avstemning
Spørsmål: Hva synes du om bruk av Anabole steroider?
Jeg synes det er helt greit.
Jeg synes det er helt forkastelig!

Skrevet av Emne: Anabole steroider  (Lest 116714 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Anabole steroider
« #510 : 11. mai 2007, 01:54 »
Jeg hadde ikke forventa å finne de smarteste folka i landet på et treningsforum, men herregud....
Du er ikke akkurat Einstein sjøl heller, for å være helt ærlig. Du har jo tydeligvis ikke fatta et pip av det jeg har skrevet.

Ok, inn med teskje: frihet til å velge. Akkurat som man kan velge å drikke og røyke eller bare la være.

Si fra hvis det var noen ord du ikke forsto. Smiley
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Anabole steroider
« #511 : 11. mai 2007, 14:51 »
Jeg hadde ikke forventa å finne de smarteste folka i landet på et treningsforum, men herregud....

:Smiley. Smerte! Agony! Seriøst, Lallemann? Syntes du nivået her er lavt? Vel, du er ikke med på å øke medianen for å si det sånn. Grin Ett tips. Hvis du skal kritisere ordbruk, kunnskapsnivå og intelligens, så bør du sørge for at du ikke selv skriver som en alkoholisert narkoman, som strengt tatt burde fått forpleining i states regi, _og_ til en hver tid hatt støttekontakten sin minst 3 meter unna..

Sitat
Jeg trenger ikke å sitere deg, når du beskytter noe bør du også stå for det, hvis ikke er du svak.

Dette gjør vondt Lallemann. Hvis man beskytter totalitær frihet til å velge, står man nødvendigvis for "harsj"-røyking? Røyker man selv hasj? Smiley Nei, man står for totalitær frihet, uavhengig av hva man velger å avstå fra. Diskusjon av abstrakte emner bør du virkelig sette deg inn i. Ansvar for egen handling er nok de flestes argumentasjon basert på. Ikke hvorvidt man er idiot hvis man benytter AAS eller ikke.

Sitat
Enig med at like barn leker best, jeg har hørt at de i regjeringen skal dra igang litt ballspill, bli med du og Wink
Yes hasj er uten R, skriver masse merkelige ord av og til pga. at jeg noen ganger glemmer åssen man staver enkle ord.

Du er klar over at det eneste merkelige med deg er lav selvinnsikt? Ordet "hasj", er på ingen måte merkelig. Det er et ord som de fleste greier å skrive riktig.

Sitat
jeg noen ganger glemmer åssen man staver enkle ord.

Akkurat. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget lallemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

  • Tada
Sv: Anabole steroider
« #512 : 11. mai 2007, 17:25 »
Ja, for verden hadde blitt så mye bedre med anarki.
Steve Hawkins kanke prate riktig, derfor er han en dust, ikke sant?

Warlock og VargThor, jeg har hørt at svenskekongen trenger selskap....


Utlogget bonaqua

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 891

Sv: Anabole steroider
« #513 : 11. mai 2007, 17:26 »
Rette ræva som feis... Wink

Et tips, som ikke inngår i debatten: Av egen erfaring så vokser du opp, blir litt mer moden og ser mer en bare svart hvitt på ting, bare prøv å ikke drit deg ut HELT innen den tid. Smiley

Beklager offtopicen, men lallemann har allerede drete helt ut i andre tråder. Her bare bekrefter han gang på gang at han har full peiling på hvordan drite seg ut.
Støttes av Lånekassen

Utlogget lallemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

  • Tada
Sv: Anabole steroider
« #514 : 11. mai 2007, 17:36 »
Beklager offtopicen, men lallemann har allerede drete helt ut i andre tråder. Her bare bekrefter han gang på gang at han har full peiling på hvordan drite seg ut.

Ja, og du bekrefter at du faktisk makter å skrive, vil du ha pokal eller noe?

Sitat
Du er klar over at det eneste merkelige med deg er lav selvinnsikt? Ordet "hasj", er på ingen måte merkelig. Det er et ord som de fleste greier å skrive riktig.

Eh.... Jeg sa at jeg noen ganger skriver merkelige ord, ikke at hasj er et merkelig ord. De fleste greier å stave hasj riktig, de fleste greier også å lese det som står.

Hvis det ennå ikke har gått opp for deg Varg, jeg er imot frihet til å velge uetisk.
Siden din frihet til å velge bryter en lov, så er det vel like greit å være nøytral til folk som bryter alle?
Om folk voldtar, dreper, bruker bol osv. Så bryr jeg meg fint lite, jeg er kanskje imot det, men hva så? Jeg er lei av å bry meg om ting som ikke angår meg. Hvis folk bruker bol så la dem gjøre det, alt jeg sier er at det er skadelig og at det ikke er smart å gjøre det.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Anabole steroider
« #515 : 11. mai 2007, 17:54 »
Punktum for denne tråden er satt ....
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!