avstemning
Spørsmål: hva burde han satse på?
selvsagt kjør på får faen - 391 (52.7%)
boksing - 44 (5.9%)
mma - 76 (10.2%)
legge opp - 93 (12.5%)
bygger - 119 (16%)
maraton Huh - 13 (1.8%)
5 mila - 6 (0.8%)
Stemmer totalt: 600

Skrevet av Emne: Arild haugen strongman igjen  (Lest 610589 ganger)

Utlogget Neverlast

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 132

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #315 : 25. september 2010, 06:18 »
Hallo det er Norge! Verdens tregeste land på Tv som sender ting 1 år etter det har blitt filmet...

spørs hva det handler om,hvis det er vektløfting og machoting kommer det sist i rekka hvertfall,det er sikkert..hvis det kommer med i det heletatt.

handler om prioritering fra vårt lusne møkkasystem Smiley

Utlogget Neverlast

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 132

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #316 : 25. september 2010, 06:28 »
Ole Martin prøver å gå opp i vekt, eller i allefall vedlikeholde vekta si samtidig som han trener mye.

Metern veier vel snaue 100kg mens OM er 130kg +.  Så for å få i seg ekstra  kcalorier så tar han de i fra fett, vet ikke hvor mye fett metern spiser hver dag men det er tydelig minimalt.

Hva er det du ikke forstår? Sleng opp ett bilde av deg selv da så vi får noe å sammenligne med, altså utifra at du kaller Ole Martin vassen. Antar du er stor, deffa og massiv som ett hus selv. Du har tydeligvis null forståelse for at menneske kropper er forskjellige.


metern jobber det han kan for å bli enda større,poenget mitt var at disse gutta som ser deffa ut og enda klarer å bli større og sterkere UTEN dette fett-greiene og noe særlig fett på kroppen i det heletatt mens andre prøver å sliter med fett-tilførsel uten å nå de samme målene,det var egentlig ment positivt til ole som ikke dytter i seg de helt store mengder av roids enn hva andre gjør som BÅDE kan være deffa og bli større og sterkere enn ole.


Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #317 : 25. september 2010, 08:40 »

metern jobber det han kan for å bli enda større,poenget mitt var at disse gutta som ser deffa ut og enda klarer å bli større og sterkere UTEN dette fett-greiene og noe særlig fett på kroppen i det heletatt mens andre prøver å sliter med fett-tilførsel uten å nå de samme målene,det var egentlig ment positivt til ole som ikke dytter i seg de helt store mengder av roids enn hva andre gjør som BÅDE kan være deffa og bli større og sterkere enn ole.



Hvorfor sammenligner du Ole Martin med meteren? Du vet da vel faan ikke hva noen av de to gutta inntar av noe som helst?  Jeg forstår det slik nå på deg at det er mengden steroider som avgjør hvordan man kan se ut, altså størrelse og kroppsfett?

Meteren er massiv, men han er neppe sterk i strongman sammenheng på 100kg i den formen han er nå. Han er bygger.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #318 : 25. september 2010, 09:23 »

metern jobber det han kan for å bli enda større,poenget mitt var at disse gutta som ser deffa ut og enda klarer å bli større og sterkere UTEN dette fett-greiene og noe særlig fett på kroppen i det heletatt mens andre prøver å sliter med fett-tilførsel uten å nå de samme målene,det var egentlig ment positivt til ole som ikke dytter i seg de helt store mengder av roids enn hva andre gjør som BÅDE kan være deffa og bli større og sterkere enn ole.


Tror ikke du vet helt ka du snakker om her!!!!

Utlogget Neverlast

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 132

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #319 : 25. september 2010, 13:20 »
Hvorfor sammenligner du Ole Martin med meteren? Du vet da vel faan ikke hva noen av de to gutta inntar av noe som helst?  Jeg forstår det slik nå på deg at det er mengden steroider som avgjør hvordan man kan se ut, altså størrelse og kroppsfett?

Meteren er massiv, men han er neppe sterk i strongman sammenheng på 100kg i den formen han er nå. Han er bygger.

nei neppe,O.M overgår nok styrken hans 10 ganger vil jeg tro,helt enig

roids blåser opp musklene

det er fortsatt ingen hemmelighet at stort testoinntak fører til mindre fettlagring på kroppen,metern sier selv at han spiser hva som helst av drittmat,pølser,kaker osv hele tiden

ingen kan se sånn ut uten ekstreme inntak av aas,slutt å gå rundt grøten

Utlogget patrick82

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 45

  • :D
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #320 : 25. september 2010, 13:29 »
Han er rein da, de tester jo tross alt i IFBB.
jeg er seriøs

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #321 : 25. september 2010, 13:58 »
Han er rein da, de tester jo tross alt i IFBB.
HAHAHAHAH

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #322 : 25. september 2010, 14:11 »
det er fortsatt ingen hemmelighet at stort testoinntak fører til mindre fettlagring på kroppen,

Det har trolig en viss sammenheng, men om du er lean eller om du har en del kroppsfett på kroppen kommer mye an på hvilken kroppstype du har også. Jeg skal ikke komme med noen uttalelser om hvem som roider og ikke blant topp strongmen og styrkeløft-utøvere, men hvis du ser på Worlds Strongest Man, så tviler jeg på at det er sånn at de som er markerte (pudzianowski, haugen, poundstone), er de som roider, mens de som har et lag med fett utenpå musklene (shaw, savickas, shahlaei) er rene. Vi/jeg har ikke noe grunnlag for å si hvem som doper seg og ikke. Derfor uttaler jeg meg ikke om det her på forumet.

Hvis du ser på de østblokk-vektløfterne som slo alle på 70- og 80-tallet, som antas å ha vært dopa, så er ikke de de som er mest markerte. Søk opp "Antonio Krastev 216kg Snatch" og "Leonid Taranenko 265.5 WR Clean & Jerk", og du vil se at de ikke har mange "typiske symptomer på roiding".

Utlogget patrick82

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 45

  • :D
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #323 : 25. september 2010, 14:23 »
HAHAHAHAH

Herregud, bodybuilding er jo ikke korrupt hvis det var det du mente? Det er ihvertfall ikke noen som helst form for dobbeltmoral innenfor bodybuilding heller. Har hørt det er tester, så det å si at de doper seg er helt ute på vidda altså. Har heller aldri hørt noen bodybuildere si at de doper seg, de juger ikke om sånt vettu!!
jeg er seriøs

Utlogget Kampen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 395
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 395

  • Flytende kalorier teller ikke
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #324 : 25. september 2010, 14:27 »
Herregud, bodybuilding er jo ikke korrupt hvis det var det du mente? Det er ihvertfall ikke noen som helst form for dobbeltmoral innenfor bodybuilding heller. Har hørt det er tester, så det å si at de doper seg er helt ute på vidda altså. Har heller aldri hørt noen bodybuildere si at de doper seg, de juger ikke om sånt vettu!!

 rofl
Jeg har et liv, det er bare virtuelt!


Utlogget patrick82

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 45

  • :D
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #325 : 25. september 2010, 14:30 »
Latterlig hvordan enhver diskusjon om en strongman-utøver alltid skal utarte seg til en diskusjon om doping-inntak. Skjerp dere, det er ikke det denne diskusjonen omhandler.  Smiley

Ikke frekt ment, men hvorfor tror du? (din personlige mening)
jeg er seriøs

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #326 : 25. september 2010, 14:56 »
Herregud, bodybuilding er jo ikke korrupt hvis det var det du mente? Det er ihvertfall ikke noen som helst form for dobbeltmoral innenfor bodybuilding heller. Har hørt det er tester, så det å si at de doper seg er helt ute på vidda altså. Har heller aldri hørt noen bodybuildere si at de doper seg, de juger ikke om sånt vettu!!

Du må serriøst være et forum troll? kan ikke på død å liv mene det ikke er doping i ifbb? haha xD Vis du så står på det du sier, så kan jeg si til deg gå å bli mere tørr bak ørrene dine og lev et par år til så kommer du nok til syvende og sist å skjønne det! Å så langt jeg veit står det ingen ting om doping testing i Ifbb det er jo ikke meldt inn som en idrett og kommer nok aldri til å bli heller med tanke på at det er for få som driver med det kontra hva de krever for å melde det under som idrett og få en avtale med Anti doping norge for testing. Å da blir jo helle poenget borte med BB, Nivået vill synke byggerne mindre ala det blir ikke like stor freak faktor, å tviller på at Ifbb hadde hatt lyst å signere på den avtalen vis sjangsen hadde bydd seg, rimelig sikker på at nivået hadde synket der etter seere og interesen for det;)

 

Utlogget Neverlast

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 132

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #327 : 25. september 2010, 15:08 »
Det har trolig en viss sammenheng, men om du er lean eller om du har en del kroppsfett på kroppen kommer mye an på hvilken kroppstype du har også. Jeg skal ikke komme med noen uttalelser om hvem som roider og ikke blant topp strongmen og styrkeløft-utøvere, men hvis du ser på Worlds Strongest Man, så tviler jeg på at det er sånn at de som er markerte (pudzianowski, haugen, poundstone), er de som roider, mens de som har et lag med fett utenpå musklene (shaw, savickas, shahlaei) er rene. Vi/jeg har ikke noe grunnlag for å si hvem som doper seg og ikke. Derfor uttaler jeg meg ikke om det her på forumet.

helt enig,det er basic fakta at når testo tilførselen avtar etter ungdomsårene så legger du på deg mer,sånn fungerer det bare.

Nei ingenting er svarthvitt og det har jo også selvsagt med hvordan genetikk du har,men feks savickas han er jo feit,du ser jo på han hvrodan han hadde vært selv om han ikke trente vekter,ikke for å være nedverdigene,så det er jo egentlig åpenbart at han ikke kan bli arnold

genene spiller selvsagt en stor rolle her,men hvis vanlige bygde menn,og kvinner som begynner å legge på seg uønska fett de sliter med å trene vekk så er det også fakta at litt mer testo ville hjulpet dem godt med å bli kvitt fettet,og hjulpet dem enda mer hvis de tok enda mer testo

grunnen til at vi ikke legger på oss så lett i tenårene er mye testo i omløp,det avtar og det har vell de mange av oss kjent hvrodan føles

Utlogget skylinepower

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 698
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 698

  • If there is a will, there is a way
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #328 : 25. september 2010, 15:38 »
rofl
Det er snakk om en dopet benker så han er unnskyldt, haha.

"BP: 1x80 kg
Skal begynne å trene for fullt så sant jeg får et program snart
Mål: Legge på seg i muskelmasse"
Alder 18 Cheesy  kroppsvekt : 92-94kg
Best løft                                 
Benkpress 110kg      
Markløft 200kg  
Knebøy 150kg
Pushpress 85kg                   

Loggbok
Bildeprofil

Utlogget widarrr

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 378
  • Honnør: 133
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 378

  • WSM-2012
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #329 : 25. september 2010, 15:50 »
når ble MIN link gjort om til en doping tråd? den handler om arild og han prestasjoner ... skjerpings
Hordalands sterkeste man nr 2 2009
Nm -105kg klasse nr 9 2009
Nm -105kg klasse nr 2:) 2010
Morsø sterkeste mann nr 1 JAA 2010
hordalands sterkeste mann nr4 2010
Strongmann på vektertorget åpen klasse nr 1 :D2011
Norges mester i hantel press 2011 95kg
Norges sterkeste mann 2011 7 plass Cheesy
2 plass hordalands 2011
3 plass showlift 2011
2plass fitnessmessen2012
3plass kvallik NSM 2012
9plass NSM 2012
8plass nordens sterkeste
VERDENS STERKESTE MANN -105 2012

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!