avstemning
Spørsmål: hva burde han satse på?
selvsagt kjør på får faen - 391 (52.7%)
boksing - 44 (5.9%)
mma - 76 (10.2%)
legge opp - 93 (12.5%)
bygger - 119 (16%)
maraton Huh - 13 (1.8%)
5 mila - 6 (0.8%)
Stemmer totalt: 600

Skrevet av Emne: Arild haugen strongman igjen  (Lest 610646 ganger)

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #495 : 07. januar 2011, 00:29 »
Er Arild fansens eiendom? Tror ikke det. Folk har lov til å endre mening, og om du leser det siste innlegget til Arild på hjemmesida hans så skriver han at han kommer til å stille igjen. At han velger å ikke satse så seriøst som tidligere går vel på trivsel. Hvis det å ikke gi 100% gjør at han trivs bedre og faktisk velger å drive på med strongman, så er vel det bedre enn at han legger det helt bort? Og jeg som kjenner Arild veldig godt, vet at er det noe Arild ikke liker, så er det når folk skal "presse" han til å gjøre noe.

Nå var ikke dette innlegget direkte sikta mot deg, men generelt til de fleste som skriver inne her.

Hehe, ser for meg deg lettere forbanna foran dataen nå Ole Wink

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #496 : 07. januar 2011, 00:30 »
jeg ser for meg at d er strongman han brenner for, men for alt vi vet så kan han slite med skader, helse what ever og vil nå ned noen kg for å bli en friskere kar Smiley I dont no Smiley

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #497 : 07. januar 2011, 22:57 »
Greit nok at vi ikke skal presse gutten... Men han var jo blant de beste strongmenna i verden i 2008! Jeg håper han kommer tilbake for fullt, press eller ikke..!

All you people care about is getting more, more, more ...
Bigger muscles, newrecords ...
He is only a human ...
Leave Arild alone !!!

http://www.youtube.com/watch?v=kHmvkRoEowc#noexternalembed

http://www.youtube.com/watch?v=VVcmHcHIsYc#noexternalembed

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #498 : 07. januar 2011, 22:59 »
All you people care about is getting more, more, more ...
Bigger muscles, newrecords ...
He is only a human ...
Leave Arild alone !!!

http://www.youtube.com/watch?v=kHmvkRoEowc#noexternalembed

http://www.youtube.com/watch?v=VVcmHcHIsYc#noexternalembed

Hehe, gikk på den ja Smiley
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #499 : 07. januar 2011, 23:00 »
Bra iforhold til fans eller ikke bra iforhold til fans...?? Arild må no til syvende å sist tenke på seg selv og hva han selv har lyst til, ikke hva alle andre har lyst til at han skal gjøre Smiley

Jeg personlig hadde ikke gjort det slik.

Arild er no enn slik da. Like it, or not Wink


Er Arild fansens eiendom? Tror ikke det. Folk har lov til å endre mening, og om du leser det siste innlegget til Arild på hjemmesida hans så skriver han at han kommer til å stille igjen. At han velger å ikke satse så seriøst som tidligere går vel på trivsel. Hvis det å ikke gi 100% gjør at han trivs bedre og faktisk velger å drive på med strongman, så er vel det bedre enn at han legger det helt bort? Og jeg som kjenner Arild veldig godt, vet at er det noe Arild ikke liker, så er det når folk skal "presse" han til å gjøre noe.

Nå var ikke dette innlegget direkte sikta mot deg, men generelt til de fleste som skriver inne her.


Kan kun snakke for meg selv. Har lest og sett alt av videoer, bilder og artikler som finnes av Arild. Mitt største forbilde innen trening. Det at innlegget ble skrevet så "impulsivt" var bare sånn jeg reagerte der og da Smiley

Utlogget Danny

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 975
  • Honnør: 196
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 975

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #500 : 09. januar 2011, 04:19 »
Nå har de litt ulik høyde også da. Man bør jo heller sammenligne med Skog. Hvordan gjorde han det når han gikk ned i vekt?

Med all respekt, kan funke greit dette. Men om han vil noe med strongmankarrieren må han opp i vekt og slutte med alt annet. Litt begrenset hvor mange år man kan drive på slik han har gjort i det siste.



Arild = 189cm høy
Richard = 197cm høy
Bøs = 184cm høy

Synes det er ganske åpenbart at det hadde vært like fornuftig (mer fornuftig) å sammenligne med bøs.

Det jeg synes er spesielt er at bøs ofte blir omtalt som nærmest en dverg, mens han egentlig er ganske mye høyere enn snittet i befolkningen. Ikke er det spesielt lavt i strongmansammenheng heller (mariusz f.eks er 186)
Stats 2015 Rein på TRT: Høyde: 1,83. Vekt: 95-105. Alder: 27. Discopumper. Armer: 45-50, Midje: 85-95. Noen sett fra 2015; 100x50 i medium smal benk, 30 "strongman" Chins på 103kg bw.

Utlogget skylinepower

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 698
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 698

  • If there is a will, there is a way
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #501 : 09. januar 2011, 09:58 »
Arild = 189cm høy
Richard = 197cm høy
Bøs = 184cm høy

Synes det er ganske åpenbart at det hadde vært like fornuftig (mer fornuftig) å sammenligne med bøs.

Det jeg synes er spesielt er at bøs ofte blir omtalt som nærmest en dverg, mens han egentlig er ganske mye høyere enn snittet i befolkningen. Ikke er det spesielt lavt i strongmansammenheng heller (mariusz f.eks er 186)

De fleste gode strongman er over 1.90m da Wink
Å er det de korte eller lange som gjør det best oftest? vil nesten si at de som er over 1.90m har vunnet mere stevner en de korte innnen for strongman, å da tenker jeg ikke nødvendigvis på WSM Wink
Alder 18 Cheesy  kroppsvekt : 92-94kg
Best løft                                 
Benkpress 110kg      
Markløft 200kg  
Knebøy 150kg
Pushpress 85kg                   

Loggbok
Bildeprofil

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #502 : 09. januar 2011, 10:36 »
De fleste gode strongman er over 1.90m da Wink
Å er det de korte eller lange som gjør det best oftest? vil nesten si at de som er over 1.90m har vunnet mere stevner en de korte innnen for strongman, å da tenker jeg ikke nødvendigvis på WSM Wink

Ja, dette kan du mye om... Mariusz er 1.86, Karlsen 1.88, Ahola 1.85, Gary Taylor 1.83. Jeg vil si at de fleste og de beste ligger i sjiktet 1.80-90.
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget garage_inc

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #503 : 09. januar 2011, 11:05 »
Ser på hjemmesiden til Arild at han ikke kommer til å satse for fullt på strongman mer...Bare for moro skyld.

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #504 : 09. januar 2011, 11:25 »
OLADONK
6. Jan. 11 - 20:49
Hadde håpet du tullet når det gjaldt å ikke satse på strongan for fult. med tanke på innlegget i TF
magasinet

Hulken
7. Jan. 11 - 11:58
Fremover skal jeg satse litt mer på livskvalitet og selvrealisering av andre drømmer feks innen
jobb. Men kommer alltid til å være iform og delta på noen stevner i ny og ne for morro skyld. Helsen
er meget god, grunnet at jeg gir meg mens leken er god:)

Tongue i dont know... Innen Nsm har han sikkert ett annet svar.  Respekterer det ang helsa, men tror ikke det er det siste som kommer fra den kanten. Tvilsomt.
Smil med det smilet du har.

Utlogget jekkern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #505 : 27. januar 2011, 09:47 »
Ser på hjemmesiden til Arild at han ikke kommer til å satse for fullt på strongman mer...Bare for moro skyld.
men han gikk jo nylig ut å snakket om boksing igjen også=)
å så moro atte,rundt og rundt..selvrealisering?jeg trodde strongman var så selvrealisering for han som det kunne være jeg,det har jo ikke vært annet enn selvrealisering hittil.-

BTW er det fangene på fortet søndag 6 feb kl 20.00 med han,men de ville ikke vise han på reklamen da selvsagt,viste alle deltakterne bortsett fra han...norge=)

han ble jo nesten kastet ut av hele dritten leste jeg,han var nok mer enn "eliten" kunne tåle å omgås,å han skam-ekle fyrn fra hotel cæsar var "høydepunket" av deltakerne om jeg ikke så feil

usjogfysjavmeg

Utlogget jekkern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #506 : 27. januar 2011, 09:56 »
men tror ikke det er det siste som kommer fra den kanten. Tvilsomt..

Nei,tipper han får hjerneslag-helomvending ett parr månder før nsm og selger sjelen til djevelen om han må for å prøve å vinne igjen.

Men han sa jo at det var HELT slutt med konk når han var 30,å det er vell ikke så altfor lenge til så det ser jo ikke akkuratt lyst ut,så utrolig synd,TENK hvor han hadde vært hvis han ikke hadde bewgynt å kødde det til etter han vant øvelser i wsm og stod side v side m mariuz..han hadde klart det om han hadde fortsatt

Utlogget Proteinmannen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • :D
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #507 : 27. januar 2011, 10:05 »
Nei,tipper han får hjerneslag-helomvending ett parr månder før nsm og selger sjelen til djevelen om han må for å prøve å vinne igjen.

Men han sa jo at det var HELT slutt med konk når han var 30,å det er vell ikke så altfor lenge til så det ser jo ikke akkuratt lyst ut,så utrolig synd,TENK hvor han hadde vært hvis han ikke hadde bewgynt å kødde det til etter han vant øvelser i wsm og stod side v side m mariuz..han hadde klart det om han hadde fortsatt

er 6 år t han e 30 då.. så han kan rekke mye på den tiå..
Weightlifter3 + Food = bodybuilder

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #508 : 27. januar 2011, 10:20 »
er 6 år t han e 30 då.. så han kan rekke mye på den tiå..

Arild er 25.

Utlogget jekkern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #509 : 27. januar 2011, 11:30 »
Ser ikke bort fra at mye hvertfall kommer til å skje innen han er 30,det kunne vell ikke skjedd mer bare det siste året:)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!