avstemning
Spørsmål: hva burde han satse på?
selvsagt kjør på får faen - 391 (52.7%)
boksing - 44 (5.9%)
mma - 76 (10.2%)
legge opp - 93 (12.5%)
bygger - 119 (16%)
maraton Huh - 13 (1.8%)
5 mila - 6 (0.8%)
Stemmer totalt: 600

Skrevet av Emne: Arild haugen strongman igjen  (Lest 610697 ganger)

Utlogget lokey

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 635
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 635

  • Hey Crabman!
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1395 : 30. januar 2012, 16:55 »
Mye fram og tilbake på dere tynninger her nå Smiley hahaha

Jeg har snakket kort med Arild før helgen. Kort oppsumert var han da ca 115kg, og sleit med betennelse i akilles pga mye løping og vekt tap. Skulle med handen på hjerte ikke stille på noe NSM 2012, sa han da. Skal etter planen løpe maraton. Men stillte opp på NSM om Svend ville ha hans tjenester. Da som dommer eller noe annet. Så det blir vel slik som ifjor Skog og Arild som dommere og fortball spillere Wink

Men nå må dere la Arild seile sin egen sjø! Jeg kan skjønne dere fans blir forvirret med mye fram og tilbake, meg inkl Wink
Men uansett så la arild få gjøre det han vil selv. Ja, han hadde sikkert blitt WSM om han hadde fortsatt. Men vil han det ikke selv 100%, så blir han aldri det.
NSM blir heller ikke noe dårligere show uten Arild. Blir ikke dårligere uten meg, Skog heller for den saks skyld. Showet blir sinnsykt i år, spesiellt for folket i gata. Som faktisk betaler mest penger for å se NSM.

Som jeg har sakt tidligere her på forumet, så er det folket i gata som holder NSM på TV2 osv. Ikke dere her på treningsforum. Dere fans her på treningsforum, som jeg setter stor pris på, er en stro del av strongman og NSM uten tvil. Men om vi skal stikke hode i jorda så er det folket i gata som er i flertall. Og derfor er de som man må tenke på mest. Og de vet ikek hvem jeg er eller Aridl er, tror jeg da(kan ta feil der). De kommer for å se NSM, og NSM som ett show. Og se på store mannfolk løfte ting som ikke andre mennesker kan gjøre.

NSM blir stort i år!! Smiley Bare vent til all info kommer ut og er 100% bekreftet Wink

Blir kanon det Smiley Håper å få seg deg i NSM Bøs, hvis ikke regner jeg hvertfall med at du gruser Arild i marathon iført lilla sykkelshorts og pannebånd! Det hadde vært et syn for guder!
Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99719.new

Status:
2x160 - 150 - 200
Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123729.msg1831570;topicseen#new

Mål:
Holde meg fri for skader, vokse godt, kose meg på trening!

Utlogget Trond Øines

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 25

  • Bøy 201011 220kg
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1396 : 30. januar 2012, 23:16 »
Mye fram og tilbake på dere tynninger her nå Smiley hahaha

Jeg har snakket kort med Arild før helgen. Kort oppsumert var han da ca 115kg, og sleit med betennelse i akilles pga mye løping og vekt tap. Skulle med handen på hjerte ikke stille på noe NSM 2012, sa han da. Skal etter planen løpe maraton. Men stillte opp på NSM om Svend ville ha hans tjenester. Da som dommer eller noe annet. Så det blir vel slik som ifjor Skog og Arild som dommere og fortball spillere Wink

Men nå må dere la Arild seile sin egen sjø! Jeg kan skjønne dere fans blir forvirret med mye fram og tilbake, meg inkl Wink
Men uansett så la arild få gjøre det han vil selv. Ja, han hadde sikkert blitt WSM om han hadde fortsatt. Men vil han det ikke selv 100%, så blir han aldri det.
NSM blir heller ikke noe dårligere show uten Arild. Blir ikke dårligere uten meg, Skog heller for den saks skyld. Showet blir sinnsykt i år, spesiellt for folket i gata. Som faktisk betaler mest penger for å se NSM.

Som jeg har sakt tidligere her på forumet, så er det folket i gata som holder NSM på TV2 osv. Ikke dere her på treningsforum. Dere fans her på treningsforum, som jeg setter stor pris på, er en stro del av strongman og NSM uten tvil. Men om vi skal stikke hode i jorda så er det folket i gata som er i flertall. Og derfor er de som man må tenke på mest. Og de vet ikek hvem jeg er eller Aridl er, tror jeg da(kan ta feil der). De kommer for å se NSM, og NSM som ett show. Og se på store mannfolk løfte ting som ikke andre mennesker kan gjøre.

NSM blir stort i år!! Smiley Bare vent til all info kommer ut og er 100% bekreftet Wink


Veldig inspirerende innlegg Aune. Håper dog likevel og se de fleste av de profilerte navnene under NSM 2012. Enten som utøver, dommer eller fotballspiller :-)

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1397 : 30. januar 2012, 23:33 »
Da må ikke du legge opp i så fall! Da går jo hele nsm i dass  Cry

Å? Vi Menn er jo sponsorer, alltids noe å se på..
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1398 : 31. januar 2012, 08:54 »
Sad

Da må ikke du legge opp i så fall! Da går jo hele nsm i dass  Cry

Jeg er der nokk Smiley

Blir kanon det Smiley Håper å få seg deg i NSM Bøs, hvis ikke regner jeg hvertfall med at du gruser Arild i marathon iført lilla sykkelshorts og pannebånd! Det hadde vært et syn for guder!

Skal love dere at maraton skal jeg ALDRI begynne med Smiley

Veldig inspirerende innlegg Aune. Håper dog likevel og se de fleste av de profilerte navnene under NSM 2012. Enten som utøver, dommer eller fotballspiller :-)

Regner med at alle nye og gammel profiler er til stede på NSM 2012 Smiley

Utlogget jekkern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1399 : 02. februar 2012, 09:42 »

Som jeg har sakt tidligere her på forumet, så er det folket i gata som holder NSM på TV2 osv. Ikke dere her på treningsforum. Dere fans her på treningsforum, som jeg setter stor pris på, er en stro del av strongman og NSM uten tvil. Men om vi skal stikke hode i jorda så er det folket i gata som er i flertall. Og derfor er de som man må tenke på mest. Og de vet ikek hvem jeg er eller Aridl er, tror jeg da(kan ta feil der). De kommer for å se NSM, og NSM som ett show. Og se på store mannfolk løfte ting som ikke andre mennesker kan gjøre.

NSM blir stort i år!! Smiley Bare vent til all info kommer ut og er 100% bekreftet Wink


Arild dro såpass mange nye folk til tv skjermen fordi han var såpass ekstrem i utseende..richardo er sikkert flinkere,men arild ser verre ut,det er det som fenger mye her blandt folk,det er ikke så gøy å se halvfeite relativt vanlige bønder løfter mye ikkesant=)selv om de er gode...for å snakke fra levra,det er selvsagt litt moro,men det blir ikke det samme

om de kjøyrer i seg masse veksthormoner og jævlig mye mer steroider og drit og møkk,så blir det moro for mannen i gata å se noen andre der også,slik det er å se mariuz eller poundstone

det kommer vell en ny sinnsyk type med tiden som gir faen =)

Utlogget arnold500

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 25

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1400 : 03. februar 2012, 03:43 »
kan ikke alle navie idioter her begynne og forstå hvorfor det egentlig er så mye fram og tilbake med arild haugen? veldig få mennesker som har hatt så mye vilje som han i strongman og han er ikke bare impulsiv som driver og bytter sport hele tia. Han har brukt steroider i sinnsyke doser og vert verre en de fleste derfor måtte han slutte før han sikkert hadde dødd.

Utlogget KjartanAN

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 74
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 74

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1401 : 03. februar 2012, 10:03 »
Syns mye at det som blir skrevet her er bare rett og slett dumt, mange "store" ord fra personer som egentlig ikke har peiling!!!!! Angry Angry
Nord Norges Sterkeste Mann 2012: 7 plass
Nord Norges Sterkeste Mann 2013: 5 plass

Utlogget Tommy1986

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 920
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 920

  • If the bar ain't bending you are just pretending.
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1402 : 03. februar 2012, 11:39 »
Heilt jævlig å sitte å lese alt drittet som blir lagt ut her!!! la som sagt arild få seile sin eigen sjø og gjøre som han vil som Espen skriver... jævlig lett å kritisere personer når dere sitter å fiser bak en pc-skjerm. Enig med at det har vært litt frem og tilbake med arild, men den mannen har fått såpass stor respekt fra meg med det han har oppnådd at han skal få gjøre hva faen han vil. Kom dere på trening forumrotter!!!
4 plass Norges sterkeste mann -105kg 2013
2 plass Exhale strongman åpen klasse 2014
10 plass Norges sterkeste mann 2014
2 plass Hamar strongman challenge 2015
3 plass Svelvik strongman open

Sponsorer:
Oneco Tecnologies as
Ola skophamar røyrleggjarservice as
Avery dennison NTP as
Ole Mads Norenberg sand og singel

Utlogget arnold500

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 25

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1403 : 03. februar 2012, 20:25 »
når kritiserte jeg han? jeg sa det er få som har så mye vilje som han med strongmantreningen og at han ikke er bare impulsiv som mange sikter til.

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1404 : 03. februar 2012, 20:36 »
Heilt jævlig å sitte å lese alt drittet som blir lagt ut her!!! la som sagt arild få seile sin eigen sjø og gjøre som han vil som Espen skriver... jævlig lett å kritisere personer når dere sitter å fiser bak en pc-skjerm. Enig med at det har vært litt frem og tilbake med arild, men den mannen har fått såpass stor respekt fra meg med det han har oppnådd at han skal få gjøre hva faen han vil. Kom dere på trening forumrotter!!!
Det er utrolig lett å kritisere på nettet, men Arild har fint lagt opp til spekulasjoner rundt seg selv. Er ikke mange månedene siden han var "svær" i kjeften. Han skulle løfte dobbelt så mye som alle andre strongmen her i Norge innen kort tid. Han hadde nesten fråde rundt kjeften da han sa det. Skulle bare mangle at vi andre spekulerer. Hvor mange ganger har ikke Arild lagt opp, for så å gjøre "comeback"?

Han har selv likt å vise seg i mediabildet, da hadde han også kunne lagt alle spekulasjoner rundt seg selv død. Han har ikke sagt et ord, men jeg regner med dette er noe Arild vil selv. Det er ikke verre enn at han svarer på f.eks. Facebook. Flere som har spurt der, men han unnlater å svare.

når kritiserte jeg han? jeg sa det er få som har så mye vilje som han med strongmantreningen og at han ikke er bare impulsiv som mange sikter til.
Du sier han har vært proppfull av steroider, da tenker de som leser automatisk at Arild har lagt opp pga advarsel fra legen. Har du noe bevis på det? For alt vi vet så har Arild gått lei, fått seg en Chihuahua som han bruker all sin tid på.

Hverken du eller jeg vet noenting om hvorfor Arild ikke vil tilbake til strongman.  Skjønner godt at du tenker det du tenker, du er ikke den eneste, men samtidig så vet vi ikke... det blir bare spekulasjoner. Da er det grei at man tenker litt "lavt" fram til vi har noe som er håndfast.
Smil med det smilet du har.

Utlogget jekkern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1405 : 03. februar 2012, 21:38 »

Du sier han har vært proppfull av steroider, da tenker de som leser automatisk at Arild har lagt opp pga advarsel fra legen. Har du noe bevis på det?.

det var det jeg trodde når han "la opp"etter treningsforum magasinet...helt til han kom tilbake igjen et par mnd senere..enda verre enn før

Utlogget jekkern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1406 : 03. februar 2012, 21:38 »
kan ikke alle navie idioter her begynne og forstå hvorfor det egentlig er så mye fram og tilbake med arild haugen? veldig få mennesker som har hatt så mye vilje som han i strongman og han er ikke bare impulsiv som driver og bytter sport hele tia. Han har brukt steroider i sinnsyke doser og vert verre en de fleste derfor måtte han slutte før han sikkert hadde dødd.

arild er det deg ?

Utlogget arnold500

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 25

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1407 : 04. februar 2012, 20:06 »
det som er morsomt av dere er at dere kan ikke vite hvor jeg har får vite det av det fins mange i norge som kjenner arild det går rykter. i tillegg til at det høres veldig sansynlig ut. sitt og forvsar doping bruk hvem bryr seg er ingen hemmelighet at alle de boler. jeg fikk høre at jay cutler har liggi på ca 30 units vekst og arild var oppi 45 units dagen. dt er sinnsyke doser

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1408 : 04. februar 2012, 20:12 »
Da kan du vel si hvor du har dette fra? Kjenner du kanskje Jay Cutler også?

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1409 : 04. februar 2012, 20:19 »
Da kan du vel si hvor du har dette fra? Kjenner du kanskje Jay Cutler også?

ble du overrasket altså?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!