Skrevet av Emne: Hvordan gikk det med denne lovende strongmannen? vant han WSM?  (Lest 17433 ganger)

Utlogget razorth

• Aktivt medlem
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

Høres ut som han fortjener all hetsen han kan få når han er en såpass notorisk løgnmaker... Tviler på at karen vi så på videoen tar 185 kg i benkpress, kanskje bare om benkpresstangen hans veier "90 kg".
Jeg vil påstå at det er mer synd på gutten, som muligens har et problem oppe i hodet sitt. Men hvis du ønsker å hetse han så skal du selvsagt få lov til det.

Utlogget 095378

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

der har'n litt over 230 i lockout-benkpress
Syns det så bra ut mye av det der. Vanskelig å dømme om løftene er reelle eller ikke, men hvis han er i tenårene så kan jo mye skje på noen år. Det hadde vært artig å se noen løft på film, ellers blir det vanskelig å tro på det som sies etter å ha sett innslaget i værdalingen
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Pripps

• Aktivt medlem
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

Ser kanskje ut til at han er litt sterkere enn jeg først antok.. Smiley
Behind every happy man there is a woman who takes it in the ass

Utlogget Teletubbi104

• .: Aktivutøver :.
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

Dette her er vel ikke ekte eller? Han må vel være sterkere?

Uploaded with ImageShack.us

Er tross alt 300kg på stanga....

Utlogget Vadtrudne gîfr

• Erfaren bruker
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

Arild har det som skal til i seg. Han er sta som pokker, han har konkurranseinstinkt så det holder og ikke minst er han sterk nok både fysisk og psykisk til å kunne nå de målene han setter seg.

Er det ikke rimelig dårlig psykisk og gi seg og starte på noe annet? Virker ikke som han er så sta som du skal ha det til. Eneste jeg ser av han, er at han bytter sport hver måned. Strongman, boksing, strongman, fisker, strongman, bokser, strongman. Pm meg når han når dette berømte målet hans, som han er langt langt unna.

Utlogget ST0RMTRIGGER

• Erfaren bruker
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

• Vekt: 130kg Høgde: 1.84
Sist jeg pratet litt med ham hadde han gjort 212,5 i benk, kjørte rep. på 240 i frontbøy, og han estimerte en maks på mellom 280-290 i knebøy. Dette uten utstyr, altså. Han hadde visstnok også gjort 135 for 8 rep. i sittende skulderpress, gått noen meter med 210 i farmers, og gjort 4 rep. med en stein på 160kg opp til 140 cm. på under 30 sek. I markløft hadde han gjort 3 rep. på 295 fra boks, eller på kloss. Jeg husker aldri om fra boks er der du står på en boks, eller om det er der du har stanga fra en boks. Uansett.
Han veide også i overkant av 130 den gangen. Med overarmer på over halvmeteren. Type 51-52.

Han kom seg voldsomt i styrke ihvertfall over kort tid. Det hele startet med at han sendte meg en melding på youtube som 17 åring. Det var sikkert i sammenheng med at jeg hadde gjort 180 i benk som 17 åring, og han hadde gjort 185. Det gikk fort oppover herfra.

Uansett så er det jo ikke umennskelige tall. Men nå høres det ut som om karen ikke er fult så kvass likevel i følge de som har sett ham, og møtt ham.

Han var nå ihvertfall en bra motivasjonskilde en stund... Hehe.

Hvis noe av dette stemmer er han på god vei. Tror ikke alle forstår hvor mye nærmere 300kg raw i bøy er?!?!  For ikke å snakke om 212kg i benk. Jeg tror ikke på noe av dette før jeg ser video.
HOBBYSTYRKELØFTER

Knebøy 240 kg
Benkpress 205 kg
Markløft 270 kg

Belt only!

"There is no point in being alive
               if you cannot do the deadlift"
                    -Jòn Pàll Sigmarsson-

-Real men armwrestle!-

RAW 4 life!

Min youtube kanal: http://www.youtube.com/channel/UC4klTp6sCJkDrrQ51ZmCwCQ

Utlogget JanB Diddl etc

• Ekstremt avhengig
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

Hvis noe av dette stemmer er han på god vei. Tror ikke alle forstår hvor mye nærmere 300kg raw i bøy er?!?! 

Hvis man estimerer at han har en max på 280-290 kg så vil jeg anta at det er igjen noe sånt som 10-20 kg til 300.
Gloria in Excelsis Deo

Utlogget ST0RMTRIGGER

• Erfaren bruker
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

• Vekt: 130kg Høgde: 1.84
Hvis man estimerer at han har en max på 280-290 kg så vil jeg anta at det er igjen noe sånt som 10-20 kg til 300.

Hehehe... Mente hvor MYE ca 300kg faktisk er Wink
HOBBYSTYRKELØFTER

Knebøy 240 kg
Benkpress 205 kg
Markløft 270 kg

Belt only!

"There is no point in being alive
               if you cannot do the deadlift"
                    -Jòn Pàll Sigmarsson-

-Real men armwrestle!-

RAW 4 life!

Min youtube kanal: http://www.youtube.com/channel/UC4klTp6sCJkDrrQ51ZmCwCQ

Utlogget Ryū

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

• Street Fighter
Hehehe... Mente hvor MYE ca 300kg faktisk er Wink

En 633del av en fullvoksen blåhval.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget adonis84

• Nykomling
  • *
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

mobbeforum.no? litt useriøst å holde oppe en sann tråd.... tren,spis og stå på! men hold dere for go til å henge ut folk på denne måten, uansett om han skryter på seg noen kilo i benken eller ikke..... tror ikke han er den første!!!

Utlogget Keiko'88

• Skravlekopp
  • Honnør: 326
  • Utlogget Utlogget

Høres ut som han fortjener all hetsen han kan få når han er en såpass notorisk løgnmaker... Tviler på at karen vi så på videoen tar 185 kg i benkpress, kanskje bare om benkpresstangen hans veier "90 kg".

Du er så alvorlig, og bitter. Skulle tro vi burde brent ham på et bål, den "løgnmakeren" som han er. Hvorfor tar du dette så seriøst? Tenk om alle var litt flinkere til å ta ting med et smil. Hva i all verden gjør det om dette ikke stemmer 100% overens med virkeligheten? Han ødelegger for ingen. Smile
700 raw / skråbenk - benkpress - smalbenk

Utlogget Tollefsen

• Skravlekopp
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

Du er så alvorlig, og bitter. Skulle tro vi burde brent ham på et bål, den "løgnmakeren" som han er. Hvorfor tar du dette så seriøst? Tenk om alle var litt flinkere til å ta ting med et smil. Hva i all verden gjør det om dette ikke stemmer 100% overens med virkeligheten? Han ødelegger for ingen. Smile

Ja enig der. Synes hele greia bare er morsomt Smiley STÅ PÅ HAMMER!!
Mandal Treningssenter.

Utlogget JanB Diddl etc

• Ekstremt avhengig
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

Tarkjell Rammdal tok 460 kg i benkepress på ei brygge i Bergen. Onkel Leif Henry så ham gjøre dette.
Gloria in Excelsis Deo

Utlogget Tollefsen

• Skravlekopp
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

Tarkjell Rammdal tok 460 kg i benkepress på ei brygge i Bergen. Onkel Leif Henry så ham gjøre dette.

Det skal sies at naboen til en venn av en kamerat si tante tok 500kg RAW markløft.. Og dette ble filmet, men de mistet visst kameraet i vann, så ingen bevis. Kjipt liv
Mandal Treningssenter.

Utlogget Down and coming

• Co-Administrator
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

Du er så alvorlig og bitter. Hvorfor tok du innlegget mitt så seriøst? Wink

Det jeg mente med innlegget er at jeg ikke syns man kan klage over at han blir dulta litt i etter at han stikker huet sitt ut såpass, er man med på leken må man tåle steken. Men kan berolige deg med at jeg ikke mister nattesøvnen keiko, takk for omtanken ihvertfall Wink

Svak, bitter og dopingfri

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!