avstemning
Spørsmål: Hva synes du om bruk av Anabole steroider?
Jeg synes det er helt greit.
Jeg synes det er helt forkastelig!

Skrevet av Emne: Anabole steroider  (Lest 117864 ganger)

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

SV: Anabole steroider
« #15 : 29. april 2004, 21:15 »
SuperMosjonist:

Hvor har du hele 50 % av brukerne her har brukt AS? Herregud, for et IDIOTISK påstand.

Bra for deg at du er imot AS og holder deg på en amatørplan. Jeg bruker eller ikke noe dop, men er en tilhenger av DEMOKRATI og KAPITALISM. Folk for gjøre hva F de vil, så lenge det ikke skader noen. Er du like engasjert om folk røyker hasj eller ei, eller sløver rundt på plata i Oslo?!

Du kommer med PÅSTANDER: " Med andre ord så kan man ta halvparten av resultatene folk her på forumet oppnår med en stor klype salt...", og det skulle jeg sannlig tro du er for gammel til. I tillegg generaliserer du, for selv om folk driter i om andre bruker AS, så betyr det ikke de selv bruker det!!
"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget Navaro

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 353
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 353

  • YES
SV: Anabole steroider
« #16 : 29. april 2004, 21:16 »
Jeg stemte "Forkastelig" på det valget, men om du bruker boler prof. så er det helt greit.

 Afro
JEG SKAL! JEG KAN!

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Anabole steroider
« #17 : 29. april 2004, 21:34 »
Forbanna Idioter. Femten  stykker synes det er helt greit med Anabole steroider!   Angry Fin gjeng som er samlet her gitt! Skulle likt å vite hvem som synes det  er greit med AS! Disse kan man jo ikke akkurat ta imot råd og tips i fra. Skummelt det her synes jeg  furious
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

SV: Anabole steroider
« #18 : 29. april 2004, 21:37 »
At et kroppsbygger som deltar i konkurranser bruker bol er vel mer eller mindre godtatt egentlig. Det blir jo ikke juks når alle andre i konkurransen bruker as. mr. olympia er jo et veldig godt eksempel.
Men at athletic fitness gutta bruker as synes jeg blir mer å se på som juks, for der er det nok mange som ikke bruker steroider og. Isåfall veldig bra jobba av dem.
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget Ben

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 079
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 079

SV: Anabole steroider
« #19 : 29. april 2004, 21:51 »
Jeg stemte "Forkastelig" på det valget, men om du bruker boler prof. så er det helt greit.

 Afro

Mener du de som deltar i konkuranser da?

Utlogget iceknight

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 255

  • In too deep..
SV: Anabole steroider
« #20 : 29. april 2004, 22:31 »
Forbanna Idioter. Femten  stykker synes det er helt greit med Anabole steroider!   Angry Fin gjeng som er samlet her gitt! Skulle likt å vite hvem som synes det  er greit med AS! Disse kan man jo ikke akkurat ta imot råd og tips i fra. Skummelt det her synes jeg  furious
Eg er ein av dei. Eg ikkje ein idiot. Eg er relativt voksen, har IQ over snittet, har familie, god jobb og god, sunn livsstil. Eg synest at det er heilt opp til den enkelte kva dei sjølv meiner er rett for dei. Holdninga di er etter mitt syn trangsynt og ignorant. Du veit antakelig lite om AAS, og gøymer deg bak "moralsk" holdning som i bunn og grunn går ut på at alle som gjer ting du ikkje heilt forstår eller trur er rett for deg sjølv er "idiotar".

Les din eigen post og sjå kor ukonstruktiv og primitiv den er....
No Risk, No Fun!
Live your life in the Fast Lane!
Pain is weakness leaving your body!

Utlogget NifS

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 593
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 593

  • i dont want to know your name, i just want BANG!
SV: Anabole steroider
« #21 : 29. april 2004, 22:34 »
Forbanna Idioter. Femten  stykker synes det er helt greit med Anabole steroider!   Angry Fin gjeng som er samlet her gitt! Skulle likt å vite hvem som synes det  er greit med AS! Disse kan man jo ikke akkurat ta imot råd og tips i fra. Skummelt det her synes jeg  furious


jeg stemte "helt greit" fordi jeg driter i om folk vil bruke det eller ikke, jeg synes det er opp til dem selv og evnt dems tap...sånn nå vet du hvem 1 av 15 er.

jeg boler IKKE

Utlogget SuperMosjonist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 206
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 206

  • Back in business!
SV: Anabole steroider
« #22 : 29. april 2004, 22:43 »
SuperMosjonist:

Hvor har du hele 50 % av brukerne her har brukt AS? Herregud, for et IDIOTISK påstand.

Bra for deg at du er imot AS og holder deg på en amatørplan. Jeg bruker eller ikke noe dop, men er en tilhenger av DEMOKRATI og KAPITALISM. Folk for gjøre hva F de vil, så lenge det ikke skader noen. Er du like engasjert om folk røyker hasj eller ei, eller sløver rundt på plata i Oslo?!

Du kommer med PÅSTANDER: " Med andre ord så kan man ta halvparten av resultatene folk her på forumet oppnår med en stor klype salt...", og det skulle jeg sannlig tro du er for gammel til. I tillegg generaliserer du, for selv om folk driter i om andre bruker AS, så betyr det ikke de selv bruker det!!
Les gjennom alle postene mine og hva jeg skriver en gang til du... Jeg spesifiserer også i noen poster under hva jeg mener med det... "Det er jo helt sant, men hvis resultatet av undersøkelsen gjenspeiler bruken, så er det jo ille... og det er jo ikke helt usansynlig heller..." Og jeg kommer jo ikke med en påstand om at 50% av brukerene her bruker AS...

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

SV: Anabole steroider
« #23 : 29. april 2004, 22:54 »

Les gjennom alle postene mine og hva jeg skriver en gang til du... Jeg spesifiserer også i noen poster under hva jeg mener med det... "Det er jo helt sant, men hvis resultatet av undersøkelsen gjenspeiler bruken, så er det jo ille... og det er jo ikke helt usansynlig heller..." Og jeg kommer jo ikke med en påstand om at 50% av brukerene her bruker AS...

greit, jeg var upresis;

Latterlig: "Med tanke på at kanskje 50% av loggene og profilene her på forumet er resultater oppnådd med bruk av doping gjør at jeg synes det hele er latterlig..."

Latterlig: ""Det er jo helt sant, men hvis resultatet av undersøkelsen gjenspeiler bruken, så er det jo ille... og det er jo ikke helt usansynlig heller..."

Hvorfor er det sannsynlig?
Påstand på påstand, hva med helller å komme med litt fakta?
"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget SuperMosjonist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 206
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 206

  • Back in business!
SV: Anabole steroider
« #24 : 29. april 2004, 23:00 »
Les en gang til... det finnes ikke en eneste påstand i de to setningene... ord som "hvis" og "kanskje" er ikke påståelige i det hele tatt... Hvis du legger godviljen til så skjønner du hva jeg mener... Det jeg gjør er å poste tanker som sier "hvis at" - "om at" - "kanskje at" osv... og jeg mener fortsatt at hvis resultatet gjenspeiler bruken, så er det ille... hverken du eller jeg vet om den gjør det... og det hjelper lite om du går løs på meg...

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

SV: Anabole steroider
« #25 : 29. april 2004, 23:34 »
oki... jeg er ikke 100% norsk, påstander var feil, men du spekulerer.
Og jeg mener det er feil å spekulere på den måten, gi meg eller litt bevis.
"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget jens-mulla

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 786
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 786

  • nice guys finish last
SV: Anabole steroider
« #26 : 29. april 2004, 23:40 »
oki... jeg er ikke 100% norsk, påstander var feil, men du spekulerer.
Og jeg mener det er feil å spekulere på den måten, gi meg eller litt bevis.

er du ikke norsk? hvor kommer du fra?
question everything

Utlogget Jubalong Hoppstokk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 443
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 443

SV: Anabole steroider
« #27 : 29. april 2004, 23:45 »
Det er ikke greit "bare de vett hva dem driver med", tror ikke noen VIRKELIG vet hva dem driver med! Skjønner tankegangen men jeg ser på AS som juks og bedrag på å bygge kroppen!
Dessuten er det høl i hue å bruke d!!

Det er hvertfall min mening
juks mot hvem? Hvis man ikke konkurrerer i noen som helst sport kan det vel ikke være juks?
 Jeg bruker det ikke selv men ser på det som en rask og grei måte å bygge opp kroppen på, dersom man er villig til å ta risken med bivirkninger. Er ikke verre enn det.
 
sjokk og vantro

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

SV: Anabole steroider
« #28 : 29. april 2004, 23:48 »


er du ikke norsk? hvor kommer du fra?

er 1/2 skottsk Smiley Får høre din mening på saken Jens-Mullah, syntes alltid du kommer med mye fornuftig uten å generalisere, være fordomsfull eller spekulere.
"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget Bamse Bjørn

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 686
  • Honnør: 189
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 686

SV: Anabole steroider
« #29 : 30. april 2004, 00:30 »


er 1/2 skottsk Smiley Får høre din mening på saken Jens-Mullah, syntes alltid du kommer med mye fornuftig uten å generalisere, være fordomsfull eller spekulere.
Grin Grin

Er det sant det som fortelles at skottene er så gjerrige?
Heller stor og kjapp enn liten og slapp!

Sterk, blid og dopingfri! Smiley


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!