NY INFO!
Jeg og Asbjørn Riis ønsker å arrangere en Strongman TrainingCamp for alle norske Strongmen.
Sted - Morsø i Danmark.
Asbjørn sitt enorme treningsanlegg med alt mulig av utstyr.
Overnatting Her er flere muligheter.
Inne i wrestlinghallen er det myke matter og plass til sikkert 20 mann i soveposer.
For de som ønsker mer privatliv enn felles sovesal, så er alternativet å reise med campingvogn eller telt.
Det vil også være mulig å finne vertshus i relativ nærhet som man kan overnatte på.
Det er tv-stue, kjøkken og garderober i treningsanlegget til Asbjørn, så det er ikke snakk om å være ute i tre dager.

Det går båt fra Larvik, Oslo og Kristiansand til Hirtshals, og derfra er det to timer med bil til Mors.
Program -
Treningssamlinger, øvelsestrening, foredrag og seminar. Vi satser på å få bidrag fra René Minkwitz, Svend Karlsen eller andre aktuelle foredragsholdere.
Det vil bli høyt fokus på treningsplanlegging, utførelse av øvelser og mye input fra gamle Riis himself.
Ole Martin, Ivar Vike, Ole Øxnevad og Jeg kan skrive under på at stedet er magisk og at Riis har mye å tilføre når det kommer til crazy trening og strongman.
Varighet - 3 dager
Datoer 9. 10. og 11. juli Mitt spørsmål er... FINS DET INTERESSE FOR Å DELTA PÅ EN SLIK CAMP?
Pris: 1000,- pr deltaker. (hvis du har med kjæresten, så koster hans/hennes deltakelse ikke noe)Jeg ønsker ei "rykteliste" på hvem som kan tenke seg å bli med.
KOPIER LISTEN OG LEGG INN RIKTIG INFO BAK DITT NAVN!
Egil Skallagrimsson m/følge
Leiv Bernhard Sødal (?)
Eirik Bruun Ingebretsen
Jørgen Skaug Aukland
Tobias H. Tellefsen (Hvis det passer)
Hans Magne Kleiva
Torbjørn Farmen
Sebastian Farmen
Jørgen Aasen
Ivar Vike (hvis økonomien tillater det)
Ole M Hansen (kommer litt ann på dato)
Vegard Natvik (dato?)