avstemning
Spørsmål: hva burde han satse på?
selvsagt kjør på får faen - 391 (52.7%)
boksing - 44 (5.9%)
mma - 76 (10.2%)
legge opp - 93 (12.5%)
bygger - 119 (16%)
maraton Huh - 13 (1.8%)
5 mila - 6 (0.8%)
Stemmer totalt: 600

Skrevet av Emne: Arild haugen strongman igjen  (Lest 610683 ganger)

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1680 : 14. juni 2012, 15:28 »
Ditt første innlegg er at du har sikre opplysinger om det. Odds for den ja;)

Arild har jo en kropp som er veldig smidig for svømming. Jeg tipper han stiller i båder marathon og svømming under OL. Han skal sikkert benkpresse de andre utøverne som pauseunderholdning til vill jubel for våte kvinnelige fans.
Smil med det smilet du har.

Utlogget Matsenator

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 152
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 152

Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1681 : 14. juni 2012, 16:01 »
Word on the street sier at Arild skal deffe seg ned til 60kg for så å prøve lykken som jockey.
"Strong people are harder to kill than weak people, and more useful in general. "

Matsenator prosjekt beach 2012 PSMF edition:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=122519.msg1818498;topicseen#new

Utlogget schwenke

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1682 : 20. juni 2012, 00:37 »
Noen som vet hva som faktisk skjer? han løp jo ikke det siridal marathon som han skulle og han har stengt facebook sida si for alle som ikke er venn med han. Hørte også at det var slutt med han og dama.

En fyr på gymmet ga meg denne versionen men han har det med å prate om ting han ikke vet noe om.

Dama slo opp etter han hadde investert mye, han tok det veldig tungt og bare kutta ut hele løpinga. Sitter for seg selv hjemme og kommer sikkert snart til å bli diger igjen siden han nå ikke får familien han drømte om.  Men som sagt har en sterk følelse av at det er bullshit så jeg bare lurer på om noen som vet hva som faktisk stemmer?

Utlogget Tom G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 423
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 423

Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1683 : 20. juni 2012, 00:47 »
Noen som vet hva som faktisk skjer? han løp jo ikke det siridal marathon som han skulle og han har stengt facebook sida si for alle som ikke er venn med han. Hørte også at det var slutt med han og dama.

En fyr på gymmet ga meg denne versionen men han har det med å prate om ting han ikke vet noe om.

Dama slo opp etter han hadde investert mye, han tok det veldig tungt og bare kutta ut hele løpinga. Sitter for seg selv hjemme og kommer sikkert snart til å bli diger igjen siden han nå ikke får familien han drømte om.  Men som sagt har en sterk følelse av at det er bullshit så jeg bare lurer på om noen som vet hva som faktisk stemmer?

Haha.... folk sier så mye piss. De er fortsatt sammen, ifølge han og hun på facebook Smiley
Styrkemål:

Markløft: 300 kg. Knebøy: 250 kg. Benkpress: 200 kg. Dekkflipp: 500 kg. Stein: 200 kg.

Mål for kroppsvekt: 85 kg

LOGG : http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=119454.msg1784290;topicseen#new

Utlogget schwenke

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1684 : 20. juni 2012, 01:17 »
Er sikkert bare sånn at vi som ikke er venn med han på face kan se forhold osv da

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1685 : 20. juni 2012, 04:18 »
Noen som vet hva som faktisk skjer? han løp jo ikke det siridal marathon som han skulle og han har stengt facebook sida si for alle som ikke er venn med han. Hørte også at det var slutt med han og dama.

En fyr på gymmet ga meg denne versionen men han har det med å prate om ting han ikke vet noe om.

Dama slo opp etter han hadde investert mye, han tok det veldig tungt og bare kutta ut hele løpinga. Sitter for seg selv hjemme og kommer sikkert snart til å bli diger igjen siden han nå ikke får familien han drømte om.  Men som sagt har en sterk følelse av at det er bullshit så jeg bare lurer på om noen som vet hva som faktisk stemmer?
Støtter denne, hørte faktisk det samme igår.

Utlogget Tom G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 423
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 423

Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1686 : 20. juni 2012, 10:54 »
Jeg er venn med Arild på FB, og tidligere kunne man se at de var i ett forhold; det vises ikke lengere, så mulig det er slutt ja.

Lives in HommersåkIn a relationshipFrom Sirdal

vet ikke hvordan du ikke kan se at det står men...
Styrkemål:

Markløft: 300 kg. Knebøy: 250 kg. Benkpress: 200 kg. Dekkflipp: 500 kg. Stein: 200 kg.

Mål for kroppsvekt: 85 kg

LOGG : http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=119454.msg1784290;topicseen#new

Utlogget Tom G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 423
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 423

Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1687 : 20. juni 2012, 10:55 »

2012   
In a Relationship with Arild Haugen

og det står det på hennes
Styrkemål:

Markløft: 300 kg. Knebøy: 250 kg. Benkpress: 200 kg. Dekkflipp: 500 kg. Stein: 200 kg.

Mål for kroppsvekt: 85 kg

LOGG : http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=119454.msg1784290;topicseen#new

Utlogget Hardrock_ram

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 463
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 463

  • verdens beste ting er kake
Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1688 : 21. juni 2012, 03:41 »
Jeg har hørt rykter om at Arild er homofil. En kompis av meg har hatt sex med han. Riktignok bare i fylla, så det teller vel ikke ...

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1689 : 21. juni 2012, 20:05 »
Jeg har hørt rykter om at Arild skal ta kjønnsskifteoperasjon, bytte navn til Ariel og leve ut barndommsdrømmen om å konkurere i kvinneklassen i ridesport på en hest han vil kalle "Belle Seniorita".

Seriøst, kan ikke dere Se&Hør-maddafakkas ta å spekkulere i privatlivet til Arild i en annen tråd?

Utlogget Daniel-1989

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 387
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 387

Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1690 : 22. juni 2012, 09:30 »
Jeg har hørt rykter om at Arild skal ta kjønnsskifteoperasjon, bytte navn til Ariel og leve ut barndommsdrømmen om å konkurere i kvinneklassen i ridesport på en hest han vil kalle "Belle Seniorita".

Seriøst, kan ikke dere Se&Hør-maddafakkas ta å spekkulere i privatlivet til Arild i en annen tråd?

LOL.. å så seriøs å sint a gitt..

"LEAVE ARILD ALONE.. LEAVE HIM ALONE!!!"

Utlogget DreRacing

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 125
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 125

Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1691 : 22. juni 2012, 09:36 »
men noen må jo vite noe eller? synd det skulle ende slik med norges råeste strongman

Utlogget zcorpione

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 182
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 182

  • 1.80 , 107,5 kg, ren og pen..
Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1692 : 22. juni 2012, 19:05 »
Begynner å bli alvorlig mykje pissprat her inne no på Arilds si bekostning. sjøl om Arild ikke oppfylle alle dokke andre sine vååååtaste drømma om å fortsette å vere 150 kg og Norges Sterkaste mann i mange år frammover så er det ytterst unødvendig og særs tåpelig å drive å skrive alt faen`s dritt om han .......

det han vil det får han til , om det er balett eller strongman eller maraton eller ka som helst ....men la no mannen få litt fred da , e miiiiiiiinst like nyskjerrig eg på ka han drive på med akkurat NO, men gidd ikkje slenge ut en masse "rykter" om han fordi....

vert kult om man kunne følge denne tråden og faktisk få saklige oppdateringa som går ann å følge med på , men eg har sjølv mista heilt lysta på å sitte å lese innlegga her inne .

mvh Jarnar
Sterk er relativt...

Utlogget Jonas S.K

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 239
  • Honnør: 104
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 239

Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1693 : 22. juni 2012, 20:27 »
Begynner å bli alvorlig mykje pissprat her inne no på Arilds si bekostning. sjøl om Arild ikke oppfylle alle dokke andre sine vååååtaste drømma om å fortsette å vere 150 kg og Norges Sterkaste mann i mange år frammover så er det ytterst unødvendig og særs tåpelig å drive å skrive alt faen`s dritt om han .......

det han vil det får han til , om det er balett eller strongman eller maraton eller ka som helst ....men la no mannen få litt fred da , e miiiiiiiinst like nyskjerrig eg på ka han drive på med akkurat NO, men gidd ikkje slenge ut en masse "rykter" om han fordi....

vert kult om man kunne følge denne tråden og faktisk få saklige oppdateringa som går ann å følge med på , men eg har sjølv mista heilt lysta på å sitte å lese innlegga her inne .

mvh Jarnar
Honnør!

Utlogget Daniel-1989

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 387
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 387

Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1694 : 22. juni 2012, 21:16 »
Begynner å bli alvorlig mykje pissprat her inne no på Arilds si bekostning. sjøl om Arild ikke oppfylle alle dokke andre sine vååååtaste drømma om å fortsette å vere 150 kg og Norges Sterkaste mann i mange år frammover så er det ytterst unødvendig og særs tåpelig å drive å skrive alt faen`s dritt om han .......

det han vil det får han til , om det er balett eller strongman eller maraton eller ka som helst ....men la no mannen få litt fred da , e miiiiiiiinst like nyskjerrig eg på ka han drive på med akkurat NO, men gidd ikkje slenge ut en masse "rykter" om han fordi....

vert kult om man kunne følge denne tråden og faktisk få saklige oppdateringa som går ann å følge med på , men eg har sjølv mista heilt lysta på å sitte å lese innlegga her inne .

mvh Jarnar

å nei Sad du vil ikke lese innleggene her lenger.. virkelig synd altså, virkelig..

kjempe synd på arild, som har folk som skriver om han. virkelig.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!