avstemning
Spørsmål: hva burde han satse på?
selvsagt kjør på får faen - 391 (52.7%)
boksing - 44 (5.9%)
mma - 76 (10.2%)
legge opp - 93 (12.5%)
bygger - 119 (16%)
maraton Huh - 13 (1.8%)
5 mila - 6 (0.8%)
Stemmer totalt: 600

Skrevet av Emne: Arild haugen strongman igjen  (Lest 610744 ganger)

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #645 : 18. februar 2011, 19:01 »
En må vel være fjorten år og bo på promperommet hjemme for å skjønne poenget med å leve gjennom en annen person så til de grader som enkelte her på forumet gjør. At Arild Haugen ikke skal være strongman lenger går jo hardere innpå enkelte her en om morra deres skulle dævva..

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #646 : 18. februar 2011, 19:45 »
Er nok bare styrkeløftere som er drita lei alt maset om Haugen ja,og at det sloss om og vite alt om karn

dere syntes vel ikke noe om han uansett

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #647 : 18. februar 2011, 20:26 »
My little pony tatoveringen blir kul! Arild trenger en tattis som har et snev av selvironi over seg Smiley
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Krabbatten

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #648 : 18. februar 2011, 21:34 »
My little pony tatoveringen blir kul! Arild trenger en tattis som har et snev av selvironi over seg Smiley
Nå synes jeg mannen har nok av tatoveringer, kroppen er jo nesten full. Han er en svær og godt trent mann som kommer til å krympe enormt når han blir gammel. Når han sitter der på gamlehjemmet tror jeg nok han angrer Smiley

Han er ikke den eneste og kanskje ikke den værste heller, men det er ikke bra. Tongue
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #649 : 18. februar 2011, 21:40 »
Nå synes jeg mannen har nok av tatoveringer, kroppen er jo nesten full. Han er en svær og godt trent mann som kommer til å krympe enormt når han blir gammel. Når han sitter der på gamlehjemmet tror jeg nok han angrer Smiley

Han er ikke den eneste og kanskje ikke den værste heller, men det er ikke bra. Tongue
Jo da, men det passer fint å bryte litt opp blant vikingene og dødningehodene Wink
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Tonny

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 78
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

  • Fra 100 til 90 kg på 8 mnd :)
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #650 : 18. februar 2011, 22:41 »
Nå synes jeg mannen har nok av tatoveringer, kroppen er jo nesten full. Han er en svær og godt trent mann som kommer til å krympe enormt når han blir gammel. Når han sitter der på gamlehjemmet tror jeg nok han angrer Smiley

Han er ikke den eneste og kanskje ikke den værste heller, men det er ikke bra. Tongue
Enig med Herrman der.. Det kan bli for mye og da blir det ikke noe fint. Et par tattoo er fint.
Motbakke og terrengløper med mål om 12 min på 3 km, 21 min på 5 km og 47 min på 10 km i 2014 Smiley

Utlogget Krabbatten

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #651 : 18. februar 2011, 22:48 »

Dette er meg. Skal tatovere en teddybjørn på magen, før jeg deltar i slankekrigen. Smiley




...hvordan tror dere tatoveringen ser ut når jeg har gått ned 50kg?
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget jekkern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #652 : 19. februar 2011, 09:07 »
Jo da, men det passer fint å bryte litt opp blant vikingene og dødningehodene Wink

Nei,vanligvis anbefales det å holde seg til et tema ifølge tatto mastere,ikke kinesiske drager på den ene armen og vikinger og runer på den andre armen,know what im sayin

Eneste positive side med den tattoveringen er at det kan illustrere de voldsomme lunefulle svingningene mannen lider av

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #653 : 19. februar 2011, 10:25 »
Nei,vanligvis anbefales det å holde seg til et tema ifølge tatto mastere,ikke kinesiske drager på den ene armen og vikinger og runer på den andre armen,know what im sayin

Eneste positive side med den tattoveringen er at det kan illustrere de voldsomme lunefulle svingningene mannen lider av
Hvorfor slenger du så mye dritt om Arild egentlig? Kan ikke folk holde seg for god til sånt..?
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget jekkern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #654 : 19. februar 2011, 10:40 »
når du løper fra en boksing til wsm konk på 2 måneder,og derreter å gå ut å erklære til folket at du skal bli supermann igjen i norges største treningsblad og trekker det tilbake igjen uken etter uten å si noe offentlig mens unge mennesker som ser opp til dette individ enda sitter å leser det han nettopp erklærte og gleder seg er det noe seriøst galt og må man tåle å få høre det litt som offentlig person uten at det er kritikkverdig i mine øyne,om det var bjørn daehlie eller hvem som helst

jeg lever ikke gjennom arild,jeg driver ikke engang med noen av de sportene han har holdt på med og bryr meg fint lite om hva han velger

Men benytter meg av friheten til å si min mening rundt den sportslige måten å gjøre visse ting på ovenfor en åpenbar stor fan/etterfølger skara av yngre lettpåvirkelige folk

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #655 : 19. februar 2011, 10:47 »
når du løper fra en boksing til wsm konk på 2 måneder,og derreter å gå ut å erklære til folket at du skal bli supermann igjen i norges største treningsblad og trekker det tilbake igjen uken etter uten å si noe offentlig mens unge mennesker som ser opp til dette individ enda sitter å leser det han nettopp erklærte og gleder seg er det noe seriøst galt og må man tåle å få høre det litt som offentlig person uten at det er kritikkverdig i mine øyne,om det var bjørn daehlie eller hvem som helst

jeg lever ikke gjennom arild,jeg driver ikke engang med noen av de sportene han har holdt på med og bryr meg fint lite om hva han velger

Men benytter meg av friheten til å si min mening rundt den sportslige måten å gjøre visse ting på ovenfor en åpenbar stor fan/etterfølger skara av folk

Med all respekt å melde, hvorfor er du så bitter for dette? Hvorfor bryr du deg?

Utlogget jekkern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #656 : 19. februar 2011, 10:48 »
Med all respekt å melde, hvorfor er du så bitter for dette? Hvorfor bryr du deg?

jeg tror ikke jeg fikk sagt det klarere i innlegget du siterer,les det så mange ganger som kreves for å forstå det

er du et idol og en offentlig person,spesielt så i fokus han har vært for de yngre bærer du et visst ansvar for å gjøre ting med måte

på samme måte som du ikke kaller en motstander som velger å gi seg i en kamp jævla feiging og blir sur når du blir tildelt seier fordi han gav seg,som VG ga han litt media-juling for

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #657 : 19. februar 2011, 18:05 »
jeg tror ikke jeg fikk sagt det klarere i innlegget du siterer,les det så mange ganger som kreves for å forstå det

er du et idol og en offentlig person,spesielt så i fokus han har vært for de yngre bærer du et visst ansvar for å gjøre ting med måte

på samme måte som du ikke kaller en motstander som velger å gi seg i en kamp jævla feiging og blir sur når du blir tildelt seier fordi han gav seg,som VG ga han litt media-juling for

Mener du at arild skal tenke på andres behov før sine egne?

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #658 : 19. februar 2011, 18:12 »
Ja, selvfølgelig? Han kan da ikke være så egoistisk at han bare tenker på seg selv og sitt? Familie, venner, jobb osv

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #659 : 19. februar 2011, 18:14 »
Ja, selvfølgelig? Han kan da ikke være så egoistisk at han bare tenker på seg selv og sitt? Familie, venner, jobb osv

Ja ikke sant. Tenk på alle stakkars guttene som blir såååå skuffet og river ned plakaten på rommet, og kaster nordic power tilskuddene i dass nå. *Snufs* for en egoist altså...;-)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!