avstemning
Spørsmål: hva burde han satse på?
selvsagt kjør på får faen - 391 (52.7%)
boksing - 44 (5.9%)
mma - 76 (10.2%)
legge opp - 93 (12.5%)
bygger - 119 (16%)
maraton Huh - 13 (1.8%)
5 mila - 6 (0.8%)
Stemmer totalt: 600

Skrevet av Emne: Arild haugen strongman igjen  (Lest 613003 ganger)

Utlogget Daniel-1989

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 387
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 387

Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1725 : 25. juni 2012, 15:53 »
Here we go again. :Smiley

MMA er en ringsport, med regler som må følges, selvsagt vil en MMA-utøver på 120 kg ha en fordel over en som ikke har lov til å bruke sitt fulle potensiale.

Vet om en "liten asiat" som er militær nærkampinstruktør i en av Forsvarets mest profesjonelle avdelinger... jeg vedder ballene mine på at han hadde vært i stand til å ta livet av stort sett hvem som helst på dette forumet. Hint; brekke nakke, slå inn strupehodet, sparke inn kneskål, knuse øyeeplene.

Du kan skryte av dine 1RM i knebøy eller whatever så mye du vil, du har lite å stille opp med når "Mr. Miyagi" er ute etter blod.

hahahahahha... la meg gjette... du er super fan av bruce lee og trur han kan banke f.eks Junior dos santos eller cain velasquez? ^^

Jeg må le godt her.. hi hi hi.

Utlogget Daniel-1989

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 387
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 387

Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1726 : 25. juni 2012, 15:55 »
Hehe, godt poengtert.  Fyren er "188 høy og 120 kg tung", både tyngre og høyere enn Bøs om dagen, om løftene tilsvarer det han har i kjeften burde de jo være ganske drøye, dog tror jeg nok dette ligger mest i kjeften da Cheesy

Evt, la meg gjette, han har EPISKE løft, men INGEN av de finnes på film eller notert noensomhelst steder Grin

oj høyere enn Bøs, som er normalt høy.. og like tung når han har gått ned mange kilo.. og så?

Dessuten trenger ikke løftene å være voldsomt drøye da helgekriger løfter like mye som en 15 år gammal prepurbertal guttevalp.

Utlogget Jonas S.K

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 239
  • Honnør: 104
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 239

Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1727 : 25. juni 2012, 16:33 »
haha gøy å se at smågutta holder sammen..

få se hvor tøff du er med "afghanistan" bakrunnen din hvis du møter meg mann mot mann da vettu Wink jeg har 8 år med bryting bak meg, veier 120kg, 188cm og løfter over dobbelt så mye som deg.

Nei, du er ikke tøff, du er ingen motstand, du har ingenting du kan stille opp med. Du er og blir en pingle. ferdig snakka. Du kan kose deg med backupen du får fra en 17 år gammal pjokk med armer som dama mi ^^


Anonym, hva heter så du da? du er da like anonym.
Du har gått opp 30-40 kg å klart å bli 10 cm høyere på et år Mr DannY GuettA, aka Daniel-1989 aka Odin S?

Utlogget Daniel-1989

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 387
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 387

Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1728 : 25. juni 2012, 21:35 »
Du har gått opp 30-40 kg å klart å bli 10 cm høyere på et år Mr DannY GuettA, aka Daniel-1989 aka Odin S?

Flere som har lurt på om jeg er Daniel ja. Da jeg bruker den første kontoen han laget. Den ble bannet. så laget han seg ny...

og så introduserte han meg for TF, da var den gamle kontoen "unbanna" så jeg tok likesågodt over den istedenfor å styre med all den driten ved å registrere seg.

Men må være mange patetiske mennesker som klarer å følge så hardt med på den karen, for å vite alle kontoen hans. Har dere ett liv liksom? (a) Nei gutter, begynn å tren mere.. ser jo at det stort set  er pinglene som vet mest om alle her inne og er de som "vet best".


Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1729 : 25. juni 2012, 21:57 »
Flere som har lurt på om jeg er Daniel ja. Da jeg bruker den første kontoen han laget. Den ble bannet. så laget han seg ny...

og så introduserte han meg for TF, da var den gamle kontoen "unbanna" så jeg tok likesågodt over den istedenfor å styre med all den driten ved å registrere seg.

Men må være mange patetiske mennesker som klarer å følge så hardt med på den karen, for å vite alle kontoen hans. Har dere ett liv liksom? (a) Nei gutter, begynn å tren mere.. ser jo at det stort set  er pinglene som vet mest om alle her inne og er de som "vet best".

Hehe, classic.

Utlogget Jonas S.K

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 239
  • Honnør: 104
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 239

Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1730 : 25. juni 2012, 22:38 »
Flere som har lurt på om jeg er Daniel ja. Da jeg bruker den første kontoen han laget. Den ble bannet. så laget han seg ny...

og så introduserte han meg for TF, da var den gamle kontoen "unbanna" så jeg tok likesågodt over den istedenfor å styre med all den driten ved å registrere seg.

Men må være mange patetiske mennesker som klarer å følge så hardt med på den karen, for å vite alle kontoen hans. Har dere ett liv liksom? (a) Nei gutter, begynn å tren mere.. ser jo at det stort set  er pinglene som vet mest om alle her inne og er de som "vet best".



Utlogget 100%ren

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 37

Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1731 : 26. juni 2012, 01:20 »
haha gøy å se at smågutta holder sammen..

få se hvor tøff du er med "afghanistan" bakrunnen din hvis du møter meg mann mot mann da vettu Wink jeg har 8 år med bryting bak meg, veier 120kg, 188cm og løfter over dobbelt så mye som deg.

Nei, du er ikke tøff, du er ingen motstand, du har ingenting du kan stille opp med. Du er og blir en pingle. ferdig snakka. Du kan kose deg med backupen du får fra en 17 år gammal pjokk med armer som dama mi ^^


Anonym, hva heter så du da? du er da like anonym.

"Pappaen min er sterkere enn pappaen din, og pappaen min har større p*kk en pappaen din."

Hvor gammel er du egentlig?
"If you always do what you've always done..you'll always get what you always got"
-Ronnie Coleman

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1732 : 26. juni 2012, 02:13 »
Odin (Danny) forsvinner sikkert fort fra forumet, så jo hvordan det gikk med den "orginale" Danny.

Min pappa er Arild Haugen. Dere bør alle holde deres munn lukket, fordi pappan min er sterkere enn deres  Wink
Smil med det smilet du har.

Utlogget Daniel-1989

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 387
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 387

Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1733 : 26. juni 2012, 17:04 »
hahahaha Cool

Utlogget GunnarP

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 208
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 208

Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1734 : 26. juni 2012, 23:45 »
Arild Haugen mot GAMMEL maraton

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1735 : 27. juni 2012, 01:41 »
Flere som har lurt på om jeg er Daniel ja. Da jeg bruker den første kontoen han laget. Den ble bannet. så laget han seg ny...

og så introduserte han meg for TF, da var den gamle kontoen "unbanna" så jeg tok likesågodt over den istedenfor å styre med all den driten ved å registrere seg.

Men må være mange patetiske mennesker som klarer å følge så hardt med på den karen, for å vite alle kontoen hans. Har dere ett liv liksom? (a) Nei gutter, begynn å tren mere.. ser jo at det stort set  er pinglene som vet mest om alle her inne og er de som "vet best".



En tøffing av dette kaliberet kan vel likeså godt komme med et etternavn også da Smiley Så hva mer enn Danny.. eh.. jeg mener Odin.. heter du?

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1736 : 27. juni 2012, 02:40 »
En tøffing av dette kaliberet kan vel likeså godt komme med et etternavn også da Smiley Så hva mer enn Danny.. eh.. jeg mener Odin.. heter du?
Han minner meg om Knut, så vi kaller han Knut. Ok... Knut?
Smil med det smilet du har.

Utlogget TheBig

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 848
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 848

Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1737 : 29. august 2012, 13:51 »
Ja, tror dere han skal løpe i høst nå da? når er maratonet?

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1738 : 29. august 2012, 15:40 »
Lite nytt i det siste så tviler vel litt på det.
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget ruben12332

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 68
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 68

Sv: Arild haugen mot NY maraton
« #1739 : 29. august 2012, 16:23 »
Han skal visst reise en tur til USA, og planen er visst fremdeles å springe maraton. Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!