avstemning
Spørsmål: hva burde han satse på?
selvsagt kjør på får faen - 391 (52.7%)
boksing - 44 (5.9%)
mma - 76 (10.2%)
legge opp - 93 (12.5%)
bygger - 119 (16%)
maraton Huh - 13 (1.8%)
5 mila - 6 (0.8%)
Stemmer totalt: 600

Skrevet av Emne: Arild haugen strongman igjen  (Lest 610720 ganger)

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #525 : 04. februar 2011, 23:19 »
Det er greit at Arild ønsker å ta det med ro fremover. Men jeg håper han ikke gauler ut i media om flere planer om å stille i diverse idrettsgrener. Hadde gledet meg til å se ham i strongman igjen, men dengang ei...
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget jekkern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #526 : 05. februar 2011, 14:04 »
hørte at arild hadde sagt på facebook profilen sin at han ikke kommer til å delta i NSM 2011, med unntak han får mye penger for det, hehe Smiley

synes det er synd! da droppa jeg og 3 kompiser den turen til oslo

Samme her

Utlogget jekkern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #527 : 05. februar 2011, 14:05 »
Det er greit at Arild ønsker å ta det med ro fremover. Men jeg håper han ikke gauler ut i media om flere planer om å stille i diverse idrettsgrener..

Da tror jeg ikke han får si noe i media lenger =)

det var jo boksing i media igjen da,litt tilbake i tråden her etter "strongmancombacket"

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #528 : 05. februar 2011, 17:44 »
Merkelig hele greia. Arild har jo brukt lang tid og krefter av seg selv for å bygge seg et navn.
Så kommer dette... tror han har gått på en real smell jeg. Så da er ikke huskjøp og mannen i gata jobb det dummeste han gjør.

Han kommer tilbake i strongman.... om han ikke har blitt fløtepus pga ei eksosrype.  dry
Smil med det smilet du har.

Utlogget Enojo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 270
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 270

  • Den kan trene!
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #529 : 05. februar 2011, 17:48 »
"Hulken er ferdig med strongmankarrieren, og vil kun være med på utvalgte stevner for moro skyld og for å være en del av miljøet."

http://www.fvn.no/sport/ovrig_sport/article827798.ece
Mandal Treningssenter.

Utlogget jekkern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #530 : 05. februar 2011, 18:15 »
Merkelig hele greia. Arild har jo brukt lang tid og krefter av seg selv for å bygge seg et navn.
Så kommer dette... tror han har gått på en real smell jeg..

Nei det tror ikke jeg,dette er psykisk tegn,ikke noe speiselt "sykt" eller unormalt av noe slag men alikevell vanlig hos mane,ikke for å være respektløs alle er forksjellige,han har en akilles sene,og det er at ting skal gå fort og bra og han gjør det med ufattelig stor og beundringsverdig tolmodighet og selvdisiplin i perioden det varer,men om jeg skal synse litt som jeg syns jeg har lov til siden han er kjedis, hvis noe av noe slag ikke går fult ut i den rettningen som han tenkte så skjer det noe og slår han om,han er lunefull,det er ordet og svakheten hans,det gikk ikke til topps i wsm(noe skjedde som han sa),ok boksing,skjønte kanskje det ikke lå helt for han?eller ikke så mye medvind oppmerksomhet eller penger?ok skifte igjen,fult fokus på strongman med stort intervju m treningsforum om 100% dedikasjon,noe skjedde,ok gå ut i media og snakk om ny boksekamp igjen mot en danske,ok men noe annet skjedde,dame la frem en husdrøm?ikke vet jeg,dropp fokuset på trening,finn en jobb og bruk tiden på å pusse opp..og det meste av dette i løpet av et år?

Han kommer ikke til å forsvinne,vekter er nok arild haguen uten tvil,hadde fokuset vært ren over lengre tid ville han vært on top of the world garantert!

Vi har han nok for alltid,iperioder:)

Han skulle IKKE på nsm hørte jeg men kommer på fangene på fortet på søndag kl 20 om ikke annet da !

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #531 : 05. februar 2011, 18:20 »
Nei det tror ikke jeg,dette er psykisk tegn,ikke noe speiselt "sykt" eller unormalt av noe slag men alikevell vanlig hos mane,ikke for å være respektløs alle er forksjellige,han har en akilles sene,og det er at ting skal gå fort og bra og han gjør det med ufattelig stor og beundringsverdig tolmodighet og selvdisiplin i perioden det varer,men om jeg skal synse litt som jeg syns jeg har lov til siden han er kjedis, hvis noe av noe slag ikke går fult ut i den rettningen som han tenkte så skjer det noe og slår han om,han er lunefull,det er ordet og svakheten hans,det gikk ikke til topps i wsm(noe skjedde som han sa),ok boksing,skjønte kanskje det ikke lå helt for han?eller ikke så mye medvind oppmerksomhet eller penger?ok skifte igjen,fult fokus på strongman med stort intervju m treningsforum om 100% dedikasjon,noe skjedde,ok gå ut i media og snakk om ny boksekamp igjen mot en danske,ok men noe annet skjedde,dame la frem en husdrøm?ikke vet jeg,dropp fokuset på trening,finn en jobb og bruk tiden på å pusse opp..og det meste av dette i løpet av et år?

Han kommer ikke til å forsvinne,vekter er nok arild haguen uten tvil,hadde fokuset vært ren over lengre tid ville han vært on top of the world garantert!

Vi har han nok for alltid,iperioder:)

Han skulle IKKE på nsm hørte jeg men kommer på fangene på fortet på søndag kl 20 om ikke annet da !

http://www.fuoslo.no/default.asp?avd=79&nyh=3091&gclid=COjX37LD8aYCFcM33godHDHrAw

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #532 : 05. februar 2011, 18:52 »
Nei det tror ikke jeg,dette er psykisk tegn,ikke noe speiselt "sykt" eller unormalt av noe slag men alikevell vanlig hos mane,ikke for å være respektløs alle er forksjellige,han har en akilles sene,og det er at ting skal gå fort og bra og han gjør det med ufattelig stor og beundringsverdig tolmodighet og selvdisiplin i perioden det varer,men om jeg skal synse litt som jeg syns jeg har lov til siden han er kjedis, hvis noe av noe slag ikke går fult ut i den rettningen som han tenkte så skjer det noe og slår han om,han er lunefull,det er ordet og svakheten hans,det gikk ikke til topps i wsm(noe skjedde som han sa),ok boksing,skjønte kanskje det ikke lå helt for han?eller ikke så mye medvind oppmerksomhet eller penger?ok skifte igjen,fult fokus på strongman med stort intervju m treningsforum om 100% dedikasjon,noe skjedde,ok gå ut i media og snakk om ny boksekamp igjen mot en danske,ok men noe annet skjedde,dame la frem en husdrøm?ikke vet jeg,dropp fokuset på trening,finn en jobb og bruk tiden på å pusse opp..og det meste av dette i løpet av et år?

Han kommer ikke til å forsvinne,vekter er nok arild haguen uten tvil,hadde fokuset vært ren over lengre tid ville han vært on top of the world garantert!

Vi har han nok for alltid,iperioder:)

Han skulle IKKE på nsm hørte jeg men kommer på fangene på fortet på søndag kl 20 om ikke annet da !
Ga opp å lese etter 4 linjer. Sorry, men det der blei for rotete for meg.
Smil med det smilet du har.

Utlogget Elvis

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 67
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 292

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #533 : 06. februar 2011, 11:58 »
Jeg tror det har rablet helt for Hulken!
På slutten av intervjuet så sier han at han er ferdig med strongman, men at han ønsker å avslutte boksekarrieren på en skikkelig måte, mot en motstander av Brian Nielsens kaliber.

Hallo? Hvilken boksekarriere? Han har da aldri hatt noen boksekarriere!
Han har gått tre kamper mot søplemotstandere og var ikke langt unna å tape siste kampen.

Jeg synes det er forferdelig trist at han ga opp strongmankarrieren, for der hadde han faktisk en karriere. Han var ikke langt unna å nå toppen.

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #534 : 06. februar 2011, 18:05 »
Jeg tror det har rablet helt for Hulken!
På slutten av intervjuet så sier han at han er ferdig med strongman, men at han ønsker å avslutte boksekarrieren på en skikkelig måte, mot en motstander av Brian Nielsens kaliber.

Hallo? Hvilken boksekarriere? Han har da aldri hatt noen boksekarriere!
Han har gått tre kamper mot søplemotstandere og var ikke langt unna å tape siste kampen.

Jeg synes det er forferdelig trist at han ga opp strongmankarrieren, for der hadde han faktisk en karriere. Han var ikke langt unna å nå toppen.

Jeg tror det er riktig at vi alle er mer opptatt av hva som er bra for personen Arild Haugen, og mindre opptatt av hva vi skal få av showmannen Arild Haugen.

Jeg synes Arild skal få være i fred jeg.

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #535 : 06. februar 2011, 18:13 »
Jeg tror det er riktig at vi alle er mer opptatt av hva som er bra for personen Arild Haugen, og mindre opptatt av hva vi skal få av showmannen Arild Haugen.

Jeg synes Arild skal få være i fred jeg.
Må du slutte med å være så fornuftig! Passer seg ikke i den tråden her. Lag heller en støttetråd for Arild Wink

Vi som skriver her ønsker jo Arild tilbake i strongman sirkuset.

(Om du nå skulle vite noe vi andre ikke vet, ang helse og slikt. Så kan jeg se din argumentasjon)
Smil med det smilet du har.

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #536 : 06. februar 2011, 19:12 »
Jeg tror det er riktig at vi alle er mer opptatt av hva som er bra for personen Arild Haugen, og mindre opptatt av hva vi skal få av showmannen Arild Haugen.

Jeg synes Arild skal få være i fred jeg.
Offentlige personer får ikke være i fred, sånn er det bare Smiley
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget NeDD

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 288
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 288

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #537 : 07. februar 2011, 08:34 »
Vi som skriver her ønsker jo Arild tilbake i strongman sirkuset.

Nei, vi drøfter det at han er tilbake igjen. Men selvfølgelig, de fleste vil jo at han skal komme tilbake.
Bruker man sunn fornuft, så ser man det fra Arild´s side også.

Jeg skjønner godt at Arild vil gi seg etter så mange år med hardkjør.
Tror ikke èn promille av de på TF ville ofret så mye som han har gjort i så mange år.

Blir heller spennende å se hvordan strongmanmiljøet vil vokse fremover, så får vi heller vente å se om Arild dukker opp i ny og ne. Smiley

Utlogget jekkern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #538 : 07. februar 2011, 09:49 »
Jeg skjønner godt at Arild vil gi seg etter så mange år med hardkjør.

Nå er det ikke slik at dette er noe han har presset inn på si ved siden av noen jobb i det heletatt eller likende(bortsett fra 3 timer hver fredag),han har gjort AKKURATT det han hadde lyst til hele tiden,det var hobbyen hans som ble en jobb som han sa på tv2 god morgen norge,han sier jo også at han liker best å slappe av å se film når han ikke trener og bodd i ei blokk, så han får ikke leve på den sliter-fremstilliingen der,på samme måte som feks richard som jobber og har hatt ett sammenhengende forhold de siste 7 åra og alikevell klart hardkjøret og fortsetter,det går greit for han og de andre topp 3 som sikkert vier like mye treningstid.

Og selvfølgelig viste de ikke arild på fangene på fortet i går:(

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #539 : 07. februar 2011, 19:22 »
[
Nei, vi drøfter det at han er tilbake igjen. Men selvfølgelig, de fleste vil jo at han skal komme tilbake.
Bruker man sunn fornuft, så ser man det fra Arild´s side også.

Jeg skjønner godt at Arild vil gi seg etter så mange år med hardkjør.
Tror ikke èn promille av de på TF ville ofret så mye som han har gjort i så mange år.

Blir heller spennende å se hvordan strongmanmiljøet vil vokse fremover, så får vi heller vente å se om Arild dukker opp i ny og ne. Smiley
Så jeg ønsker ikke Arild tilbake, men drøfter det? Flott at du velger hva jeg vil.

Nå er det vel mang en person som ofrer like mye som Arild her på Tf om ikke mer. Da tenker jeg på feks bodybuilding.

Så mye som Arild har vingla fram og tilbake mtp boksing/strongman så skjønner jeg godt at folk blir tvilsom på om det han sier nå er et endelig svar. Noe jeg personlig ikke tror.
Jeg tror Arild kommer tilbake på en eller annen måte før eller senere...

Om han nå legger opp for godt så tror jeg de fleste her skjønner hvorfor.

Arild leser sikkert det som blir skrevet her. Hadde vært flott om han hadde skrevet noen ord, men man velger heldigvis selv om man vil fortelle alt rundt seg selv. Selv om man er en offentlig person.

Ja jeg skjønner som deg at Arild vil legge opp etter så mange år med hardkjør, men nå har det seg slik at Arild for ikke lenge siden annonserte at han satser på strongman igjen.
Da er det vel ikke rart at så mange reagerer?
Smil med det smilet du har.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!