Skrevet av Emne: Hvordan gikk det med denne lovende strongmannen? vant han WSM?  (Lest 17426 ganger)

Utlogget razorth

• Aktivt medlem
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

Du er så alvorlig og bitter. Hvorfor tok du innlegget mitt så seriøst? Wink

Det jeg mente med innlegget er at jeg ikke syns man kan klage over at han blir dulta litt i etter at han stikker huet sitt ut såpass, er man med på leken må man tåle steken. Men kan berolige deg med at jeg ikke mister nattesøvnen keiko, takk for omtanken ihvertfall Wink
Nå ordla du deg kanskje på en litt uheldig måte i utgangspunktet da?

Utlogget Keiko'88

• Skravlekopp
  • Honnør: 326
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

Du er så alvorlig og bitter. Hvorfor tok du innlegget mitt så seriøst? Wink

Det jeg mente med innlegget er at jeg ikke syns man kan klage over at han blir dulta litt i etter at han stikker huet sitt ut såpass, er man med på leken må man tåle steken. Men kan berolige deg med at jeg ikke mister nattesøvnen keiko, takk for omtanken ihvertfall Wink

Jeg tror... de fleste ville tolket det innlegget som seriøst ment. Det veit du òg.

Men si meg... Hvorfor skal vi dulte i det hele tatt? Vedkommende har kanskje misforstått hva som f. eks. inngår av gjøremål i øvelsen benkpress. 230 i benkpress for ham, er 230 i lock-outs ifølge våre definisjon av hva benkpress er. Og så? Hva gjør det oss? Det gjør ingen noenting i det hele tatt.
700 raw / skråbenk - benkpress - smalbenk

Utlogget HeatoN85

• Superavhengig
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

Jeg for min del har ikke sovet ett sekund etter at jeg hørte at han hadde tatt 230 i benk.
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget Down and coming

• Co-Administrator
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

Jeg tror... de fleste ville tolket det innlegget som seriøst ment. Det veit du òg.

Men si meg... Hvorfor skal vi dulte i det hele tatt? Vedkommende har kanskje misforstått hva som f. eks. inngår av gjøremål i øvelsen benkpress. 230 i benkpress for ham, er 230 i lock-outs ifølge våre definisjon av hva benkpress er. Og så? Hva gjør det oss? Det gjør ingen noenting i det hele tatt.

Hehe, jeg var helt seriøs i første innlegget mitt ja - jeg bare tulla litt med deg.

Det gjør ikke oss noe nei, men jeg er ikke noen fan av å lyve seg frem i verden da det trakker litt på prestasjonene til de som gjør ting på en skikkelig måte, men vi er tydeligvis uenige om det og jeg respekterer deg for det. Må bare understreke at jeg ikke har noe imot karen personlig, men jeg blir ikke den første til å si ifra om noen ler av han om mistankene våre stemmer Wink

Svak, bitter og dopingfri

Utlogget Pans

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

Hehe, jeg var helt seriøs i første innlegget mitt ja - jeg bare tulla litt med deg.

Det gjør ikke oss noe nei, men jeg er ikke noen fan av å lyve seg frem i verden da det trakker litt på prestasjonene til de som gjør ting på en skikkelig måte, men vi er tydeligvis uenige om det og jeg respekterer deg for det. Må bare understreke at jeg ikke har noe imot karen personlig, men jeg blir ikke den første til å si ifra om noen ler av han om mistankene våre stemmer Wink

Hva er det du mener nå? Var du seriøs eller ikke, i første innlegget ditt?
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Down and coming

• Co-Administrator
  • Utlogget Utlogget

Jeg var seriøs i mitt første innlegg ja, men bare tulla når jeg kopierte det Keiko hadde skrevet til meg .

Utlogget Keiko'88

• Skravlekopp
  • Honnør: 326
  • Utlogget Utlogget

Smiley

Jeg er jo enig med deg jeg òg. Det er greit nok å prøve og lyve seg frem i verden. Dette må jo gjerne folk få lov til. Det som ikke er like ålreit er når de får det til. Likevel er dette et litt annet tilfelle. Det som gjør dette til noe litt anderledes er at han aldri hadde klart å juge seg til en WSM tittel. For er det noe han prøver å juge seg frem til så er det jo det.

Ser du hvor det stopper? Dette hadde stoppet av seg selv, før eller siden, uten at vi trengte å gjøre noe som helst. Han hadde aldri klart og lurt en hel styrkeverden, og fått hjem en WSM-tittel, uten og faktisk vært den sterkeste. Derfor mener jeg at vi kan prøve å bli litt flinkere til å ta slike tilfeller som dette med et smil. Det er unødvendig å hetse, og lage liv.

Dette blir det bare kvalmhet av. Smiley
700 raw / skråbenk - benkpress - smalbenk

Utlogget Elvis

• Erfaren bruker
  • Honnør: 67
  • Utlogget Utlogget

Folk som skryter og lyver på seg usannsynlige bragder har satt seg selv i gapestokken og må tåle litt tyn  Grin

De som tror at denne karen tar bortimot 300kg i raw knebøy kan antagelig lures til å tro det meste, han ser jo ut som om han har vokst opp på smultringfabrikken Wink

Utlogget Down and coming

• Co-Administrator
  • Utlogget Utlogget

Smiley
Ser du hvor det stopper? Dette hadde stoppet av seg selv, før eller siden, uten at vi trengte å gjøre noe som helst. Han hadde aldri klart og lurt en hel styrkeverden, og fått hjem en WSM-tittel, uten og faktisk vært den sterkeste. Derfor mener jeg at vi kan prøve å bli litt flinkere til å ta slike tilfeller som dette med et smil. Det er unødvendig å hetse, og lage liv.

Dette blir det bare kvalmhet av. Smiley

Du har vel rett. Smiley Noe av det som er sjarmerende med styrkeidrett på godt og vondt er vel alle ryktene om folk som skal være så og så sterke og andre rykter om diverse styrkebragder. Bare litt irriterende at han er såpass notorisk. Wink

Utlogget Joda_jau

• Pratsom bruker
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

• Mer som det ja sa dem!
Du har vel rett. Smiley Noe av det som er sjarmerende med styrkeidrett på godt og vondt er vel alle ryktene om folk som skal være så og så sterke og andre rykter om diverse styrkebragder. Bare litt irriterende at han er såpass notorisk. Wink

Notorisk? har noen avslørt ham enda? bortsett fra det gamle intervjuet hvor det kan spås tvil om hvilke vekter han med bravur smelte over "haue", og det lockout-bilde i benkpressen? 

Utlogget Pripps

• Aktivt medlem
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

Fyren er sterk, men han kommer aldri til WSM. Er vistnok en lokal fyr dette, så noe rykter går jo på gymmen..
Behind every happy man there is a woman who takes it in the ass

Utlogget thy

• Skravlekopp
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

Virker som en rå kar som ikke er redd for å være seg selv fullt ut! Smiley

Hadde vært så jævla rått om han hadde vunnet nsm 2011.. hoho biggrin

Utlogget loft

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

• No pain, no gain! Woo ha
Nå det hadde vært utrolig kult om han hadde logga inn og slengt ut eks antall videoer av løftene sine som bekrefter ryktene! Tongue

Utlogget Staggere

• Forumavhengig
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

La igjen en link på facebook veggen hans til siden her. Når personen blir pratet om her, så er det bare ærlig og redelig at han skal få forsvare seg. Teit tråd btw...
Smil med det smilet du har.

Utlogget JustPump

• Nykomling
  • *
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

La igjen en link på facebook veggen hans til siden her. Når personen blir pratet om her, så er det bare ærlig og redelig at han skal få forsvare seg. Teit tråd btw...

Enig. Det er vel bare å vente å se om han kommer til NSM, ikke diskutere det her for det er ingen som helst som har peiling på det uansett.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!