avstemning
Spørsmål: hva burde han satse på?
selvsagt kjør på får faen - 391 (52.7%)
boksing - 44 (5.9%)
mma - 76 (10.2%)
legge opp - 93 (12.5%)
bygger - 119 (16%)
maraton Huh - 13 (1.8%)
5 mila - 6 (0.8%)
Stemmer totalt: 600

Skrevet av Emne: Arild haugen strongman igjen  (Lest 612802 ganger)

Utlogget Iver P. Berge

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 240
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 240

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #195 : 08. august 2010, 01:47 »
Det var triste greier!!! Shocked   sånn går det når man blir for ivrig..

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #196 : 08. august 2010, 09:19 »
7. Alexander Klushev - 30pkt. (kont.)
8. Stefan Solvi - 24pkt. (kont.)
9. Sebastian Kurek - 17pkt.
9. Arild Haugen - 16pkt. (kont.)
10. Alex Moonen - 9pkt.
12. Kevin Nee - 5pkt. (kont.)

Kont betyr vel skadet?? Mange som ble skadet da.. Stefan igjen også, som fikk seg en liten skade på VPC også..

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #197 : 08. august 2010, 09:23 »
http://s9.zetaboards.com/Strength_Discussion/topic/7222575/1/Håper virkelig ikke at biceps er røket... Arild trenger nok litt mere tid for å komme seg opp igjen. Fant noen bilder, Arild står nå bak der til venstre i bildet og ser ikke så veldig bekymret ut
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Nils`n

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 462
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 462

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #198 : 08. august 2010, 10:25 »
En røket biceps er det arild kaller muskelverk Grin

Håper han kommer til harstad neste helg.
Trent høsten 2009-våren 2010. startet opp igjen våren 2011. 22år 120kg 175cm høy
Beste løft: KB 200, BP 140(18/5-2010), ML 220(20/5-2010), MP 2x100(16/4-2011)
LOGG: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=96042.msg1443388;topicseen#new

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #199 : 08. august 2010, 17:49 »
Dette skriver Arild på hjemme siden hannes:

hi I am trying to write this uppdate in english... I am now sitting in Amsterdam on my way back home.... I Didnt to so well in Poland, in the third event it was log press, the third log was 170 kg and felt like air... But I got a small little tore in the same right biceps that I hurt in London a mounth ago... I placed 9 out of 12. I had my best events left. But still I would never have placed higher then maybe 5,6 or somethin if everthing went good. The level was verry high, and I am not in the shape I would like to be after 3 mounts of wheights training. This is life, and I am probberbly 70% of what I used to be.... So I will go home, heal up and train alot of events the next mounths and hopefully I will be stronger and better then ever next year. Theres no superman, so after beeing away for so long i will need more time.. I think My head wants more then my body can handle in so short time...

So I have desided to not go to worlds strongest man this year. Maybe I could have got a wildcard because of my earlier performance, but that dosent feel right for me. I am abit afraid of getting real injuried again and therefor deside to go home and get stronger.... I have a lot of time and enjoy the training..

Alot of people are asking about mma and boxing... I am not planning any fights in boxing on a lon time. And when it comes to mma, I would like to meet mariuz in a fight bouth boxing or mma. But I dont think he have the same plas as me.... For me it would be a honnor to met him, and no matter what the dessison afthe the fight would have been, it would be epic for me. But I would need at least 4-6 mounths of preperation for this.

So next time I do a strogman competition, I will feel like 100% ready to go healed up and stronger then i Used to be, so I probberbly need this year for training.

 

I wish you all out there a big tanx for the support!! Stay strong and I will try to post more here no when I am only staying home.

By the way, theres a new gay from lithuania who i call little Z. He won the competition and it was his first internasjonal. and my good friend stefan placed 7 and Kevin 10 or 11 i think. Kevin is huge, and I think He will go home, heal up and come back like me stronger next year. Thank you all for the nice weekend in Poland.

www.arildhaugen.com

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #200 : 08. august 2010, 17:58 »
By the way, theres a new gay from lithuania who i call little Z.

hahaha Smiley


Synd for Arild, håper han kommer tilbake sterkere !
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #201 : 08. august 2010, 21:00 »
By the way, theres a new gay from lithuania who i call little Z.

hahaha Smiley


Synd for Arild, håper han kommer tilbake sterkere !

hahaha. han skrev faktisk det også!
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Iver P. Berge

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 240
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 240

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #202 : 09. august 2010, 15:22 »
Han som vant hadde en insane stor biceps !!

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #203 : 10. august 2010, 00:54 »
Har Kevin Nee noensinne konkurrert uten enten å ha skade fra start eller pådra seg en underveis?

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #204 : 10. august 2010, 01:00 »
seff

Utlogget NeDD

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 288
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 288

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #205 : 19. august 2010, 12:33 »
Mål 2011:

- Delta i en MMA kamp
- Ta tilbake Norges sterkeste mann tittelen woot
- Delta i NM bodybuilding

kilde: www.nordicpower.no

Utlogget Zuul

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #206 : 19. august 2010, 12:39 »
Hei folkz

Har fått mye spørsmål om hva som skjer fremover..... Og jeg er veldig sikker på at jeg vil trene vekter og gjøre flere strongman stevner fremover. Mitt første og viktigste mål blir derfor NSM i mai. og deretter VPC og WSM. Men om jeg skulle få tilbud om kamp mot Mariuz pudz så stiller jeg opp på det.  Men nå har jeg det jævlig bra med meg selv og tilværelsen. Ikke så mye stress, behagelig og sosial trening. + at det har vist seg at jeg har stort talent i strongman. Men jeg har ikke gått min siste kamp;) Jeg er en idealist, jeg er på vei men vet ikke hvor jeg skal !et

Vant et mindre stevne i Harstad sist helg. flere gode utøvere fra norge deltok + DK ster keste. jeg vant 4 av 6 øvelser. BAS er rå i press og dro den i land og vi andre var vel sjangseløse. I stein vant espen... Min beste øvelse tapte jeg inin har som sagt tidligere avrivning i biceps og det gjorde vondt på hvert løft og tok det derfor veldig forsiktig. ellers vant jeg de 4 andre øvelsene. til og med min hat øvelse farmers walk.Wink

Fremover nå blir det å bli frisk og kvitt skadene. tar det rolig neste 4 uker før jeg begnner å lø på vekter..... har lyst å delta på flere stevner før nsm men ikke bestemt hva enda. kanskje clash of titans, fitnessmessa, fitnesfestivalen i gøteborg osv... tiden vil vise.

http://www.arildhaugen.com/

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #207 : 19. august 2010, 13:39 »
Hei folkz

Har fått mye spørsmål om hva som skjer fremover..... Og jeg er veldig sikker på at jeg vil trene vekter og gjøre flere strongman stevner fremover. Mitt første og viktigste mål blir derfor NSM i mai. og deretter VPC og WSM. Men om jeg skulle få tilbud om kamp mot Mariuz pudz så stiller jeg opp på det.  Men nå har jeg det jævlig bra med meg selv og tilværelsen. Ikke så mye stress, behagelig og sosial trening. + at det har vist seg at jeg har stort talent i strongman. Men jeg har ikke gått min siste kamp;) Jeg er en idealist, jeg er på vei men vet ikke hvor jeg skal !et

Vant et mindre stevne i Harstad sist helg. flere gode utøvere fra norge deltok + DK ster keste. jeg vant 4 av 6 øvelser. BAS er rå i press og dro den i land og vi andre var vel sjangseløse. I stein vant espen... Min beste øvelse tapte jeg inin har som sagt tidligere avrivning i biceps og det gjorde vondt på hvert løft og tok det derfor veldig forsiktig. ellers vant jeg de 4 andre øvelsene. til og med min hat øvelse farmers walk.Wink

Fremover nå blir det å bli frisk og kvitt skadene. tar det rolig neste 4 uker før jeg begnner å lø på vekter..... har lyst å delta på flere stevner før nsm men ikke bestemt hva enda. kanskje clash of titans, fitnessmessa, fitnesfestivalen i gøteborg osv... tiden vil vise.


Kult å høre fra deg igjen Zuul. Du har vært borte en stund nå. VAr ikke klar over at du hadde konkurrert i strongman før, men ønsker deg lykke til der. Kult at du har så høye mål med MMA at du drømmer om kamp med Mariuz. Har du konkurrert i MMA før eller blir det din første kamp?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget ders

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 61
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 61

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #208 : 19. august 2010, 13:49 »
Litt VEL optimistiske mål nå Zuul?Huh Tongue Kniz

Utlogget Zuul

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #209 : 19. august 2010, 14:17 »
Kniz jan Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!