Skrevet av Emne: Hvordan gikk det med denne lovende strongmannen? vant han WSM?  (Lest 17439 ganger)

Utlogget Zuul

Zuul blir lett venn med han på facebook og overtaler han til og begynne logg her inne.

Kansje det er Emil som er den legendariske Bård Swård?

Hehe. Jeg tar ofte en kule for laget, men denne kula var litt diger syns jeg. Hva med deg Tubbi? Føler du behovet for flere venner?

nei sant nok. Men angående at benk ikke har no særlig å si i strongman, så er det jo en god indikasjon på om han har styrketalent når han benker såpass mye i ung alder, og hvis han satser på strongman (som han sier) så burde jo han ikke ha hovedfokus på benk heller, som gjør det enda mer imponerende.

Men dette er bare om, att, og men. har ikke trua på han jeg heller :p

Så vidt jeg har fått med meg er han ganske kort, 178, og veier over 130 kg. Da blir ikke 200 i gymbenk superimponerende. Og viss han benker 200 fordi han prioriterer det har han vel misforstått et og annet om strongman. Men, som sagt, viss han benker 200 er han sterk, men det var ikke saken her

Utlogget OlavMG

• Aktivt medlem
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

Eller:Lokale jungelord skal ha det til at gutten sier han har tatt 200kg i benkpress, om det er sant så er han jo rimelig sterk til å være så ung.

Ja, ikke vet jeg. Var bare noen jeg kjenner som har gått i klassen hans, og de påsto at han hadde tatt 200kg i benkpress, om de har sett det eller han har sagt det, det er en annen sak. Jeg har hørt mange snakke om styrken til gutten, folk som trener på samme plass som han, så han er nok over gjennomsnittet sterk. Men WSM innen tre år, no way.

Utlogget Mats D. Skrede

• Superavhengig
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

Dette bildet seier meir enn 1000 ord

Kommentar under bildet: 210kg lett!

:Smiley

Utlogget imnot2strong

• Litt godt kjent
  • **
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

fy faeeen! syyykt morsomt bilde  Grin
Rocco: Fucking... What the fuck. Who the fuck fucked this fucking... How did you two fucking fucks... (fra boondock saints)

Utlogget Einar B. Gilberg

• .: Aktivutøver :.
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

• Meine wut will nicht Sterben
Han har tydeligvis lest artikkelen til JanB om Power Factor Training.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Pripps

• Aktivt medlem
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

Behind every happy man there is a woman who takes it in the ass

Utlogget razorth

• Aktivt medlem
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

Zuul blir lett venn med han på facebook og overtaler han til og begynne logg her inne.

Kansje det er Emil som er den legendariske Bård Swård?
Jeg kan bekrefte at Emil og Bård ikke er samme person, dessverre Sad

Utlogget Marmarius

• Superavhengig
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

Ugh. Flere som kjenner slike? Irriterende mennesker.

Hvordan irriterende?

Synest gutten burde få en sjangs til og vise va han er god for.
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget Egil Skallagrimsson

• Ekstremt avhengig
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

Hvordan irriterende?

Synest gutten burde få en sjangs til og vise va han er god for.

han har deltatt. Battle of Vikings 2008 tror jeg

Utlogget Egil Skallagrimsson

• Ekstremt avhengig
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

her er resultatprotokollen: http://www.treningsforum.no/div/BoV2008Herrer.pdf

her er artikkelen: http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=759

han heter emil hammer, og er forresten en fin fyr! Smiley absolutt en positiv kar!

Utlogget MrMuscle

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

• Intensity builds immensity
Dette blir for meg et typisk eksempel på norges elsk for janteloven. Så karen har som mål å bli strongman og vinne konkurranser, flott for han. Hvorfor skal det være nødvendig å rakke ned på han for det? Har alle her nådd hver bidige mål de har satt seg? Isåfall tar jeg av meg hatten for dere. Å legge ned timesvis med hard arbeid for å nå et mål som de fleste fnyser av tar guts og han har min respekt for det.

Utlogget Zuul

Dette blir for meg et typisk eksempel på norges elsk for janteloven. Så karen har som mål å bli strongman og vinne konkurranser, flott for han. Hvorfor skal det være nødvendig å rakke ned på han for det? Har alle her nådd hver bidige mål de har satt seg? Isåfall tar jeg av meg hatten for dere. Å legge ned timesvis med hard arbeid for å nå et mål som de fleste fnyser av tar guts og han har min respekt for det.

Rakke ned på? Fyren har selv et uttalt mål om å bli verdens sterkeste på 3-4 år, og er nå halvveis mot målet. Da må det være lov å stille spørsmål ved om det er mulig. Det er ikke snakk om å vinne konkurranser, men om å bli verdens sterkeste mann.
Da må han jaggu meg tåle at folk pirker litt i han også.

Å sutre om jantelov hver gang noen kritisterer noen for noe er bare en avleggs hersketeknikk. Funker ikke sånn ellers i verden. Sier man at man skal gjøre noe, og ikke leverer resultat, må man tåle av folk diskuterer det

Utlogget Pans

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

Rakke ned på? Fyren har selv et uttalt mål om å bli verdens sterkeste på 3-4 år, og er nå halvveis mot målet. Da må det være lov å stille spørsmål ved om det er mulig. Det er ikke snakk om å vinne konkurranser, men om å bli verdens sterkeste mann.
Da må han jaggu meg tåle at folk pirker litt i han også.

Å sutre om jantelov hver gang noen kritisterer noen for noe er bare en avleggs hersketeknikk. Funker ikke sånn ellers i verden. Sier man at man skal gjøre noe, og ikke leverer resultat, må man tåle av folk diskuterer det

Nok nå, Zuul... Smiley Dette var ditt 8 innlegg i denne posten, misunnelig?
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Zuul

Nok nå, Zuul... Smiley Dette var ditt 8 innlegg i denne posten, misunnelig?

Kjempe, men mest på at han er 20 år gammal Undecided.

Viste forresten ikke at TF hadde et tellepoliti som begrensa hvor mange ganger man kan poste i en tråd what

Utlogget Pans

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

Kjempe, men mest på at han er 20 år gammal Undecided.

Viste forresten ikke at TF hadde et tellepoliti som begrensa hvor mange ganger man kan poste i en tråd what

Du virker nesten overivrig på å få frem poenget ditt med at tiden hans snart renner ut. Hva så, om han ikke nådde målet sitt?
"There Can Be Only One" - Bill K

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!