avstemning
Spørsmål: hva burde han satse på?
selvsagt kjør på får faen - 391 (52.7%)
boksing - 44 (5.9%)
mma - 76 (10.2%)
legge opp - 93 (12.5%)
bygger - 119 (16%)
maraton Huh - 13 (1.8%)
5 mila - 6 (0.8%)
Stemmer totalt: 600

Skrevet av Emne: Arild haugen strongman igjen  (Lest 610614 ganger)

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1440 : 17. februar 2012, 21:28 »
Long time no see, Ole Ø.

Hvordan er formen?

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1441 : 17. februar 2012, 21:44 »
Long time no see, Ole Ø.

Hvordan er formen?

Han visste han ikke klarte å svare for seg mer, så han logget like gjerne av.

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1442 : 17. februar 2012, 22:54 »
Han visste han ikke klarte å svare for seg mer, så han logget like gjerne av.

Ikke alle bor her på treningsforum.. Bruk litt mer tid på trening istedenfor her så kanskje du en dag klarer å løfte dobbelt av hva du veier i markløft. Wink Og det var vel absolutt ikke noe å svare på. Les det jeg skrev og det du spør meg om. Det har ingen sammenheng.. Jeg skrev at han der loppa ikke har peiling på hva Arild har gjort for å bli slik han var og du spør meg hva som da skal til for å sprette mellom 120kg og 150kg? Hvor er logikken?

Klovn?  Jeg?

Du mener at 400 kg i mark som deløvelse nummer 4 i en tung strongmankonk, i en alder av 22, samtidig som det er 6 pack og blodårer tilstede ikke innebærer bruk av enorme doser med dopingmiddler???


Ja, du. Andre øvelse, ikke fjerde.. Hva jeg mener har lite å si her, og samme gjelder deg. Med mindre du har fakta på bordet så får du holde slike beskyldninger for deg selv. Jeg forstår at du og mange tror/mener det, men hold det for deg selv. Det blir bare spekulasjoner.. Og det blir for dumt å si at dette er en sport som krever at en trøkker i seg så mye at en dør før en er 40år.

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1443 : 17. februar 2012, 22:57 »
Dette er konge Grin

Utlogget Dingus

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 172
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 172

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1444 : 17. februar 2012, 23:06 »
Ikke alle bor her på treningsforum.. Bruk litt mer tid på trening istedenfor her så kanskje du en dag klarer å løfte dobbelt av hva du veier i markløft. Wink Og det var vel absolutt ikke noe å svare på. Les det jeg skrev og det du spør meg om. Det har ingen sammenheng.. Jeg skrev at han der loppa ikke har peiling på hva Arild har gjort for å bli slik han var og du spør meg hva som da skal til for å sprette mellom 120kg og 150kg? Hvor er logikken?

Ja, du. Andre øvelse, ikke fjerde.. Hva jeg mener har lite å si her, og samme gjelder deg. Med mindre du har fakta på bordet så får du holde slike beskyldninger for deg selv. Jeg forstår at du og mange tror/mener det, men hold det for deg selv. Det blir bare spekulasjoner.. Og det blir for dumt å si at dette er en sport som krever at en trøkker i seg så mye at en dør før en er 40år.
Sikker på at du ikke griner, bare pga av at du er samme typen selv Grin
Trener litt

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1445 : 17. februar 2012, 23:08 »
Ikke alle bor her på treningsforum.. Bruk litt mer tid på trening istedenfor her så kanskje du en dag klarer å løfte dobbelt av hva du veier i markløft. Wink Og det var vel absolutt ikke noe å svare på. Les det jeg skrev og det du spør meg om. Det har ingen sammenheng.. Jeg skrev at han der loppa ikke har peiling på hva Arild har gjort for å bli slik han var og du spør meg hva som da skal til for å sprette mellom 120kg og 150kg? Hvor er logikken?

Ja, du. Andre øvelse, ikke fjerde.. Hva jeg mener har lite å si her, og samme gjelder deg. Med mindre du har fakta på bordet så får du holde slike beskyldninger for deg selv. Jeg forstår at du og mange tror/mener det, men hold det for deg selv. Det blir bare spekulasjoner.. Og det blir for dumt å si at dette er en sport som krever at en trøkker i seg så mye at en dør før en er 40år.


Skadet korsrygg, hold markløften min utenfor dette!!! hehe...

Ser du ikke logikken? Du kan jo fortelle oss hva som skal til da for at Arild har blitt sånn som han har blitt istedet for å kalle Power loppa en klovn. Han har jo absolutt rett, er nok få her inne som tviler på det...
Du har jo trent masse med Arild du så du burde jo vite det.


Dette er konge Grin

Jaja, greit på en rolig fredagskveld det!  biggrin

Utlogget Dingus

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 172
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 172

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1446 : 17. februar 2012, 23:10 »

Skadet korsrygg, hold markløften min utenfor dette!!! hehe...

Ser du ikke logikken? Du kan jo fortelle oss hva som skal til da for at Arild har blitt sånn som han har blitt istedet for å kalle Power loppa en klovn. Han har jo absolutt rett, er nok få her inne som tviler på det...
Du har jo trent masse med Arild du så du burde jo vite det.


Jaja, greit på en rolig fredagskveld det!  biggrin
Det er jo det gode proteinpulveret som Arild har fått laget. Og det ene junkfood måltidet han har om dagen. Som har gjort han den han er idag Grin
Trener litt

Utlogget Tollefsen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 756
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 756

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1447 : 17. februar 2012, 23:11 »
Sikker på at du ikke griner, bare pga av at du er samme typen selv Grin

Forsiktig med å slenge med leppa nå du... Wink

Det store "Problemet" med Arild i forhold til oss er jo at han lover og lover, og så går det 3,5 minutter så er det noe heeeelt annet enn det han lovte...
At han propper i seg gunmibjørner eller ikke bryr jeg meg fint lite om, ettersom at det er slik sporten gjerne er..
Men for meg så fremstår han som en useriøs vinglepetter som ikke kan bestemme seg for noe..

Skal jeg være dønn ærlig så tror jeg at disse fallbackene til Arild og periodene med total isolasjon fra medier skyldes "kroppslig svikt" pga medikamenter. Det er kun ærlig synsing fra min side...

Godt å høre at det var liv i Øksa hvertfall Grin
Mandal Treningssenter.

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1448 : 17. februar 2012, 23:12 »
Jævla klovn.. Du vet absolutt ingenting om hva Arild putter i seg eller hva som skal til for å bli en god strongman så please hold kjeft.

Du må være rimelig naiv, eller dum, om du tror Haugen ikke bruker. Det er en grunn til at deltagere i strongman-konkuranser ikke doptestes... jeg tar det for gitt at profesjonelle strongmen bruker dop, intill det motsatte er bevist.

Viking power my ass...

Utlogget Kims1991

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 714
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 714

  • .
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1449 : 17. februar 2012, 23:18 »
sikkert alle vitaminene som har gjort arild så stor:) Skal prøve det samme selv

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1450 : 17. februar 2012, 23:22 »

Skadet korsrygg, hold markløften min utenfor dette!!! hehe...

Ser du ikke logikken? Du kan jo fortelle oss hva som skal til da for at Arild har blitt sånn som han har blitt istedet for å kalle Power loppa en klovn. Han har jo absolutt rett, er nok få her inne som tviler på det...
Du har jo trent masse med Arild du så du burde jo vite det.


Jaja, greit på en rolig fredagskveld det!  biggrin

Ja, jeg har trent mye med Arild men har enda til gode for å se han dra opp ei sprøyte under trening Smiley

Du må være rimelig naiv, eller dum, om du tror Haugen ikke bruker. Det er en grunn til at deltagere i strongman-konkuranser ikke doptestes... jeg tar det for gitt at profesjonelle strongmen bruker dop, intill det motsatte er bevist.

Viking power my ass...

Dum? Jeg har ikke sagt noe om verken det ene eller det andre og kommer til å holde meg for god til det Smiley Du derimot... 

Utlogget Dingus

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 172
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 172

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1451 : 17. februar 2012, 23:24 »
Ja, jeg har trent mye med Arild men har enda til gode for å se han dra opp ei sprøyte under trening Smiley

Dum? Jeg har ikke sagt noe om verken det ene eller det andre og kommer til å holde meg for god til det Smiley Du derimot... 
Han hadde nå vært helt idiot i nøtten hvis han begynte med det på trening! Men at du kan være så naiv å tro han er dopingfri Huh  rofl
Trener litt

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1452 : 17. februar 2012, 23:27 »
Han hadde nå vært helt idiot i nøtten hvis han begynte med det på trening! Men at du kan være så naiv å tro han er dopingfri Huh  rofl

Å herregud. Det var en spøk.. Og les siste innlegget mitt så får du svar på det du spør om.

Utlogget Dingus

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 172
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 172

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1453 : 17. februar 2012, 23:28 »
Å herregud. Det var en spøk.. Og les siste innlegget mitt så får du svar på det du spør om.
I see. Du har ikke sett han gjøre det på trening, men andre steder Grin
Trener litt

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1454 : 17. februar 2012, 23:30 »
Dum? Jeg har ikke sagt noe om verken det ene eller det andre og kommer til å holde meg for god til det Smiley Du derimot... 

Virkelig? Hva skjer med at du (roid?) rager mot alle som hinter til at Haugen bruker da?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!