avstemning
Spørsmål: hva burde han satse på?
selvsagt kjør på får faen - 391 (52.7%)
boksing - 44 (5.9%)
mma - 76 (10.2%)
legge opp - 93 (12.5%)
bygger - 119 (16%)
maraton Huh - 13 (1.8%)
5 mila - 6 (0.8%)
Stemmer totalt: 600

Skrevet av Emne: Arild haugen strongman igjen  (Lest 612620 ganger)

Utlogget Daniel-1989

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 387
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 387

Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1710 : 23. juni 2012, 22:45 »
Morsomt at en Afghanistan-veteran og yrkessoldat blir kalt for pingle av en taper som må lage seg en falsk bruker for å få støtte for påstandene sine.

haha gøy å se at smågutta holder sammen..

få se hvor tøff du er med "afghanistan" bakrunnen din hvis du møter meg mann mot mann da vettu Wink jeg har 8 år med bryting bak meg, veier 120kg, 188cm og løfter over dobbelt så mye som deg.

Nei, du er ikke tøff, du er ingen motstand, du har ingenting du kan stille opp med. Du er og blir en pingle. ferdig snakka. Du kan kose deg med backupen du får fra en 17 år gammal pjokk med armer som dama mi ^^


Anonym, hva heter så du da? du er da like anonym.

Utlogget Daniel-1989

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 387
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 387

Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1711 : 23. juni 2012, 22:46 »
Nice touch å skrive dialekt, Odin S... desverre er det fremdeles mulig å se store likheter i syntaksen (skrivemåten) til brukerene dine. Dessuten bommet du litt ved å utgi OttarJottar69 for å være en kar i 40-årene, og registrere han med epost-adressen "ponnygutten2@hotmail.no". Også litt urutinert av deg å opprette denne brukeren rett etter at diskusjonen mellom oss oppstod, og kaste deg rett inn i debatten.

oj så du driter deg ut gang på gang Tongue spørr en moderator du, jeg oppfordrer en moderator til å se om det er en profil laget av meg, for det er det ikke ^^

vet du bare troller.. men jeg mater deg litt Wink morro det. livet ditt er jo her, trenger mat du å.

Utlogget Mårten

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 214
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 214

Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1712 : 23. juni 2012, 23:07 »
Her må en moderator få ryddet litt opp, makan til meningsløse poster skal man lete lenge etter! woot

Har brukt mange forskjellige forumer opp gjennom årene(Ikke det at det er så mange år!) men er sjelden kost å lese at en person oppfordrer en annen til å drepe seg, det finnes da grenser folkens! Tok meg ikke bryet av å lese så mange sider tilbake på denne tråden, men folkeskikk er en fin egenskap å besitte, selv på et forum!

Og Odin S, vet du bare ville provosere, men å snakke "ned" på en slik måte om personer som har tjenestegjort i Afghanistan provoserer meg nok til å faktisk legge igjen en kommentar her. Ikke alle soldater i Forsvaret veier 120kg(Faktisk veldig få, og av en god grunn) og har en lang historie med styrkeløfting og kampsporter, men dem har noe som gjør dem til mer menn enn en stor andel av den norske befolkningen.

Respekt, Ansvar, Mot.
The pain you feel today, will be strength you feel tomorrow


Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121997.msg1812072;topicseen#new

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1713 : 24. juni 2012, 13:28 »
Nå må dere roe dere litt ned da folkens.

Kan for ordens skyld bekrefte at Odin S og OttarJottar var ikke i samme IP bane på dette tidspunktet.

Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget BadBoy

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 058
  • Honnør: 433
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 058

Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1714 : 24. juni 2012, 13:58 »
haha gøy å se at smågutta holder sammen..

få se hvor tøff du er med "afghanistan" bakrunnen din hvis du møter meg mann mot mann da vettu Wink jeg har 8 år med bryting bak meg, veier 120kg, 188cm og løfter over dobbelt så mye som deg.



Likevel hadde en liten asiat tatt livet av deg iløpet av 5 sekund....

Utlogget Ironmad

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 946
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 946

Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1715 : 24. juni 2012, 16:38 »
Likevel hadde en liten asiat tatt livet av deg iløpet av 5 sekund....
Hehe jeg klarer ikke å holde meg seriøs, tror du skal lete en stund etter en liten asiater som kan banke en mann på 120kg med bryter bakgrunn, MMA har vist oss at en bryter kan banke så å si alle som har tradisjonel kampsport bakgrunn.
Sorry men det er fakta Wink Your wrong hehe.

Utlogget BadBoy

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 058
  • Honnør: 433
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 058

Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1716 : 24. juni 2012, 16:54 »
Hehe jeg klarer ikke å holde meg seriøs, tror du skal lete en stund etter en liten asiater som kan banke en mann på 120kg med bryter bakgrunn, MMA har vist oss at en bryter kan banke så å si alle som har tradisjonel kampsport bakgrunn.
Sorry men det er fakta Wink Your wrong hehe.

Å? Hmmm... Eg såg ein gong ein Asiat banke 5store menn samtidig midt på bryggen i Bergen.....

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1717 : 24. juni 2012, 17:45 »
Hehe jeg klarer ikke å holde meg seriøs, tror du skal lete en stund etter en liten asiater som kan banke en mann på 120kg med bryter bakgrunn, MMA har vist oss at en bryter kan banke så å si alle som har tradisjonel kampsport bakgrunn.
Sorry men det er fakta Wink Your wrong hehe.

Here we go again. :Smiley

MMA er en ringsport, med regler som må følges, selvsagt vil en MMA-utøver på 120 kg ha en fordel over en som ikke har lov til å bruke sitt fulle potensiale.

Vet om en "liten asiat" som er militær nærkampinstruktør i en av Forsvarets mest profesjonelle avdelinger... jeg vedder ballene mine på at han hadde vært i stand til å ta livet av stort sett hvem som helst på dette forumet. Hint; brekke nakke, slå inn strupehodet, sparke inn kneskål, knuse øyeeplene.

Du kan skryte av dine 1RM i knebøy eller whatever så mye du vil, du har lite å stille opp med når "Mr. Miyagi" er ute etter blod.

Utlogget BadBoy

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 058
  • Honnør: 433
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 058

Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1718 : 24. juni 2012, 17:55 »
Here we go again. :Smiley

MMA er en ringsport, med regler som må følges, selvsagt vil en MMA-utøver på 120 kg ha en fordel over en som ikke har lov til å bruke sitt fulle potensiale.

Vet om en "liten asiat" som er militær nærkampinstruktør i en av Forsvarets mest profesjonelle avdelinger... jeg vedder ballene mine på at han hadde vært i stand til å ta livet av stort sett hvem som helst på dette forumet. Hint; brekke nakke, slå inn strupehodet, sparke inn kneskål, knuse øyeeplene.

Du kan skryte av dine 1RM i knebøy eller whatever så mye du vil, du har lite å stille opp med når "Mr. Miyagi" er ute etter blod.

Han Asiaten hørtes hardcore ut! Har du bilete og namn? Har han vore med i nokre actionfilmar??  Cool

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1719 : 24. juni 2012, 17:59 »
Han Asiaten hørtes hardcore ut! Har du bilete og namn? Har han vore med i nokre actionfilmar??  Cool

Nei, men han har skjegg... og alle vet at du ikke kødder med en asiat som har skjegg. Tongue

Utlogget BadBoy

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 058
  • Honnør: 433
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 058

Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1720 : 24. juni 2012, 18:01 »
Nei, men han har skjegg... og alle vet at du ikke kødder med en asiat som har skjegg. Tongue

Ja... Sjå berre på Chuck Nårris...

Utlogget Ironmad

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 946
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 946

Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1721 : 24. juni 2012, 20:08 »
Dere har virkelig ikke peiling på Fighting logikk, Det enkeleste fungerer nesten altid best. selfølgelig fungerer også krav maga teknikker osv, men mye av kunsten der er overaskelses moment, er det to stykk som er innstilt på å slåss så skal det litt til å knuse kneskåler, stikke ut øyner med mindre du slåss med en vanlig kar i gaten.

Jeg har sparra med karate folk, og de er lite efektive, jeg har sparret med boksere, de er mye tøffere å slåss mot. Kickboxere er enda værre men det skal ikke mye til for å få de i bakken om du kan litt bryting. de værste er faktisk brytere/jiu jitsu folk. De eneste jeg kan se som er værre og møte er de som kan alt.

Mma er så realistisk som det kan bli, spesielt vist du ser tilbake på de første ufc kampene i begynnelsen av 90tallet der alt var lovdt untatt biting og kloring i øye ect.

Sånn da har jeg spora nok av,

Håper Haugen har det bra Wink

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1722 : 24. juni 2012, 21:44 »
Alltid moro med folk som byr opp til slåsskamp på anonyme nettforum og legger ut fysisk utrolig statistikk om seg selv for å "bevise" at man kan denge den/de andre.

Stå på!  Grin

Utlogget 20LEGEND

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 334
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 334

Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1723 : 25. juni 2012, 00:07 »
Alltid moro med folk som byr opp til slåsskamp på anonyme nettforum og legger ut fysisk utrolig statistikk om seg selv for å "bevise" at man kan denge den/de andre.

Stå på!  Grin
Like gøy hver gang! Storkoser meg! Cheesy
Alder: 19 år
Vekt: 73-76 kg
Høyde: 185 cm

Hobbymosjonist.

Treningslogg

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1724 : 25. juni 2012, 08:47 »
haha gøy å se at smågutta holder sammen..

få se hvor tøff du er med "afghanistan" bakrunnen din hvis du møter meg mann mot mann da vettu Wink jeg har 8 år med bryting bak meg, veier 120kg, 188cm og løfter over dobbelt så mye som deg.

Nei, du er ikke tøff, du er ingen motstand, du har ingenting du kan stille opp med. Du er og blir en pingle. ferdig snakka. Du kan kose deg med backupen du får fra en 17 år gammal pjokk med armer som dama mi ^^


Anonym, hva heter så du da? du er da like anonym.
Alltid moro med folk som byr opp til slåsskamp på anonyme nettforum og legger ut fysisk utrolig statistikk om seg selv for å "bevise" at man kan denge den/de andre.

Stå på!  Grin

Hehe, godt poengtert.  Fyren er "188 høy og 120 kg tung", både tyngre og høyere enn Bøs om dagen, om løftene tilsvarer det han har i kjeften burde de jo være ganske drøye, dog tror jeg nok dette ligger mest i kjeften da Cheesy

Evt, la meg gjette, han har EPISKE løft, men INGEN av de finnes på film eller notert noensomhelst steder Grin
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!