avstemning
Spørsmål: hva burde han satse på?
selvsagt kjør på får faen - 391 (52.7%)
boksing - 44 (5.9%)
mma - 76 (10.2%)
legge opp - 93 (12.5%)
bygger - 119 (16%)
maraton Huh - 13 (1.8%)
5 mila - 6 (0.8%)
Stemmer totalt: 600

Skrevet av Emne: Arild haugen strongman igjen  (Lest 612813 ganger)

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1050 : 25. oktober 2011, 21:53 »
Jeg kan ikke si at jeg har merket noe særlig attitude fra Espen sin side, da er det verre med Arild og Skog.

Dette er snakk om showmanship på konk som alle andre, ikke at han har noe attitude på privaten. Hele trønderbataljonen er svært så jordnære og hyggelige karer.  Smiley

Utlogget Tom2k

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 318
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 318

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1051 : 25. oktober 2011, 22:01 »
På konker har jeg heller ikke sett så mye attitude fra han.. det være seg det som blir vist på tv Smiley

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1052 : 25. oktober 2011, 22:05 »
Dette er snakk om showmanship på konk som alle andre, ikke at han har noe attitude på privaten. Hele trønderbataljonen er svært så jordnære og hyggelige karer.  Smiley

Jeg er meg selv hvertfall Smiley Og at noen liker det eller ikke liker det er helt ok.. Såpass trygg på meg selv er jeg. Og hvist folk oppfatter meg som at jeg har en dårlig attitude, som sakt tidligere i tråden her, så sier jeg at det er helt ok. Alle kan ikke like alle osv osv... Kan trøste dere med at jeg var mye verre før Smiley hehe...

Husker før på konker, så gikk jeg rundt og sparka utøvere i legger, tråkket de på føtter, wett willy i øret osv osv Smiley Jeg gjorde dette spes på Frank Nagy. Alt for å kødde med utøver slik at de gjorde feil under øvelser osv... Slik at sinnet og fokuset var på meg istedefor øvelsen de skulle gjøre... Hahaha.. Faen jeg var en tosk Smiley haha.. Men, men.. 20år, kan nesten ikke lastes for dette. Alle gjør dumme ting når de er 20år Smiley


Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1053 : 25. oktober 2011, 22:08 »
På konker har jeg heller ikke sett så mye attitude fra han.. det være seg det som blir vist på tv Smiley

Jeg er meg selv.. Enkelt og greit. Ikke noe er gjennomtenkt. Sier og gjør akkurat det som kommer i hode på meg der og da Smiley Slik er jeg nesten alltid. Sier ting før jeg tenker. Noen ganger kan det være litt dårlig, men man får ett ærlig svar uansett da hvertfall Smiley

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1054 : 25. oktober 2011, 22:11 »
Har som sagt sansen for hele gjengen, Skog møter jeg noen ganger på byen, Gjerdrum skaffet meg jobb når jeg flyttet hit og du (Espen) virker da akkurat like grei på gymmet. Litt samme type som Bull og de andre stærkingene...  Tongue

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1055 : 25. oktober 2011, 22:51 »
Selv om Skog og Vegar nå er ute
I hvilken grad er egentlig Skog ute? Er han skadet, men tent på å komme tilbake ASAP eller er Richard ved å legge opp? Vil isåfall være et stort tap for sporten - han og Arild ble to rivaler hele strongman-publikummet vil se igjen tror jeg.

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1056 : 25. oktober 2011, 23:58 »
Hadde det vært en sånn dere løsning som Muslimer ber nordmenn på te som gikk på tv, bare at muslimene hadde vært Strongman gutta som ber nordmenn på te, vill jeg drukki te med Aune utifra den oppfatning jeg har av Espen: Omsorgsfull, jordnær, byr på seg selv, har ikke en haug av unnskydlninger hvorfor han ikke vant eller plasserte seg bedre, Setter ikke sinnsyke mål som i realiteten ikke vil gå, han er en fighter å har motbevist de flestes teorier om at Espen aldri kom til å bli NSM.

La mannen få lov å være litt høy på at han har blitt NSM og har vært i WSM etter 10 år med slitt, Å den dere fjasinga mellom guttan som dem har drevet med siden tidenes morgen, er ikke noe ulikt av det jeg og dere har med kompiser vis dere tenker dere godt om;)

Om Richard hadde stilt uten rygg skadden på Nsm skal jeg love dere at den hadde han ikke bare kommet å tatt lett og Espen har vel vært nærmere Wsm finale enn det Skog noen gang har vært vis jeg ikke tar feil?

Utlogget Frank T Tank

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 235
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 235

  • Failure is not an option..Drammen Strongman
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1057 : 26. oktober 2011, 00:13 »
Bra han slår oss i noe da hvertfall Wink Det er jo fremgang Smiley

Det var det jeg mente, at han slår dere i markløft nå siden alle er skada c",) ho ho
140kgx3m farmers
410 kgx3m Yoke
180 kgx1 Stein H=110 cm
450 kgx4 Dekk
121 kg Stokk
116 kg Apollons

Strongman Training http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88396.msg1419589#msg1419589

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1058 : 26. oktober 2011, 00:26 »
Om mitt ord skulle bety noe, og det burde det gjøre fordi jeg er Mr.Attitude, så er Espen en kjernekar. Han er en fantastisk person og få er nok like god kompis som han kan være for sine venner. Det eneste negative som kan sies om han, som person, tilhører fortiden. Og da kun hva gjelder damer, konkurrenter eller bråkmakere på byen. Hadde det ikke vært for denne fortiden så hadde han imidlertid ikke fått tilnavnet Bøs, og hvordan hadde det vært om Espen Aune ikke hadde hatt tilnavnet Bøs? Da hadde det vært kjedelig.

Vegar Gjerdrum er også en mann jeg bare har positivt å si om. En fantastisk mann som er god mot alle og hjelper alle rundt seg. Venner og konkurrenter. Veldig jordnær, ærlig og oppriktig. Og hvis det er noe går han aldri rundt grøten.

Richard Skog er også en fantastisk mann. Han har integritet og stor respekt for andre. Spesielt kjæresten og kona si som han gjør mer for enn noen mann noen gang har gjort for noen dame. Det er umulig å beskylde en mann som jobber med å pleie oldemødre for å ha dårlig attitude.

Arild Haugen kjenner jeg ikke, men også han har jeg et godt inntrykk av. Jeg har møtt han én gang og vi kom godt overens. Han kom og hentet oss på Sola flyplass da vi skulle se på VM i styrkeløft i Stavanger.

Poenget, som mange andre sier, er at alle disse personene er gode mennesker som man ikke skal dømme på sitater sagt på TV, i konkurranser eller skrevet på Treningsforum. Det er ikke dem. Det er imaget deres.

Hilsen,
The best there was
The best there is
The best there ever will be
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Imperiosus

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 81
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1059 : 26. oktober 2011, 09:14 »
Jeg forstår ikke hvorfor dette plutselig ble en tråd om alle strongmen i Norge. Jeg vet personlig at de fleste strongmen i norge er kjempe karer. Det jeg skrev var ment som et utsagn mot Bøs og ikke andre. Og mitt poeng fikk han selv frem her:
Jeg er meg selv hvertfall Smiley Og at noen liker det eller ikke liker det er helt ok.. Såpass trygg på meg selv er jeg. Og hvist folk oppfatter meg som at jeg har en dårlig attitude, som sakt tidligere i tråden her, så sier jeg at det er helt ok. Alle kan ikke like alle osv osv... Kan trøste dere med at jeg var mye verre før Smiley hehe...

Husker før på konker, så gikk jeg rundt og sparka utøvere i legger, tråkket de på føtter, wett willy i øret osv osv Smiley Jeg gjorde dette spes på Frank Nagy. Alt for å kødde med utøver slik at de gjorde feil under øvelser osv... Slik at sinnet og fokuset var på meg istedefor øvelsen de skulle gjøre... Hahaha.. Faen jeg var en tosk Smiley haha.. Men, men.. 20år, kan nesten ikke lastes for dette. Alle gjør dumme ting når de er 20år Smiley



tjukk
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training. What a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable. -Socrates

Å være opptatt av helse er det største hinder for et godt liv -Platon 427 år f.Kr


Glenn Ole Lie

Utlogget KjartanAN

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 74
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 74

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1060 : 26. oktober 2011, 10:01 »
Stå på Espen Grin
Nord Norges Sterkeste Mann 2012: 7 plass
Nord Norges Sterkeste Mann 2013: 5 plass

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1061 : 26. oktober 2011, 10:13 »
Jeg forstår ikke hvorfor dette plutselig ble en tråd om alle strongmen i Norge. Jeg vet personlig at de fleste strongmen i norge er kjempe karer. Det jeg skrev var ment som et utsagn mot Bøs og ikke andre. Og mitt poeng fikk han selv frem her:  


Ja, jeg kan tåle at en 21år gammel gutt fra Drammen ikke liker min attitude. Spes når jeg slengte skit om Drammens store sønn Ole Martin Wink

At det ble en diskusjon om hele strongman Norge, er vel fordi du tok opp min NSM tittel, og sa mer el mindre at den eneste grunnen til at jeg vannt var fordi OM, Arild, Skog og Øksa ikke var med. Og kanskje at jeg hadde en dårlig attitude også var en grunn. Det var det plutselig flere som hadde en mening om dette, og de fleste delte vel ikke din mening. Jeg synes personlig at du sier at jeg vannt fordi at noen ikke deltok er å rakke ned på de som faktisk var med også jeg. I det utsagnet sier du ikke bare at jeg kanskje ikke var en verdig vinner, men at også BAS og Rørbakken ikke var verdige konkurrenter feks. Noe som jeg absålutt føler de er!
Tror faktisk du er den første som sier jeg har en dårlig attitude Wink Men som sakt, tåler det fint. Fritt land, og man har lov til å mene det man vil. Får man ikke lov til å utrykke seg selv, være seg selv osv, ja da er man ingenting! Smiley

Utlogget Imperiosus

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 81
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1062 : 26. oktober 2011, 10:42 »
Ja, jeg kan tåle at en 21år gammel gutt fra Drammen ikke liker min attitude. Spes når jeg slengte skit om Drammens store sønn Ole Martin Wink

At det ble en diskusjon om hele strongman Norge, er vel fordi du tok opp min NSM tittel, og sa mer el mindre at den eneste grunnen til at jeg vannt var fordi OM, Arild, Skog og Øksa ikke var med. Og kanskje at jeg hadde en dårlig attitude også var en grunn. Det var det plutselig flere som hadde en mening om dette, og de fleste de
lte vel ikke din mening. Jeg synes personlig at du sier at jeg vannt fordi at noen ikke deltok er å rakke ned på de som faktisk var med også jeg. I det utsagnet sier du ikke bare at jeg kanskje ikke var en verdig vinner, men at også BAS og Rørbakken ikke var verdige konkurrenter feks. Noe som jeg absålutt føler de er!
Tror faktisk du er den første som sier jeg har en dårlig attitude Wink Men som sakt, tåler det fint. Fritt land, og man har lov til å mene det man vil. Får man ikke lov til å utrykke seg selv, være seg selv osv, ja da er man ingenting! Smiley
Ingen som får lov til å kødde med kongen av Drammen nei! Wink Men peace out! Back on topic..
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training. What a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable. -Socrates

Å være opptatt av helse er det største hinder for et godt liv -Platon 427 år f.Kr


Glenn Ole Lie

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1063 : 26. oktober 2011, 11:36 »
Min vurdering!

- Ole Martin - kjempesøt stilfaren kosebamse! Trivelig!
- Espen - bare hilst og sånn, men smilende, gosselig og trivelig hver gang...selv rett før markløft på NSM. Trivelig!
- Arild - usedvanlig trivelig og reflektert...og ikke minst til stede. Rett fra levra på en svært positiv måte, og slikt liker nå jeg! Trivelig!
- Richard - veldig dempet, jordnær og behagelig person ut fra det lille jeg har pratet med ham. Trivelig!

Alt i alt ganske så ordinære og trivelige mennesker til tross for sitt "noe" ekstraordinære yttre. Jeg hadde selvfølgelig lett slått dem alle, men det er nå en sak som ikke behøver å nevnes her. Smiley

Case closed!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget jan_erik

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

  • Styrkeløfter
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1064 : 26. oktober 2011, 15:59 »
synes absolutt du  er en verdig vinner bøs, synes også at man kan ha litt attitud uten at det skal gjøre noe.

gleder meg  til og få muligheten til og få møtte dere etter vært
stevne pers

benk 135  bøy 192,5  mark 190 (mark uten utstyr)

trenings pers 

benk 140 bøy 185   mark 190  MP 70

Uten utstyr
benk 120 bøy 145  mark 190

Trenings logg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!