avstemning
Spørsmål: hva burde han satse på?
selvsagt kjør på får faen - 391 (52.7%)
boksing - 44 (5.9%)
mma - 76 (10.2%)
legge opp - 93 (12.5%)
bygger - 119 (16%)
maraton Huh - 13 (1.8%)
5 mila - 6 (0.8%)
Stemmer totalt: 600

Skrevet av Emne: Arild haugen strongman igjen  (Lest 612461 ganger)

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #435 : 15. desember 2010, 12:03 »
ja der ser du:)

Nei som sagt du er overhodet ikke overlegen..vi snakker om richardo,er noe med kjemien hans,har du den egenskapen at du ser det med han du også:)?

han er det totalt motsatte av arild som stopper og snakker med alle og svarer på absolutt alt,kanskje litt mer enn han burde iblandt,byr og gir av seg selv på en helt annen måte..snakker rett ut selv om det kanskje ikke alltid blir like bra:)

Rart det der med kjemi,det stråler ut av oss Smiley

du og arild har bra kjemi Smiley

Richard er en kompis av meg, så jeg kommer vel uansett til å oppfatte han annaledes enn dere her på forumet, på konker osv osv. Siden jeg kjenner han personlig.
Og at det er noen som synes slik er vel heller ikke rart. Det er 100% sikkert flere på forumet her som synes jeg og evt Arild er en "fjott" også. Og disse liker vel kanskje Skog mye bedre osv Smiley ??

Det er forskjellige folk, personligheter i strongman. Og det er det som er så bra synes jeg da. At vi(strongman) har litt av alt. Slik at mer el mindre alle har noen de liker bedre enn andre osv.

Vi er alle forskjellige, vi liker alle forskjellige folk osv.

Nå var jeg veldig diplomatisk føler jeg Smiley haha

Utlogget Neverlast

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 132

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #436 : 15. desember 2010, 12:08 »
Richard er en kompis av meg, så jeg kommer vel uansett til å oppfatte han annaledes enn dere her på forumet, på konker osv osv.
Og at det er noen som synes slik er vel heller ikke rart. Det er 100% sikkert flere på forumet her som synes jeg og evt Arild er en fjott også. Og kanskje disse liker Skog mye bedre osv Smiley

Det er forskjellige folk, personilgheter i strongman. Og det er det som er så bra synes jeg da. At vi har litt av alt. Slik at mer el mindre alle har noen de liker bedre enn andre osv.

Vi er alle forskjellige, vi liker alle forskjellige folk osv.

Nå var jeg veldig diplomatisk føler jeg Smiley haha

klart du må være det:)forstår godt det,hadde ikke regna med noe ja/nei svar heller:P

er vell en grunn til at arild har fått en fan mengde også blandt den vanlige mann i gata i forhold til richard,når det er disse to som liksom har stått likt på toppen og knivet..arild har publikumet

ja vi er alle forskjellige og det er bra,men den mann har en halv-klysete kjemi uansett hvordan det er:)

og det henger også ofte sammen med politisk forankring:)hehe..

han stemmer ikke det samme som deg og arild:)word:)

Utlogget KL

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 107

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #437 : 15. desember 2010, 12:15 »


Richard er en kompis av meg, så jeg kommer vel uansett til å oppfatte han annaledes enn dere her på forumet, på konker osv osv. Siden jeg kjenner han personlig.
Og at det er noen som synes slik er vel heller ikke rart. Det er 100% sikkert flere på forumet her som synes jeg og evt Arild er en "fjott" også. Og disse liker vel kanskje Skog mye bedre osv Smiley ??

Det er forskjellige folk, personligheter i strongman. Og det er det som er så bra synes jeg da. At vi(strongman) har litt av alt. Slik at mer el mindre alle har noen de liker bedre enn andre osv.

Vi er alle forskjellige, vi liker alle forskjellige folk osv.

Nå var jeg veldig diplomatisk føler jeg Smiley haha

Et meget bra og reflektert svar. Er nok helt sant det du sier over her.

Nå har "Neverlast" fått uttrykt sin mening anngående Skog, og til og med fått et fint svar av Aune. Da syns jeg det blir ganske smålig å fortsette å skrive at "den mann har en halv-klysete kjemi uannsett.." og komme med påstander som er helt tatt ut av luften (politisk forankring).

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #438 : 15. desember 2010, 12:16 »
klart du må være det:)forstår godt det,hadde ikke regna med noe ja/nei svar heller:P

er vell en grunn til at arild har fått en fan mengde også blandt den vanlige mann i gata i forhold til richard,når det er disse to som liksom har stått likt på toppen og knivet..

ja vi er alle forskjellige,men den mann har en halv-klysete kjemi uansett hvordan det er:)

og det henger også ofte sammen med politisk forankring:)hehe..

spør han hva han stemmer da:)

Det jeg vil si ang denne saken er at alle skal få ha sine egne meninger osv. Det synes jeg er helt ok. Men jeg vet personlig at Skog ikke er slik som Dere, desverre oppfatter han. Dere oppfatter han feil!

Og tror hvertfall ikke det har noe med noe parti å gjøre Smiley Og jeg har ikke peiling på hvilket evt parti han holder med.

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #439 : 15. desember 2010, 12:25 »
Det jeg vil si ang denne saken er at alle skal få ha sine egne meninger osv. Det synes jeg er helt ok. Men jeg vet personlig at Skog ikke er slik som Dere, desverre oppfatter han. Dere oppfatter han feil!

Og tror hvertfall ikke det har noe med noe parti å gjøre Smiley Og jeg har ikke peiling på hvilket evt parti han holder med.

over til noe litt annet. BØS: hører du noe ifra arild om dagene? hvordan han ligger ann...?Smiley

Utlogget QJON

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 048
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 048

  • kraftkar
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #440 : 15. desember 2010, 12:31 »
Mange blir oppfattet som blærete, det kan være så enkelt at man er litt mer skjenert.
Ikke alle er like utadvendte.
Jeg hvet at det kan vere stor forskjell på en person live, enn på nett og tv Wink
Bedre sent enn aldri  215-140-220 m. utstyr

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #441 : 15. desember 2010, 12:37 »
Skog stiller opp for alle som spør om hjelp på gymmet. Han har tatt i mot folk som har kommet på besøk til byen bare for å trene strongman sammen med han. Han stiller opp for kameratene når de trenger han.

At han ikke har hjemmeside og ikke tar seg tiden til å sitte å svare side opp og side ned på alle henvendelser på facebook skjønner jeg godt.

Kan innbille meg at Skog er frper akkurat som meg Wink
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget haraldaa

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 591
  • Honnør: 192
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 591

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #442 : 15. desember 2010, 12:41 »
nei du er snill du bøs:),richard er sikkert også grei nok han,men jeg syns han bærer ett snev av ap/lo bedreviter-hånlig-sjelen som så mange trøndere gjør,uten at han mener noe vondt med det,vanskelig å forklare:)er vell en grunn til at de partiene ruler der oppe,ligger i naturen deres:)

vedder tusen spenn på at han stemmer på ap eller sv:)

forbanna gerd liv valla folk alle sammen:P




Himmel og hav.
Stevneperser: 240-200-270. 
Norsk mester i vektklassehopping.
Treningsperser: Benk 207,5kg (Videos s 75) . Mark 285kg. Perser uten utstyr 200 i benk, 260 i mark.
Sølv i benk-Nm -09 M5 82,5kg klassen. 7.plass NSM 2000 (listefyll). Sykla "Den store styrkeprøven" Trondheim-Oslo for lenge siden.  Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=82315.1110

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #443 : 15. desember 2010, 12:47 »
Hmm ... her må jeg bare komme med min oppfatning.

Jeg har møtt Arild, Richard, Espen, ++++ enormt mange ganger etterhvert, og jeg har aldri fått inntrykk av at noen av disse på noen måte er overlegne.

Første gang jeg møtte Arild opplevde jeg ham som en arrogant guttunge som kanskje hadde kommet for lett til alt så langt i livet, og som var enormt høy på seg selv. Det samme inntrykket hadde jeg forsåvidt andre gang også, men etterhvert har det tatt seg opp, og da jeg møtte ham sist - da jeg intervjuet ham til TF Magasinet - var det en voksen, reflektert mann jeg snakket med. En karismatisk mann, med humor, selvinnsikt og en evne til å gi av seg selv som kanskje kan bli litt for mye av og til. For mye for ham - ikke for fansen. Det koster nemlig enormt mye å hele tiden dele av seg selv til alle disse som hele tiden hyler etter mer.  Kanskje det ikke er underlig at han har trukket seg litt bort fra offentligheten nå?

Første gang jeg møtte Espen kan jeg faktisk ikke huske. Espen har liksom alltid vært der ... Wink Men jeg husker at før jeg ble litt mer kjent med Espen så opplevde jeg ham som en litt oppesen fyr som var enormt sikker på seg selv. Etterhvert har jeg lært at Espen, som Arild, er en voksen, reflektert fyr, karismatisk som fy og trygg på seg selv. Espen er kanskje den av strongmangutta som gir mest av seg selv til fansen. All ære til ham for det!

Jeg husker veldig godt første gang jeg møtte Richard. Jeg fikk nemlig totalt hakeslepp og klarte ikke la være å stirre på ham. blush Fra første stund har jeg opplevd Richard som et menneske som tenker, reflekterer og vurderer. Han buser sjelden ut med ting og tang helt uten å ha tenkt godt gjennom hva han skal si. Han går gjennom ild og vann for dem og det han bryr seg om, og jeg er helt sikker på at det ikke er noen som ønsker å oppleve å få Richard som fiende. Han er en nær, varm og enormt godhjertet mann. Han er nok ikke den av strongmangutta våre som gir mest av seg selv til fansen, men det har sine helt naturlige årsaker. Richard er dyslektikter, og det stopper ham nok fra å være enormt aktiv på diverse webfora. Eller ... kanskje det er så enkelt som at han velger bort den delen til fordel for å være sammen med mennesker real life?  Når han er i konkurranse så ER han enormt i konkurranse. Han er enormt fokusert på seg selv og det som skal skje der og da. Jeg tror faktisk aldri jeg har sett noen så fokuserte som ham i konkurransesammenheng. Og jeg har aldri noensinne opplevd Richard som overlegen eller arrogant!

Ett fellestrekk for disse tre er at de er enormt flotte gutter jeg er glad for at jeg kjenner!

Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Elvis

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 67
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 292

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #444 : 15. desember 2010, 12:48 »
Jeg kjenner ikke Skog og har bare sett ham på forskjellige stevner og på tv, men jeg får absolutt ikke noe inntrykk av at han er overlegen.
Han virker heller som en litt rolig, innadvent og ydmyk type synes jeg, blir litt feil å skrive en masse dritt om ham når dere ikke kjenner ham engang.

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #445 : 15. desember 2010, 13:55 »
Så sykt mange temaer man diskuterer pr strongmantråd på tf Grin

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #446 : 15. desember 2010, 15:53 »
Jeg kjenner ikke Skog og har bare sett ham på forskjellige stevner og på tv, men jeg får absolutt ikke noe inntrykk av at han er overlegen.
Han virker heller som en litt rolig, innadvent og ydmyk type synes jeg, blir litt feil å skrive en masse dritt om ham når dere ikke kjenner ham engang.

Dette kan jeg si meg enig i, han og samboeren er innom til oss noen ganger (Barmuda der jeg jobber) og begge virker særdeles trivelige og sosiale! Skog er en rolig og reflektert fyr virker det som.

Utlogget Plat0n

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 205
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 205

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #447 : 15. desember 2010, 15:54 »
nei du er snill du bøs:),richard er sikkert også grei nok han,men jeg syns han bærer ett snev av ap/lo bedreviter-hånlig-sjelen som så mange trøndere gjør,uten at han mener noe vondt med det,vanskelig å forklare:)er vell en grunn til at de partiene ruler der oppe,ligger i naturen deres:)

vedder tusen spenn på at han stemmer på ap eller sv:)

forbanna gerd liv valla folk alle sammen:P




Er han ikke tidligere TMBN da? Tviler i såfall på at han har så mye til overs for SV Wink
oui: Was your training affected by the drinking and screwing around?

SCHWARZENEGGER: No, because having a good time is not nearly so damaging as people think. I'm constantly amazed when people ask me about discipline. Discipline is what you use when you don't want to do something, when you have to force yourself.

Utlogget Pripps

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 107

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #448 : 15. desember 2010, 16:39 »
Første gangen jeg møtte Skog ble jeg redd
Behind every happy man there is a woman who takes it in the ass

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #449 : 15. desember 2010, 16:41 »
Fatter ikke hvordan noen har fått dårlig inntrykk av Skog. Jeg har riktignok bare sett han på Tv eller som tilskuer på nsm, og synes han virker som en meget bra fyr

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!