avstemning
Spørsmål: hva burde han satse på?
selvsagt kjør på får faen - 391 (52.7%)
boksing - 44 (5.9%)
mma - 76 (10.2%)
legge opp - 93 (12.5%)
bygger - 119 (16%)
maraton Huh - 13 (1.8%)
5 mila - 6 (0.8%)
Stemmer totalt: 600

Skrevet av Emne: Arild haugen strongman igjen  (Lest 612492 ganger)

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #165 : 05. august 2010, 18:43 »
Øh hallo, driver folk å hevder at Arild Hulk Haugen ikke har talent i strongman her at maten, treningen, søvnen, roids og vekst har gjort dette alene? Vis du ser på de andre som er i top form i Strongman i verden skal jeg love deg at de har like stål kontrol og bruker like mengder som det Arild bruker. I Bunn og grunn er det den med best genetik som hadde vunnet i et helt cleant Wsm der ingen av de guttene noen gang hadde brukt preperater;) (Vis man utelukker skadder)


Har også seg sånn at vise mennesker må trene litt før man kan se talentet en person har og andre personer ikke!;)

Ble bare oppgit så måte bare komme å si det, men sånn at det er sagt er jeg ikke i mot folk som doper seg så lenge det er utenfor en idrett (doping testing) Strongman er en freak show sport der ting skal løftes som få andre i verdenen klarer. Det heter jo ikke Worlds strongest man for ingen ting, da må de nok har funnet på en annet navn vis det skulle blitt en idrett;)  Folk for putte i seg hva faen de vill for min del, Bedre å heller passe på seg selv i steden for å gå rundt å passe på helle verdenen hva man mener er rett og galt av hva folk putter i seg;)

Utlogget DreRacing

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 125
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 125

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #166 : 05. august 2010, 19:16 »
Eller ser det usannsynelig ut?hvor vanskelig er det å forstå hvordan dette har gått til,her har du bilder som har mellomrom på ett-til to år,,det var en morsom kommentar han dro på tvn..sikker på at hvis du hadde spurt han ville han ikke påstått at han har vært noe mer enn middels når han var barn

ett til 2 år var nok litt å ta i! følger du ikke med i haugen-timen?

Utlogget ja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #167 : 05. august 2010, 19:50 »
ett til 2 år var nok litt å ta i! følger du ikke med i haugen-timen?

20 år mente jeg

her er han 20

http://www.youtube.com/watch?v=9icdyiTva5o#noexternalembed

Utlogget ja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #168 : 05. august 2010, 19:53 »
 
Øh hallo, driver folk å hevder at Arild Hulk Haugen ikke har talent i strongman her at maten, treningen, søvnen, roids og vekst har gjort dette alene? Vis du ser på de andre som er i top form i Strongman i verden skal jeg love deg at de har like stål kontrol og bruker like mengder som det Arild bruker. I Bunn og grunn er det den med best genetik som hadde vunnet i et helt cleant Wsm der ingen av de guttene noen gang hadde brukt preperater;) (Vis man utelukker skadder)


Har også seg sånn at vise mennesker må trene litt før man kan se talentet en person har og andre personer ikke!;)


når du kommer til wsm nivå spiller selvsagt ALT inn,jo jeg sa jo det,du må ha anlegg for å kunne bli sånn,gaute grøtta grav kunne ikke blitt sånn ikkesant..og arild har stål vilje,det må du jo også ha,men selv ikke ett mirakel fra gud i etterkant kan skape hulk haugen

hvis du bytter ut "vanlige"roids som de store gutta på gymmet bruker som russere,winny,deca osv med høyadrogene livsfarlige stoffer som ANADROL i kombi med masse djevelskap i STORE doser,veksthormoner ect så får du også en litt annen tegning enn vanlige broilere for å ta ett eks,uten at jeg retter det mot noen,det er utrolig mye hjelpemidler der ute vanlige folk ikke kan navnet på engang for å sette diskusjonen i perspektiv

helt enig,folk må få gjøre og ta hva de vil,enhver bestemmer over sin egen kropp uten at folk skal rakke ned påd e,roids er heller ikke ulovlig å bruke

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #169 : 05. august 2010, 20:03 »
For det første er det ingen av dere som har kjennskap til om eller hva hverken Haugen eller "de utenlandske" utøverne putter i seg. Bare en haug med fjortiser som sitter å synser og tror at roids er alt som skal til. 1 av 10.000 har kanskje anlegg for dette. Jeg utfordrer en av dere som klarte 40 kg i benk første gang å bruke roids til dere pisser olje og driter tabisser til å prøve å bli halvparten så sterk som disse gutta. I think not

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #170 : 05. august 2010, 20:11 »
Nå ja, jeg er fortsatt ikke overbevist :p

Hvor gammel var han?

Hvor lenge hadde han trent?

Hadde han en fysisk krevende jobb med tunge løft?

De du navngir, var alle der å så styrkeprestasjonen ettersom de kan bekrefte det?

Jeg tror det når jeg ser det, eller egentlig ikke, for jeg vet jo ikke om han hadde trent i forveien selvom jeg mot all formodning skulle se det.
Jeg tror det er veldig sannsynlig at historien stemmer. Ikke bare pga. de meget troverdige vitnene som sannsynligvis har lært han øvelsen. Hadde han bare gått bort og gjort et teknisk bra markløft på 260 kg så ville vel ingen ha trodd at det var første gangen han dro et markløft, men for at de personene som så dette skal fortelle videre at personen dro såpass mye første gang så er det godt mulig at de måtte lære personen øvelsen først og da er det jo godt skuespill om han tidligere har øvd og trent øvelsen men bare spilte dum.

Se uansett på hvilke resultater han fikk i de andre øvelsene. Da han gjorde 290 så hadde han 180 kg i knebøy og 115 kg i benkpress. Det er mange som ikke trenger å trene så veldig lenge for å få til dette bøy- og benkresultatet.

Uansett så må man bare velge hva man vil tro, man kan velge å tvile på alt og man kan velge å tro på alt. Jeg velger å tro pga. tilliten jeg tillegger kildene. Tror David Haugan, også fra KK-67, tok 220 eller noe slikt i mark da han for første gang prøvde mark. Var vel oppe på 290 i mark han også som syltynn -90 løfter. Har slått han opp på NSF og ser han hadde to mislykkede forsøk på 300 på det ene stevnet han står oppført hvor han var 86 kg.

Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #171 : 05. august 2010, 20:20 »
Trur du burde se om igjen hva du selv har skrivi da Jappajekk:

Uansett Dritt farlig Roids eller ikke det går under en betegning, jeg eller du veit ikke hva de putter i seg og hva slags mengder det er snakk om selv om det ikke hadde sagt meg mye anyway, da dette er noe som ikke akkurat har intrisert meg. Men det er ikke bare å dytte innpå, trene dritt bra, spise dritt bra, ha nok hville også blir man verdens sterkeste mann før eller siden. Handler ikke bare om å ha en kropp som tåler belastningen handler faktisk om å potensiale til å heltat bli så sterk, rask, eksplosiv og utholden. Stå på viljen er jo også et must men alene vill ikke du komme så langt bare av å ha trua på deg selv og ikke knekke sammen av frustrasjon for trykket på trening er så sinnsykt elendig når du ikke er på en kur, Er jo et par bolere der jeg trener å være på samme rom som dem til tider er jo som å være i rom med ei dame med mensen som har blitt frastjelt bilen uten å ha tyveri forsikring:P

Folk som er serdelss sterke har liksom en tendens til å se litt annerledes ut også

har du ikke sett disse superbarna

en stor muskel er en sterk muskel,sånn forblir det

Jeg tror ikke han er født noe sterkere enn noen av oss,han har anlegg for byggningen han nå har fått,ellers hadde han ikke kunne fått den selvsagt

og en stål vilje,selvdisiplin og er vågal,men ikke noe mer

han er ikke noe born mirakel,en helt vanlig gutt,selv etter treningen tok igang er han ganske vanlig

   


Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #172 : 05. august 2010, 20:56 »
Jeg tror det er veldig sannsynlig at historien stemmer. Ikke bare pga. de meget troverdige vitnene som sannsynligvis har lært han øvelsen. Hadde han bare gått bort og gjort et teknisk bra markløft på 260 kg så ville vel ingen ha trodd at det var første gangen han dro et markløft, men for at de personene som så dette skal fortelle videre at personen dro såpass mye første gang så er det godt mulig at de måtte lære personen øvelsen først og da er det jo godt skuespill om han tidligere har øvd og trent øvelsen men bare spilte dum.

Se uansett på hvilke resultater han fikk i de andre øvelsene. Da han gjorde 290 så hadde han 180 kg i knebøy og 115 kg i benkpress. Det er mange som ikke trenger å trene så veldig lenge for å få til dette bøy- og benkresultatet.

Uansett så må man bare velge hva man vil tro, man kan velge å tvile på alt og man kan velge å tro på alt. Jeg velger å tro pga. tilliten jeg tillegger kildene. Tror David Haugan, også fra KK-67, tok 220 eller noe slikt i mark da han for første gang prøvde mark. Var vel oppe på 290 i mark han også som syltynn -90 løfter. Har slått han opp på NSF og ser han hadde to mislykkede forsøk på 300 på det ene stevnet han står oppført hvor han var 86 kg.

Dette siste stemmer!  Jeg var øyenvitne til at David Haugan misset hårfint på 300 kilo i markløft på det nevnte stevnet.  Begge ganger hadde han vekta oppe i stående stilling, men styrken i trapezius og rhomboider strakk ikke helt til for den siste utrettingen.  Haugan var nettopp et eksempel på et helt bemerkelsesverdig talent i markløft.  Farten fra gulvet og opp til knærne var som hos en vektløfter som gjør et godt forsøk i støt.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget morteneide

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 89
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 89

  • real power can`t be given,it must be taken
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #173 : 05. august 2010, 21:07 »
det har en tendens til å skli ut og det skal snakkes om steroids,trodde tråden handlet om noe helt annet:)

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #174 : 05. august 2010, 23:40 »
*får ikke til å slette innlegg*

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #175 : 07. august 2010, 10:18 »
Arild er på Strongman konk i Polen i dag Smiley Håper det går bra for han...

Utlogget skylinepower

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 698
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 698

  • If there is a will, there is a way
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #176 : 07. august 2010, 10:28 »
Kult Cheesy
Alder 18 Cheesy  kroppsvekt : 92-94kg
Best løft                                 
Benkpress 110kg      
Markløft 200kg  
Knebøy 150kg
Pushpress 85kg                   

Loggbok
Bildeprofil

Utlogget NKS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 328
  • Honnør: 754
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 328

  • Citius, altius, fortius
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #177 : 07. august 2010, 11:55 »
Arild er på Strongman konk i Polen i dag Smiley Håper det går bra for han...

Begynner kl.14 såvidt jeg vet. Kanskje Ole Ø kan oppdatere oss her på forum om han får noen rapporter fra Arild?

Har vel blitt skrevet på forum før, men her er øvelser og deltagere om det ikke er blitt noen endringer:

Events
- farmers walk - 2x150kg / 40m
- conan whells
- ring of stones
- yoke 450kg + duck walk 190kg
- log lift - 130,150,170 kg
- husafel stone 210kg + 3 loading elements

Competitors:
- Jarno Hams
- Vidas Blekaitis
- Arild Haugen
- Stefan Solvi
- Kevin Nee
- Daren Sadler
- Alexander Klushev
- Agris Kazelniks
- Sebastian Kurek
- Janusz Ku³aga
- S³awomir Toczek
- Robert Szczepanski
Nils Kjetil Sande

Norges sterkeste mann -105 kg 2008, 2010, 2011

Singapore strongest man 2011


Utlogget Snodre

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 25

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #178 : 07. august 2010, 12:00 »
Noen norsk kanal som viser showet? woot

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #179 : 07. august 2010, 12:43 »
Noen norsk kanal som viser showet? woot
Etter at NRK er ferdig med å vise klubbstevnet i styrkeløft til Oslo SK på NRK2 så blir det polske stevnet direkteoverført på NRK1. Sendingen varer i 4 timer og blir kommentert av Arne Scheie.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!