Skrevet av Emne: Hvordan gikk det med denne lovende strongmannen? vant han WSM?  (Lest 17265 ganger)

Utlogget Hardrock_ram

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 463
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 463

  • verdens beste ting er kake
Drit nå i de 4-5 årene han slang ut under intervjuet! Spørsmålet er; hvor sterk er han egentlig? Hvor god er han i strongmanøvelser, og hvor mye løfter han i diverse gymløft?

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Vi må lure han inn hit!

Grunnen til at det blir så mye diskusjon er jo rett og slett at folk vil se video av løftene.
Har vært eks antall tråder om folk som det sies har løfta mye, feks han derre Sverd.
Men bra at det fins folk med slik instilling, ellers kommer man iallefall ingen vei.

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Spørsmålet er; hvor sterk er han egentlig? Hvor god er han i strongmanøvelser, og hvor mye løfter han i diverse gymløft?

Det får vi høre i neste episode av "Verdalsbjønnen - Mannen, myten, mysteriet - Et liv over stokk og stein"


Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget Keiko'88

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 936
  • Honnør: 326
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 936

Sist jeg pratet litt med ham hadde han gjort 212,5 i benk, kjørte rep. på 240 i frontbøy, og han estimerte en maks på mellom 280-290 i knebøy. Dette uten utstyr, altså. Han hadde visstnok også gjort 135 for 8 rep. i sittende skulderpress, gått noen meter med 210 i farmers, og gjort 4 rep. med en stein på 160kg opp til 140 cm. på under 30 sek. I markløft hadde han gjort 3 rep. på 295 fra boks, eller på kloss. Jeg husker aldri om fra boks er der du står på en boks, eller om det er der du har stanga fra en boks. Uansett.
Han veide også i overkant av 130 den gangen. Med overarmer på over halvmeteren. Type 51-52.

Han kom seg voldsomt i styrke ihvertfall over kort tid. Det hele startet med at han sendte meg en melding på youtube som 17 åring. Det var sikkert i sammenheng med at jeg hadde gjort 180 i benk som 17 åring, og han hadde gjort 185. Det gikk fort oppover herfra.

Uansett så er det jo ikke umennskelige tall. Men nå høres det ut som om karen ikke er fult så kvass likevel i følge de som har sett ham, og møtt ham.

Han var nå ihvertfall en bra motivasjonskilde en stund... Hehe.
700 raw / skråbenk - benkpress - smalbenk

Utlogget Keiko'88

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 936
  • Honnør: 326
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 936

Sist jeg pratet litt med ham hadde han gjort 212,5 i benk, kjørte rep. på 240 i frontbøy, og han estimerte en maks på mellom 280-290 i knebøy. Dette uten utstyr, altså. Han hadde visstnok også gjort 135 for 8 rep. i sittende skulderpress, gått noen meter med 210 i farmers, og gjort 4 rep. med en stein på 160kg opp til 140 cm. på under 30 sek. I markløft hadde han gjort 3 rep. på 295 fra boks, eller på kloss. Jeg husker aldri om fra boks er der du står på en boks, eller om det er der du har stanga fra en boks. Uansett.
Han veide også i overkant av 130 den gangen. Med overarmer på over halvmeteren. Type 51-52. Nå må dette være over et år siden.

Han kom seg voldsomt i styrke ihvertfall over kort tid. Det hele startet med at han sendte meg en melding på youtube som 17 åring. Det var sikkert i sammenheng med at jeg hadde gjort 180 i benk som 17 åring, og han hadde gjort 185. Det gikk fort oppover herfra.

Uansett så er det jo ikke umennskelige tall. Men nå høres det ut som om karen ikke er fult så kvass likevel i følge de som har sett ham, og møtt ham.

Han var nå ihvertfall en bra motivasjonskilde en stund... Hehe.
700 raw / skråbenk - benkpress - smalbenk

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sist jeg pratet litt med ham hadde han gjort 212,5 i benk, kjørte rep. på 240 i frontbøy, og han estimerte en maks på mellom 280-290 i knebøy. Dette uten utstyr, altså. Han hadde visstnok også gjort 135 for 8 rep. i sittende skulderpress, gått noen meter med 210 i farmers, og gjort 4 rep. med en stein på 160kg opp til 140 cm. på under 30 sek. I markløft hadde han gjort 3 rep. på 295 fra boks, eller på kloss. Jeg husker aldri om fra boks er der du står på en boks, eller om det er der du har stanga fra en boks. Uansett.
Han veide også i overkant av 130 den gangen. Med overarmer på over halvmeteren. Type 51-52. Nå må dette være over et år siden.

Han kom seg voldsomt i styrke ihvertfall over kort tid. Det hele startet med at han sendte meg en melding på youtube som 17 åring. Det var sikkert i sammenheng med at jeg hadde gjort 180 i benk som 17 åring, og han hadde gjort 185. Det gikk fort oppover herfra.

Uansett så er det jo ikke umennskelige tall. Men nå høres det ut som om karen ikke er fult så kvass likevel i følge de som har sett ham, og møtt ham.

Han var nå ihvertfall en bra motivasjonskilde en stund... Hehe.


Cheesy Han har lurt deg godt.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Keiko'88

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 936
  • Honnør: 326
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 936

Cheesy Han har lurt deg godt.

Det høres sånn ut... Grin
700 raw / skråbenk - benkpress - smalbenk

Utlogget The Evil One

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 196
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 196

Fant dette klippet som er noen år gammelt. noen som vet om han er blitt proff strongman?

http://www.verdalingen.no/webtv/?id=96
veier den stanga 90kg så er bestemorra mi elskeren til supermann!!

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

veier den stanga 90kg så er bestemorra mi elskeren til supermann!!

ja guri, om den veide såpass så e jo ikke æ så mange år unna å bli verdens sterkeste, for vektskivan ser da skremmanes lik ut Tongue

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Det høres sånn ut... Grin

Høres ut som han fortjener all hetsen han kan få når han er en såpass notorisk løgnmaker... Tviler på at karen vi så på videoen tar 185 kg i benkpress, kanskje bare om benkpresstangen hans veier "90 kg".






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Mandodiao

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 140

vet ikke om facebook-linker funker , men her er vertfall et album med ¨trenings¨bilder fra han og en kompis av han.

http://www.facebook.com/#!/album.php?aid=13927&id=1749230750

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

vet ikke om facebook-linker funker , men her er vertfall et album med ¨trenings¨bilder fra han og en kompis av han.

http://www.facebook.com/#!/album.php?aid=13927&id=1749230750
der har'n litt over 230 i lockout-benkpress

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Dette her er vel ikke ekte eller? Han må vel være sterkere?



Uploaded with ImageShack.us
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Dette her er vel ikke ekte eller? Han må vel være sterkere?



Sikkert tatt sent i økten.. er ikke hva du klarer på trening som betyr noe vet du  :Smiley

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Dette her er vel ikke ekte eller? Han må vel være sterkere?



Uploaded with ImageShack.us

WSM
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!