avstemning
Spørsmål: hva burde han satse på?
selvsagt kjør på får faen - 391 (52.7%)
boksing - 44 (5.9%)
mma - 76 (10.2%)
legge opp - 93 (12.5%)
bygger - 119 (16%)
maraton Huh - 13 (1.8%)
5 mila - 6 (0.8%)
Stemmer totalt: 600

Skrevet av Emne: Arild haugen strongman igjen  (Lest 610644 ganger)

Utlogget jekkern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1230 : 05. november 2011, 23:39 »
Enig...er det noen som ikke mangler fokus så er det Arild. Han er ikke akkurat født så stor som det han er nå, det ligger en film tidligere i denne tråden hvor det er bilder av Arild når han er rundt 15-16 år, han er ikke akkurat svær på de bildene Wink Arild ER fokus Wink Tongue

det er riktig

tullinger her inne mente jo han var "født sånn" og ikke blitt sånn,husker jeg....

Utlogget jekkern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1231 : 05. november 2011, 23:49 »
Tullinger Tongue ingen blir født sånn Tongue hahaha

å joda..var faktisk mange her inne også som hang seg på den også husker jeg

det er nok tidligere i denne trådne

Utlogget erikv2

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1232 : 06. november 2011, 03:35 »
"Ærlighet, rettferdighet, ydmyket ovenfor andre mennesker og respekt. Det er egentlig enkle leveregler" - fra intervjuet.

Har alltid synes Arild fremstår som utrolig sympatisk. Håper det går bra med ham =)


Utlogget erikv2

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1233 : 06. november 2011, 03:37 »
Er vel ingen kropper som trenger et helt års pause.

aldri si aldri.

Bjørgen trengte flere år på å komme seg.

Utlogget jekkern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1234 : 06. november 2011, 07:30 »
Seriøst?

ja

syntes feks disse to her går langt i denne troen bare i denne tråden:

Steven Seagal
«Og nei Arild var ikke en vanlig gutt»(et mirakel sendt ned fra vårherre)
B.B
«For det første er det ingen av dere som har kjennskap til om eller hva hverken Haugen eller "de utenlandske" utøverne putter i seg. Bare en haug med fjortiser som sitter å synser og tror at roids er alt som skal til. 1 av 10.000 har kanskje anlegg for dette. Jeg utfordrer en av dere som klarte 40 kg i benk første gang å bruke roids til dere pisser olje og driter tabisser til å prøve å bli halvparten så sterk som disse gutta»

Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1235 : 06. november 2011, 12:27 »
Den øverste der er nok ironi Smiley (håper jeg hvertfall...)
Han andre påpeker jo at det er ikke alle som har annlegg for å bli svær Smiley Ikke at Arild er født sånn Smiley Arild er født som en "normal gutt" og begynnte tidlig å trene hardt og ha et bra kosthold, og er med det blitt sånn han er nå fordi han hadde annlegg til å bli svær Smiley Jeg kan sette samboeren min på akkurat samme diett og trening som Arild har gjort siden han var guttunge, det er ikke dermed sikkert at samboeren min blir like svær Smiley

"Trene og ha et bra kosthold" ? Det har faen meg lite å gjøre med at han går fra 115kg den ene måneden, til 140kg med samme fettprosent i mnd nummer 3. Man skal gomle riskaker noen år for at det skal kunne skje. Kanskje kunne samboeren din blitt like svær med lik "diett" som Herr Haugen.

Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1236 : 06. november 2011, 12:45 »
Er ikke alle her i verden som har annlegg for å bli svære. Og Arild er ikke født svær og veltrent. Sorry å måtte sprenge den bobblen for deg altså men sånn er det desverre ikke. Han har trent siden han var guttunge, spist riktig og siden han er så heldig å ha de genene han har så har han blitt så stor som han er. Er ikke alle som kan bli så store, uansett hvor mye de trener og spiser, og uansett hva fettprosenten er. Hvertfall ikke uten å bruke steroider og annet tull.

Hehe, takk for at du endelig fikk meg ut av bobla Wink men forstår jeg deg rikgtig, du tror oppriktig at Haugen ikke bruker steroider og "annet tull"?

Utlogget Bjoennes

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 860
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 860

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1237 : 06. november 2011, 12:54 »
Arild Haugen er nok ikke ren dessverre, men med den kostholde hans ellers så er han nok mye sunnere enn mange andre her inne.
21år
115kg
190cm

170 benk 140x2 bøy 170x5 mark

Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1238 : 06. november 2011, 12:58 »
Jeg har kun sagt at Arild ikke er født svær, sånn som du anntyder at du tror han er. Han har gode gener, og om han har brukt steroider så får de være hans sak.
Noen mennesker kan bli store all natural, andre ikke. De som velger å bli store uten steroider bruker lenger tid, men når samme mål til slutt de også. Helt ærlig syes jeg de som klarer det uten bruk kan være dobbelt så stolte av seg selv som de som bruker.
Poenget mitt er: Noen har annlegg for å bli store. Andre har det ikke.


Grei skuring det, og om Arild Haugen har og noen gang har hatt anlegg for å bli svær, typ O. Dahl ren får vi aldri vite. Den glorifiseringen av hans talent, ja, talent har han, et respondertalent på doping, "begynner" å bli tåpelig.

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1239 : 06. november 2011, 13:15 »
Å ha 'anlegg' for å bli svær... OD har brukt 20 år på å bli stor, Arild brukte 2 år. Det viktigste er dedikasjon og trening. Er man 185cm og mann kan de fleste klare å nå 130kg kroppsvekt. Men de aller færreste orker å trene og spise det som trengs.
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1240 : 06. november 2011, 13:17 »
Så du er altså enig i at dersom en har genene og annlegget for det kan en bli stor med hard jobbing, strengt kosthold og null og niks doping? Da er vi jo enige da Smiley

Jess, over mange mange år. I din hengivenhet til Haugens talent og gener er jeg derimot ikke enig.

Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1241 : 06. november 2011, 13:24 »
Ja det tar lenger tid å bli svær om en trener rent. Men det er ikke alle som klarer å bli store uansett hvor mye de trener og spiser riktig.

Mange av disse begynner da med bol og blir derfor "svære" allikevel og ender deretter opp som posterboy for gener og talent. Wink

Utlogget mike93

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 187
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 187

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1242 : 06. november 2011, 13:29 »
Mange av disse begynner da med bol og blir derfor "svære" allikevel og ender deretter opp som posterboy for gener og talent. Wink

indeed...

Ser man på kostholdet til mange "talenter" er det ofte dårlig, og treningsøktene er ikke alltid planlagt og man blir fykende rundt. skikkelig talent

Utlogget DreRacing

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 125
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 125

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1243 : 06. november 2011, 14:40 »
My point exactly Tongue
Eneste jeg ville frem til her er at Arild ikke er FØDT svær Wink
Og at alle har forskjellige gener, noen er heldige å kan bli svære, andre jukser med steroider og blir svære Smiley For det er faktisk folk som har blitt svære uten å bruke annet en kylling å brokkoli Wink

må desverre skuffe deg der, man blir ikke svær på bare kyling og brokkoli...
at arild haugen har ett talent innen strongman bør det da ikke være noen tvil om, bare se på NSM 06 om det skulle være noen tvil om det. ALLE kan IKKE bli arild haugen!
kan ikke bare folk holde seg til realiteten

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1244 : 06. november 2011, 15:20 »
My point exactly Tongue
Eneste jeg ville frem til her er at Arild ikke er FØDT svær Wink
Og at alle har forskjellige gener, noen er heldige å kan bli svære, andre jukser med steroider og blir svære Smiley For det er faktisk folk som har blitt svære uten å bruke annet en kylling å brokkoli Wink

DUUUUUUUUUUDE!!! ? Ikke nok kalorier i brokkoli og kylling til at man klarer å bli svær av bare det! OMG!!!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!