avstemning
Spørsmål: hva burde han satse på?
selvsagt kjør på får faen - 391 (52.7%)
boksing - 44 (5.9%)
mma - 76 (10.2%)
legge opp - 93 (12.5%)
bygger - 119 (16%)
maraton Huh - 13 (1.8%)
5 mila - 6 (0.8%)
Stemmer totalt: 600

Skrevet av Emne: Arild haugen strongman igjen  (Lest 610618 ganger)

Utlogget Bjorheim93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 571
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 571

Sv: Arild haugen strongman igjen
« #1785 : 09. februar 2013, 10:55 »
Noen som vet om han trener strongman nå eller?
Trener i skjul på en eller annen låve i sandnes?

Han er i gang med treningen, ikke startet noen strongmanøvelser enda, nei, men har fått nytt treningslokal for "klubben hans" Sandnes/stavanger Strongman".

Kan bekrefte han har sagt ja til ESM.
Gymmen Treningssenter, Nærbø

Knebøy:          220kg (29.10.14)
Benkpress:      145kg (06.11.14)
Markløft:         320kg (09.10.22)

Treningslogg:
www.minlogg.cow.no
Youtube konto:
http://www.youtube.com/user/bjorheim1993/videos

Utlogget Frank T Tank

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 235
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 235

  • Failure is not an option..Drammen Strongman
Sv: Arild haugen strongman igjen
« #1786 : 09. februar 2013, 10:57 »
Han er i gang med treningen, ikke startet noen strongmanøvelser enda, nei, men har fått nytt treningslokal for "klubben hans" Sandnes/stavanger Strongman".

Kan bekrefte han har sagt ja til ESM.

Norges råeste strongman etter Svend Karlsen c",)
140kgx3m farmers
410 kgx3m Yoke
180 kgx1 Stein H=110 cm
450 kgx4 Dekk
121 kg Stokk
116 kg Apollons

Strongman Training http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88396.msg1419589#msg1419589

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: Arild haugen strongman igjen
« #1787 : 09. februar 2013, 21:14 »
Strongman-boksing-strongman-maraton-strongman- ? ? ?   what

Steroider-HRT/Nolvadex-Veksthormon-EPO-IGF-1  Alt på en gang ? ? ?   what

Utlogget zcorpione

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 182
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 182

  • 1.80 , 107,5 kg, ren og pen..
Sv: Arild haugen strongman igjen
« #1788 : 09. februar 2013, 21:52 »
At folk ikkje KLARE å gi faen i å snakke om stereoider og alt på tråden her,,,herregud. hold kjeft å la dette vere en comeback tråd for Arild da vel.....dont fuck it up AGAIN.....

Arild og dei andre Strongmangutta med Espen i spissen fortjena det , har lagt ned så inni hampen med arbeid og blod og tårer.....
Sterk er relativt...

Utlogget Ayørn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

Sv: Arild haugen strongman igjen
« #1789 : 09. februar 2013, 22:40 »
At folk ikkje KLARE å gi faen i å snakke om stereoider og alt på tråden her,,,herregud. hold kjeft å la dette vere en comeback tråd for Arild da vel.....dont fuck it up AGAIN.....

Arild og dei andre Strongmangutta med Espen i spissen fortjena det , har lagt ned så inni hampen med arbeid og blod og tårer.....
..og hva med de som har lagt ned like mye arbeid, blod og tårer..uten steroider?

Hvor mange tråder får de?! Tongue

Ingen
10% luck
2% skill
1% consentrated power of will
45% AAS
37% HGH
5% Insulin
0% Reason to remember the name

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Sv: Arild haugen strongman igjen
« #1790 : 09. februar 2013, 23:57 »
Steroider-HRT/Nolvadex-Veksthormon-EPO-IGF-1  Alt på en gang ? ? ?   what

Nei får da inderlig håpe han ikke kjører nolva midt i kuren? Tviler på at han har så lite kunnskap om steroider. Om dere bare hadde visst hvor mange som faktisk bruker steroider hadde dere blitt sjokkert. At en liten gruppe som ikke trøkker skal sitte her å rakke ned på en av tidenes beste strongman fra Norge pga steroidebruk blir latterlig og naivt. Kjør på med steroider og se hvor langt dere kommer.. har snakket med flere som har flere kurer bak seg og fortsatt ikke benker 100kg engang.
/end

Back to topic!


Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Arild haugen strongman igjen
« #1791 : 10. februar 2013, 00:07 »
Overraskende og morsomt.

Endelig litt som skjer innen strongman Norge igjen. (No offence, Ole Martin) Men etter Espen la karrieren på hylla så er det morsomt med Arild "back in business". Makan til mann som lager show og løfter store vekter skal man lete lenge etter. Holder han seg frisk og oppegående så kan dette bli morsomt.

Arild sin kropp, Arild sin helse. Dessverre for hylekoret her i tråden så gjør Arild akkurat som det passer seg.

Kjør Sirkus!
Smil med det smilet du har.

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: Arild haugen strongman igjen
« #1792 : 10. februar 2013, 01:07 »
Om dere bare hadde visst hvor mange som faktisk bruker steroider hadde dere blitt sjokkert. At en liten gruppe som ikke trøkker skal sitte her å rakke ned på en av tidenes beste strongman fra Norge pga steroidebruk blir latterlig og naivt.
Så du mener det faktisk er jævlig bra å bruke steroider? Du slår et slag for steroidene? Heller neddopa enn dopingfri? Du tror majoriteten på treningsforum og folk på vanlige gym trøkker?
Er det bedre at en gruppe som trøkker rakker ned på trøkkeren da?

Kjør på med steroider og se hvor langt dere kommer.. har snakket med flere som har flere kurer bak seg og fortsatt ikke benker 100kg engang.

Jeg har ikke tenkt å la kroppen min råtne innvendig allerede i tidlig 20åra, så jeg velger å kjøre på uten steroider å se hvor langt jeg kommer Wink
Hahaha, har de kjørt saltvann i årene da, eller?



Vil bare legge til at jeg håper han ikke begynner med ballett før ESM, det ville vært for typisk.  :Smiley
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: Arild haugen strongman igjen
« #1793 : 10. februar 2013, 01:38 »
Du prater som en steroidbruker.

Det er enkelte som setter integritet høyere enn uærlige resultater.

Har aldri skjønt dette behovet for å rakke ned på andre. Greit, du har dine preferanser og dine verdier i livet. Hvis strongman og steroider ikke er noe for deg, så er det vel ikke verre enn å bare drite i både Arild Haugen og alt av strongmankonkurranser?

Sist jeg sjekka var Norge et fritt land. Når du setter føttene på gølvet om morgenen, så står du fritt til å bruke fritiden din på det som passer deg best. Vil du se på fotball, så gjør du det. Vil du se på strongman så gjør du det. Hvis du bare vil gå deg en tur i skauen, så gjør du det. Men kanskje en skal slutte å bruke så mye av tiden sin på mennesker som ikke deler ens egne interesser og/eller meninger?

En annen tanke faller inn i hodet mitt også når jeg skriver dette. Mange idrettsmiljø er jo ikke så rent tamme når det gjelder bruk av rusmidler. Fyll, faenskap og ville nachspiel (gjerne med litt andre ingredienser også). Når fotballaget ligger og spyr i grøften lørdagskvelden, er integriteten det refereres til ivaretatt da? Eller er det slik at denne integriteten er selektiv i forhold til hva det er ok å ødelegge kroppen sin med?

Selvmotsigelsenes tid er ennå ikke forbi Smiley

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Sv: Arild haugen strongman igjen
« #1794 : 10. februar 2013, 03:05 »
Så du mener det faktisk er jævlig bra å bruke steroider? Du slår et slag for steroidene? Heller neddopa enn dopingfri? Du tror majoriteten på treningsforum og folk på vanlige gym trøkker?
Er det bedre at en gruppe som trøkker rakker ned på trøkkeren da?

Jeg har ikke tenkt å la kroppen min råtne innvendig allerede i tidlig 20åra, så jeg velger å kjøre på uten steroider å se hvor langt jeg kommer Wink
Hahaha, har de kjørt saltvann i årene da, eller?


Nei. Oppfordrer absolutt ikke til dopingbruk, poenget var bare at det er helt latterlig å si at det er steroidene som har all skyld i hva Arild har oppnådd. Det er en blanding av gener, hard jobbing og selfølgelig steroider (som også alle andre strongmen på det nivået bruker)

Ja, veldig mange her inne trøkker, tro det eller ei. På tide å avlyte myten om at steroider er ett vidundermiddel som gjør deg til et monster. Nei, en kar jeg snakket med hadde kjørt 3 vellykkede test e kurer, og var klar for fjerde kur med en kroppsvekt på 75kg, 50kg millitærpress, 80kg benkpress og 80kg knebøy.

 

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: Arild haugen strongman igjen
« #1795 : 10. februar 2013, 03:15 »
Nei, en kar jeg snakket med hadde kjørt 3 vellykkede test e kurer, og var klar for fjerde kur med en kroppsvekt på 75kg, 50kg millitærpress, 80kg benkpress og 80kg knebøy.

Hahaha! Som sagt tidligere, han har sprøyta/putta alt annet enn syntetiske hormoner inn i kroppen, han burde også lese seg litt opp om trening og kosthold Wink
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Utlogget Ottesen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 510
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 510

Sv: Arild haugen strongman igjen
« #1796 : 10. februar 2013, 03:31 »
Hahaha! Som sagt tidligere, han har sprøyta alt annet enn syntetiske hormoner inn i kroppen, han burde også lese seg litt opp om trening og kosthold Wink

Satt akkurat å skrev det samme når du posta innlegget. Er jo ikke rart folk tror andre folk dytter i seg når man tydelig er ganske svak og i tillegg ikke har peiling på hva man driver med... Har akkurat samme eksempel når jeg og kompisen begynte å trene, ene vi trenet sammens med dyttet i seg, men ble han sterk ? Nope, hadde ikke peiling på hva han drev med.

Når jeg tenker på doping kommer vel Arild opp først i tankene mine, såklart er det imponerende uansett hva han får til men han hadde ikke vært i nærheten av hvor han er uten det. Synd hele driten, skulle vært så mange tester som overhode mulig i strongman spør du meg... Prøver meg litt/hobbybasisk på strongman, da 100% rent og er ikke alltid like moro å se andre folk brått bli veldig sterke over en liten periode. Men skummelt å være for påstålig også, trodde selv når jeg begynte å trene at mange dyttet i seg fordi dem var "sterke", problemet var jo bare at jeg var svak selv og syntes jo da naturlig at andre folk som tok mer var bolere...

Poenget mitt er at vær litt forsiktig med hva man sier, er ganske sårende og ikke minst dømmende å uttale seg om andre mennesker man ikke kjenner Smiley
Loggen min: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=83087.0

Raw: B: 155kg med stopp, K: 175kg, M: 260 kg

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Sv: Arild haugen strongman igjen
« #1797 : 10. februar 2013, 03:44 »
Hahaha! Som sagt tidligere, han har sprøyta/putta alt annet enn syntetiske hormoner inn i kroppen, han burde også lese seg litt opp om trening og kosthold Wink

Nei. Han har sprøyta ren testo e i skinka. Ett litt dårlig eksempel da årsaken til at han har hatt tilnærmet 0 resultat er jo pga han ikke aner hva han driver på med, kjører uten pct osv. Poenget er bare at du ikke blir automatisk om til et monster og benker 200kg når du tar steroider. Det blir du av en kombinasjon av steroider + gener + hard jobbing over tid!

Utlogget NeDD

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 288
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 288

Sv: Arild haugen strongman igjen
« #1798 : 11. februar 2013, 14:27 »
Han er i gang med treningen, ikke startet noen strongmanøvelser enda, nei, men har fått nytt treningslokal for "klubben hans" Sandnes/stavanger Strongman".

Kan bekrefte han har sagt ja til ESM.

Fått mange medlemmer på Nærbø btw?
Frister å stikke innom en dag for enn test om hvordan det er Smiley

Utlogget Bjorheim93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 571
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 571

Sv: Arild haugen strongman igjen
« #1799 : 11. februar 2013, 16:34 »
Fått mange medlemmer på Nærbø btw?
Frister å stikke innom en dag for enn test om hvordan det er Smiley

Det kommer seg. Det er vell en 15stk som betaler 50kr xtra måneden for å få tilgang til strongman utstyret. Nok oppimot 8stykker som kommer til å konkurrere etterhvert.

Ihvertfall 3av oss har også avtalt om å få til noen faste treningsøkter med Arild(og teamet) annenhver helg fks. Han var sammen med Andre på gymmet mitt i helga på "åpen dag"(formell åpning i nytt lokal).


Du må bare å komme innom Smiley

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/535743_534483403250246_2029789813_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/223537_534483226583597_793585908_n.jpg
Gymmen Treningssenter, Nærbø

Knebøy:          220kg (29.10.14)
Benkpress:      145kg (06.11.14)
Markløft:         320kg (09.10.22)

Treningslogg:
www.minlogg.cow.no
Youtube konto:
http://www.youtube.com/user/bjorheim1993/videos

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!