hvordan hun skal avslå deg. Gi noen negger (ikke vær frekk) , vær overlegen og sørg for a være AMOG, så skal du se hun kommer løpende;)

Også viktig å poengtere at du ikke har så god tid og er på tur til å gå også:P Da blir de som regel desperate vis du er flink når tiden nærmer seg og for å ikke glemme push pull;)

Utlogget weightchamp

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

Sv: Fylla
« #49 : 10. juli 2010, 17:57 »
Også viktig å poengtere at du ikke har så god tid og er på tur til å gå også:P Da blir de som regel desperate vis du er flink når tiden nærmer seg og for å ikke glemme push pull;)

Ja, glemte å nevne "Phus and PUll". Funker alltid=D Ser mange på forumet her er litt negative til "The game" og ikek helt tror på det, men tro meg, det funker. Selv om jenter leser bøkene og lærer seg rutinene som er der, er det bare å lære seg nye rutiner og uansett så ligger det i jenters natur og bli tent på en "Alfa-Male". KJØR PÅ!=D=D

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: Fylla
« #50 : 10. juli 2010, 18:42 »
Ja, glemte å nevne "Phus and PUll". Funker alltid=D Ser mange på forumet her er litt negative til "The game" og ikek helt tror på det, men tro meg, det funker. Selv om jenter leser bøkene og lærer seg rutinene som er der, er det bare å lære seg nye rutiner og uansett så ligger det i jenters natur og bli tent på en "Alfa-Male". KJØR PÅ!=D=D

Har ikke lest boka, har bare en kompis som driver med rutiner så har sett det fungere å skravalla høl i huet mitt om the game og om mysteri:P Men har sett pick up artist serien da:P

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Fylla
« #51 : 10. juli 2010, 18:48 »
Stygt å si det, men dette her funker så sinnsykt bra, har hatt noen vellykkede sånne!

Sett deg ned og snakk, flir og flørt med den 'middelse' venninna... Ikke vær totalt drittsekk mot den fine heller, men fokuser på å sjarmere hun du ikke er ute etter. Pass på å ikke tafse, kysse eller finne på noe annet overilt mot hun du ikke er ute etter...

Jenter som ser bra ut skal på død og liv ha det de ikke kan få, så da må man innrette seg etter det Smiley

Utlogget bjoern777

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 173
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 173

  • Michael Jai White!
Sv: Fylla
« #52 : 10. juli 2010, 20:47 »
 Grin Grin
Jeg har skaffet "The Game" på norsk nå, "spillet".. ultimat! Men håper ikke det er slike ordtak som stadig kommer i overmakten med min oppgivelse.. Kan noen gi meg en forklaring forståelig forklaring på hva Push & Pull er..?   

Utlogget iTrain

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 107

Sv: Fylla
« #53 : 10. juli 2010, 20:54 »
Veldig enkelt forklart er push at du sier/gjør noe som virker på dama som at du har mista interessen, pull er at du viser interesse.

Vil også anbefale deg å kun lese The Game for moro skyld og ikke ta til deg så alt for mye som står i den bøka. Peacocking og slike rutiner funker for et fåtall her i norge. Er mer rettet mot usa der man stikke seg ut. Les den som underholdning, er ei utrolig underholdende bok.

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Fylla
« #54 : 10. juli 2010, 21:03 »
Snakk om det som samtalen naturlig dreier seg inn på, det er sjeldent smart eller enkelt å sette opp på forhånd hvilke tema man skal "teste" på jenter. La det flyte, hvis det ikke flyter; da er det jo heller ikke noe å satse på.
Å være sosial med begge kjønn handler om å være avslappet, så hvis formålet med kvelden er å være sosial kan det være en ide å begrense alkoholen og holde seg på godt humør nivået de fleste når etter noen pils.
Det mange sier om selvsikkerhet er også viktig men man kan ikke bare bestemme seg for å være selvsikker, det er noe som kommer med tiden.
Derfor; øv deg! Snakk med så mange folk du kan, spesielt jenter, det er som oftest helt ufarlig og man kan bli svært positivt overrasket noen ganger!

Utlogget bjoern777

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 173
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 173

  • Michael Jai White!
Sv: Fylla
« #55 : 10. juli 2010, 21:32 »
Veldig enkelt forklart er push at du sier/gjør noe som virker på dama som at du har mista interessen, pull er at du viser interesse.

Vil også anbefale deg å kun lese The Game for moro skyld og ikke ta til deg så alt for mye som står i den bøka. Peacocking og slike rutiner funker for et fåtall her i norge. Er mer rettet mot usa der man stikke seg ut. Les den som underholdning, er ei utrolig underholdende bok.
Åja, oki Smiley Hva lærer man mest av av "The Game" og "Rules of the game"??
The game er vell mer en roman og rules of the game er ett 30 dagers program..??

Utlogget bjoern777

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 173
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 173

  • Michael Jai White!
Sv: Fylla
« #56 : 10. juli 2010, 22:18 »
Snakk om det som samtalen naturlig dreier seg inn på, det er sjeldent smart eller enkelt å sette opp på forhånd hvilke tema man skal "teste" på jenter. La det flyte, hvis det ikke flyter; da er det jo heller ikke noe å satse på.
Å være sosial med begge kjønn handler om å være avslappet, så hvis formålet med kvelden er å være sosial kan det være en ide å begrense alkoholen og holde seg på godt humør nivået de fleste når etter noen pils.
Det mange sier om selvsikkerhet er også viktig men man kan ikke bare bestemme seg for å være selvsikker, det er noe som kommer med tiden.
Derfor; øv deg! Snakk med så mange folk du kan, spesielt jenter, det er som oftest helt ufarlig og man kan bli svært positivt overrasket noen ganger!
Cheesy

Utlogget weightchamp

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

Sv: Fylla
« #57 : 11. juli 2010, 12:53 »
Har ikke lest boka, har bare en kompis som driver med rutiner så har sett det fungere å skravalla høl i huet mitt om the game og om mysteri:P Men har sett pick up artist serien da:P

Du burde lese den! jeg trudde jeg var helt OK på å sjekke jenter før, men når jeg leste boka og har lest litt blogger og forskjellig så har jeg endret livsstil helt og nå drar jeg jenter på en heelt annen måte. Folk kan si hva de vil, men det funker!

Utlogget weightchamp

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

Sv: Fylla
« #58 : 11. juli 2010, 13:00 »
Åja, oki Smiley Hva lærer man mest av av "The Game" og "Rules of the game"??
The game er vell mer en roman og rules of the game er ett 30 dagers program..??

"The game" er som du sa en roman og det er egentlig ikke en "Hvordan gjør du det" bok, men det har biltt det siden det er så godt forklart i boken hvordan du skal gjøre ting. Man kan fint lese boken "The Game" uten å tenke på sjanting fordi den er jo hysterisk morsom og historien er jo helt vill, men du lærer mye av den ved siden av.

"The rules of the game" derimot er en bok hvor du får ett oppdrag for hver dag. I starten av boken lærer du deg å bygge opp selvtilliten og senere så får du oppdrag som går på å åpne sett, Numercole, kissclose osv... og på slutten av boken skal du ha klart å skaffe deg en date. Du lærer masse av den og jeg anbefaler deg absolutt og kjøpe den.

Utlogget bjoern777

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 173
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 173

  • Michael Jai White!
Sv: Fylla
« #59 : 11. juli 2010, 21:36 »
"The game" er som du sa en roman og det er egentlig ikke en "Hvordan gjør du det" bok, men det har biltt det siden det er så godt forklart i boken hvordan du skal gjøre ting. Man kan fint lese boken "The Game" uten å tenke på sjanting fordi den er jo hysterisk morsom og historien er jo helt vill, men du lærer mye av den ved siden av.

"The rules of the game" derimot er en bok hvor du får ett oppdrag for hver dag. I starten av boken lærer du deg å bygge opp selvtilliten og senere så får du oppdrag som går på å åpne sett, Numercole, kissclose osv... og på slutten av boken skal du ha klart å skaffe deg en date. Du lærer masse av den og jeg anbefaler deg absolutt og kjøpe den.
Ahaa, takker ! Cheesy  http://thepiratebay.org/ er en god venn i denne situasjonen, kan og bruke Google translate e.l. viss engelsken går galt Smiley Jeg har Lest gjennom samtlige Artikler på PUA-forum og lært mye, øker selvsikkerheten og motivasjonen en del Smiley
det som failer med forumet er at viss du lurer på noe, så får du kanskje bare ett svar, mens her inne får man 10 xD

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!