Skrevet av Emne: Richard Skog og Arild Haugen i London  (Lest 13494 ganger)

Utlogget thy

• Skravlekopp
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

Sv: Richard Skog og Arild Haugen i London
« #45 : 12. juni 2010, 12:47 »
-

Utlogget Staggere

• Forumavhengig
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

« #46 : 12. juni 2010, 13:27 »
Leit å si d. Men om Arild tar turen tilbake kommer han til og gruse resten av strongman Norge. Tjener d resten? Richard og Espen kommer som en god nr.2 da. For all del Tongue Men jeg liker d som d er nå.

More Action.

Keep on boxing ;P
Smil med det smilet du har.

Utlogget ja

• Aktivt medlem
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

« #47 : 12. juni 2010, 18:15 »
Haha, kanskje han planlegger et "hemmelig" comeback Tongue

han vil bare ta det sakte og være helt sikker på at han kan vinne før han kommer tilbake

værre er det ikke å skjønne,han er lett å lese

Utlogget loft

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

• No pain, no gain! Woo ha
« #48 : 12. juni 2010, 18:56 »
Når han først har begynt me boksing syns jeg han ska stå på og få en tittel i allefall. Tror jeg han også vil.

Utlogget Geir M

• Superavhengig
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

« #49 : 12. juni 2010, 18:59 »
Når han først har begynt me boksing syns jeg han ska stå på og få en tittel i allefall. Tror jeg han også vil.
Hehe, "en tittel i allefall". Det er ikke akkurat lett. Jeg tror neppe han har sjanse på det. Satser han på strongman kan han imidlertid bli WSM om noen års tid.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget 095378

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

« #50 : 12. juni 2010, 19:03 »
Arild har ikke vist særlig glød i bokseringen. I strongman derimot lyste han opp som en sol. Han må viste mer guts i ringen, tørre å gi alt som han gjør i strongman! Jeg håper han kliner til i bokseringen i neste kamp, gir alt, viser vilje og går for knock-out! Men innsatsen han la ned i forrige kamp lover det ikke bra... Han har ingenting å tape på å gå på en smell i ringen, han har jo strongman å 'falle tilbake på' Smiley
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget loft

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

• No pain, no gain! Woo ha
« #51 : 12. juni 2010, 19:28 »
sant sant. Tar litt tid og noen kamper før han får selvtilliten som trengs i ringen. Hadde vært spennende å se hvordan han utvikler seg hvis han fortsetter. Han har i allefall ståpåvilje, hadde tidligere i allefall. Ikke lest eller hørt noe nylig om hvordan boksingen går. Uansett så er jeg stolt av å være norsk med tanke på de strongman personene vi har i norge. VIKINGA SHØ Cheesy

Utlogget 095378

• Treningsnarkoman
  • Utlogget Utlogget

« #52 : 12. juni 2010, 19:50 »
sant sant. Tar litt tid og noen kamper før han får selvtilliten som trengs i ringen. Hadde vært spennende å se hvordan han utvikler seg hvis han fortsetter. Han har i allefall ståpåvilje, hadde tidligere i allefall. Ikke lest eller hørt noe nylig om hvordan boksingen går. Uansett så er jeg stolt av å være norsk med tanke på de strongman personene vi har i norge. VIKINGA SHØ Cheesy
Mulig det tar tid å utvikle glød i bokseringen, men Arild var en 'natural' i strongman, trengte ikke rare erfaringa før han viste hvor god han var Smiley

Utlogget Zuul

« #53 : 12. juni 2010, 20:53 »

Jeg har lyst å gjøre noen stevner i august og hadd syns det var sinnsykt artig og deltatt på wsm igjen så om jeg får sjangs til å være med på et kvallik stevne stiller jeg opp. VPC er for tidlig og for tung for meg til å klare kvalle meg nå, trenger litt mer tid og trening på øvelser ol..Smiley

Jeg skal klart gå flere kamper i boksing, men har også fått et artig tilbud om mma som hadde vært morro å prøvd en gang når jeg er i bokseform igjen. time will show, jobber med saker og ting hele veien:)

http://arildhaugen.com/

Utlogget 095378

• Treningsnarkoman
  • Utlogget Utlogget

« #54 : 12. juni 2010, 21:54 »
Jeg har lyst å gjøre noen stevner i august og hadd syns det var sinnsykt artig og deltatt på wsm igjen så om jeg får sjangs til å være med på et kvallik stevne stiller jeg opp. VPC er for tidlig og for tung for meg til å klare kvalle meg nå, trenger litt mer tid og trening på øvelser ol..Smiley

Jeg skal klart gå flere kamper i boksing, men har også fått et artig tilbud om mma som hadde vært morro å prøvd en gang når jeg er i bokseform igjen. time will show, jobber med saker og ting hele veien:)

http://arildhaugen.com/
Fint at han prøver ut litt forskjellige aktiviteter før han slår seg til ro med strongman. Boksetrening/kondisjonstrening vil nok lønne seg på sikt selv om han satser på strongman, gir sikkert bra treningskapasitet.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!